Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lukasz061989

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Lukasz061989

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra c

Recent Profile Visitors

136 profile views
  1. Czyli sprężyny KYB odpadają a jeśli LESJOFORS to model LS4063508 będzie dobrym wyborem???
  2. Dziękuję za pomoc, wylałem już zapytanie.
  3. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Piszę z prośbą o pomoc w doborze odpowiednich amortyzatorów przednich do mojej Vectry c GTS. Wiem że jest sporo postów o tym temacie ale mimo wszystko mam problem z doborem. Oto nr Vin W0L0ZCF6848012758. Zastanawiam się nad Sachs 312603-604 i sprężyny KYB RH3527 ale nie wiem czy to dobry wybór. Dodam że na tą chwilę auto ma założone amortyzatory od zwykłej Vectry przez co przód strasznie wysoko stoi a tył od GTS obnizony. Chciałbym wymienić amortyzatory i tym samym obniżyć zawieszenie. Z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam.
  4. Witam wszystkich. Zwracam się do was z prośbą o poradę a mianowicie mam od pewnego czasu problem z moją Vectrą Z20NET. W zakresie obrotów od 1800-2200obr w aucie słychać buczenie i czuć jak by całe auto rezonowało. W związku z tym został wymieniony cały układ wydechowy na początku na nieszczęsne polmo które tylko pogłębiało te dźwięki ale docelowo zostały założone orginalne końcówki GM co prawda używane ale w super stanie. Jest lekka poprawa ale buczenie pozostało. Najbardziej odczuwalne jest to przy hamowaniu silnikiem gdy obroty zbliżają się do wyżej wymienionego zakresu.
  5. Napisano 3 godziny temu Zwracam się do państwa z prośbą o poradę. Podczas wymiany układu wydechowego urwałem jedną ze szpilek katalizatora. Chciałbym się dowiedzieć czy da się wybić tą szpilkę bez demontażu katalizatora?? A jeśli nie to czy da się wyjąć katalizator bez wyjmowania turbo. Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Mam jeszcze jeden problem z swoją Vectrą a mianowicie w aucie słychać buczenie (rezonans) wydobywający się z przedniej części auta problem ten występuje tylko w przedziale 1800-2200 obr/min. W związku z tym wymieniłem cały wydechale buczenie nie ustało a na dodatek jak już wcześniej napisałem urwałem szpilkę katalizatora. Ma ktoś jakiś pomysł jak naprawić szpilkę i zneutralizować buczenie ???
  7. Zwracam się do państwa z prośbą o poradę. Podczas wymiany układu wydechowego urwałem jedną ze szpilek katalizatora. Chciałbym się dowiedzieć czy da się wybić tą szpilkę bez demontażu katalizatora?? A jeśli nie to czy da się wyjąć katalizator bez wyjmowania turbo. Z góry dziękuję za pomoc.
  8. Na benzynie czuć podobne szarpnięcie a na LPG jest to bardziej wyczuwalne. Cewka podmieniana na oryginalną 100%sprawna z innej Vectry.
  9. Co do cewek zapłonowych to były podmienianie ale bez rezultatów więc podejrzewam że problem jest gdzieś indziej.
  10. Przekopanie forum nie pomogło mi w stwierdzeniu co jest konkretną przyczyną tych szarpnięć. Dodam że objawy występują w mniejszym stopniu przy nie zagranym silniku . Instalacja LPG po wymianie listwy wtryskowej oraz nowy reduktor. Świece zapłonowe również nowe NGK dedykowane do tego modelu.
  11. Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam Vectrę c 2.0t z instalacją LPG z roku 2003. Od pewnego czasu autko szarpie przy gwałtownym wciśnięciu gazu. A dokładniej występuje pojedyncze szarpnięcie między 1500 a 2000 obrotów sytuacja występuje na LPG jak i na Pb z tym, że na benzynie troszkę mniej odczuwalne. Prosiłbym o porady gdzie szukać problemu.
×
×
  • Create New...