Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Robsson79

Forumowicz
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Robsson79

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8 16V Z18XE

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Czy tą tuleje tylna wahacza zaznaczoną literką (B) da się radę wymienić bez demontażu całego wahacza?
  2. Robsson79

    Z18xe p0170 uboga mieszanka

    sprawdź sobie czy na egr nie masz jakiejś nieszczelności. u mnie tak było i wtedy też na wolnych obrotach wywalał błąd
  3. Robsson79

    Problem-zagadka z18xe

    tak z ciekawości jakie powinny być optymalne wartości tych korekt
  4. Robsson79

    Problem-zagadka z18xe

    też miałem problem z tym błędem u mnie był nieszczelny EGR i dostawało się lewe powietrze. tak patrze na twoje pomiary i widzę korektę masz 5.5 u mnie jest 7.0
  5. ciekawe ee a co z błędem P0170?
  6. Jakiej firmy ten egr, błędy Ci jakieś wywala?
  7. Robsson79

    Błędy (U2103-00 ; U2105-71)

    nie mam jak tego sprawdzić,bo nie można się połączyć ze sterownikiem silnika.najpierw ponoć trzeba ogarnąć błąd komunikacji. szukam jakiegoś punktu zaczepienia.
  8. Cały czas coś... tym razem (U2103-00 i U2105-71) wiem,że to coś z komunikacja z can i ecm. Kostki przy sterowniku sprawdzone i co dalej nie wiem..Silnik odpala samochód jeździ jeszcze. Kontrolka trakcji potrafi się zapalić i błąd P0170. Ręce mi powoli opadają. Może ktoś pomoże?
  9. Z tym egr dałeś mi do myślenia,bo mojego też nie da się wcisnąć. Czytałem gdzieś na forum ze nasze sterowane są elektronicznie i tylko podłączając napięcie można ruszyć grzybkiem. Kto tu ma rację?
  10. czemu twierdzisz,że jest zacięty?a co z tym syczeniem?
  11. już czyściłem,egr też (uszczelka wymieniona i nadal syczy) u Ciebie też syczy od strony egr?
  12. właśnie się tego obawiam,że zacznę wymieniać po kolei a efektów 0. tym bardziej,że części nie należą do najtańszych. nie jedno forum przeglądałem jeżeli chodzi o ten błąd iii nikt nie podał rozwiązania. za dużo rzeczy jest związane z tym błędem niestety. tak przy okazji czy przy EGR u siebie słyszysz syczenie?przy pracującym silniku?
  13. tak właśnie widzę,że czasy są inne.patrzyłem na przewody wyglądają dobrze. patrze na te wykresy i w sumie nic i tak nie wiem. jedynie co zauważyłem,że na jałowym często jest 0,4 jak dodam gazu to dopiero zaczyna latać. czyli na 0 nie powinna schodzić?
  14. u mnie to tak wygląda 😕
×