Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lukasz951.98

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lukasz951.98

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. skoro tarcza jest równo ładnie zdarta, to chyba nie muszę regenerować zacisku? tarcze jeszcze oryginalne gma, po prostu jest już spory rant i klocki tez powoli się kończą. Na mechanice jako tako się znam, elementy zawieszenia sam wymieniam, czy też jakieś proste rzeczy jak świece czy ostatnio czujnik położenia walka rozrządu. Natomiast przy układzie hamulcowym będę pierwszy raz grzebał i nie chciałbym od razu się pchać w regeneracje zacisku jeśli to nie jest konieczne
  2. Dzięki, o taka odpowiedz mi chodziło 🙂 jeszcze pytanie. Odkręcając zacisk z tyłu muszę odkręcać przewód hamulcowy od niego? Bo zauważyłem ze do zacisku nie idzie elastyczny tylko sztywny. Gdyby szedł elastyczny to bym nie miał pytań, a sztywny nie wiem czy mogę sobie lekko odgiac, czy zejdzie mi zacisk bez odkręcania go a wolałbym tego uniknąć.
  3. VB 1.8 98r. Koła mam na 4 szpilki więc wnioskuję, że auto posiada system hamulcowy ate. Przymierzam się do wymiany tarcz i klocków i mam dylemat, gdyż nie chcę zakładać hamulców firmy ate (zbyt dużo się naczytałem o krzywieniu tarcz), ale całkiem rozsądnym wyjściem by były hamulce textara. Z tym, że napisane jest przy nich że są do systemu hamulcowego teves. rozmiarami się nie różnią od systemu ate, tylko klocki są 18,3mm a klocki ate (rekomendowane do systemu ate) mają 17.5mm. Czy zestaw textara podejdzie bez problemu?
  4. Problem pojawił się znikąd. Podczas jazdy na biegu słychać dźwięk jakby włożyć patyk w wentylator, takie terkotanie. O dziwo na luzie nie ma tego dźwięku, ani na postoju na wolnych obrotach, czy jak gazuję również jest normalnie. Przykład: Jadę 60km/h na luzie jest normalnie, następnie wrzucam trójkę aby hamować silnikiem i od razu po puszczeniu sprzegła jest terkotanie. Poza tym samochód zachowuje się normalnie. Klima i wszystkie inne nawiewy wyłączone. Ktoś pomoże?
  5. Dobra Panowie żeby nie zakładać nowego tematu mam jedno pytanie jeszcze zanim zabiorę się do roboty. Wyczyściłem cała miskę wokół czujnika poziomu oleju i odpaliłem. Było tak jak przypuszczałem czyli ciekło z czujnika i leciało po misce. Jest możliwość uszczelnienia go bez zwalania miski? Bo miskę uszczelnialem w zimę i dalej ciekło, ale dopiero teraz zauważyłem ze to nie uszczelka miski a z czujnika poziomu oleju cieknie w dół i to dosyć mocno. Z tego co mi się wydaje to powinien być tam jakiś oring ale czy można to jakoś uszczelnić/wymienić oring bez zrzucania miski?
  6. Przyłożyłem zwykła nasadkę i 8 pasuje tylko pytanie czy nie będzie się omykać zwykła nasadka na śrubie z główka torx? Ryzykować?
  7. Przymierzam się do wymiany uszczelki nad tą dolną miską olejową x18xe i z tego co widziałem jest ona zamocowana na torxy nasadowe. Jaki torx jest tam dokładnie potrzebny żeby to odkręcić? Muszę kupić bo nie mam takich w zestawie
  8. A może to być spowodowane złym ułożeniem górnego mocowania amortyzatora względem sprężyny? W sensie ze z tego co czytam „dziubek” gornego mocowania powinien być skierowany na początek sprężyny a z tego co pamietam trochę inaczej to u mnie się złożyło. O uszkodzeniu sanek czy wahacza nie ma mowy raczej. Wszystko całe.
  9. Miałem ostatnio niewielki dzwon. Uszkodzeniu uległ tylko amortyzator, drążek kierowniczy, błotnik oraz felga. Całe prawe zawieszenie wymieniłem na nowe (amortyzator, sworzeń, łącznik stabilizatora, drążek kierowniczy oraz końcówka), zbieżność ustawiona na stacji diagnostycznej lecz dalej delikatnie ściąga mnie w lewo. Z tego co zauważyłem prawe koło jest delikatnie pochylone do środka. Zrobił się lekki negatyw. Chciałem to ustawić, lecz na amortyzatorze te otwory nie maja zadnej regulacji. Ktoś ma pomysł gdzie szukać przyczyny i jak to rozwiązać? Wahacz nie jest wygięty, nawet sworzeń był nieuszkodzony, tylko już wymieniłem na nowy przy okazji.
  10. Jako że w temacie o danych technicznych silnika x18xe jest taka specyfikacja, jakiej na żadnym oleju nie mogę znaleźć to jaka powinna być? Pomijam SAE bo to już będę mógł wybrać jak będę znał specyfikacje. Z danych technicznych wynika że API SG/CD lub API SH/CD, CCMC G4 lub CCMC G5, ale oleju o takich specyfikacjach nie mogę znaleźć 😒 Jakaś pomoc?
  11. Rozrusznik jest w takim miejscu ze żeby cokolwiek zobaczyć bym musiał wyciągać silnik
  12. Gdy zaczęły się upały w momencie kiedy silnik się mocno zagrzał po dłuższej jeździe po mieście i po zgaszeniu rozrusznik nie wyrzucał bendiksu. Kręcił ale nie silnikiem, wystarczy ze ostygł i było ok. Na zimnym albo trochę zagrzanym nigdy nie zawiódł. Kupiłem rozrusznik regenerowany z gwarancja, wymieniłem i dalej to samo. Z tym ze to loteria raz na gorącym kręci sam rozrusznik, a po dwóch próbach słychać jak wyskakuje bendiks i kręci normalnie. Na zimnym albo niedogrzanym zawsze bendiks się zazębia od strzała. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być? Koło zamachowe myśle ze jest okej, przed chwila na zimnym zrobiłem próbę i go 15 razy odpalałem i gasiłem pod rząd i nie było problemów.
  13. Co mogłoby w takim razie pójść? Żebym z góry przygotował się na jakiś wydatek
×
×
  • Create New...