Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

puchaczz

Forumowicz
  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O puchaczz

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra c 1.8 z18xe

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. puchaczz

    Montaż wyłącznika ESP

    Koledzy, obiło mi sie ostatnio o uszy ze do wyłączania esp można użyć przycisku fabrycznego alarmu (uciakajacy ludzik) wie ktoś może jak to przerobić ?
  2. kolego musisz dołożyć cała instalacje opisaną w 1 poście, masz tylko grzanie w instalacji zrobione. Ja skonczylem w zeszłym tygodniu robic instalacje grzania i elektryki z pamięcią, nic trudnego.
  3. puchaczz

    Montaż wyłącznika ESP

    Musze to sprawdzić 😊
  4. puchaczz

    Montaż wyłącznika ESP

    Jak w tisie znaleźć taki pinout bo fajna sprawa a nie mogę znaleźć
  5. czujnik jest osadzony poprawnie. jak jest płyn to biały pływak powinien iść do góry a jak ubywa to powinien się prostować. Tak pokazują mi się komunikaty. pogrzebie tam jeszcze pod koniec tygodnia .
  6. Panowie. założyłem dziś czujnik do swojego trupa problem w tym że komunikat dalej działa. my możliwe że piny z czujniku są podłączone na odwrót ? miałoby to jakieś znaczenie ?
  7. puchaczz

    Montaż wyłącznika ESP

    dotknij tym przewodem co masz od pompy abs (pin3) gdzieś do masy i zobaczysz czy kontrolka się zapali i bd myśleć dalej
  8. puchaczz

    Wymiana radia, wymiana wyświetlacza

    Cześć. Posiadam Vectre C z18xe z 2003 roku. Ma ona radyjko cdr2005 i gid plus patyk BC. Kierownica 4 ramienna z przyciskami. Ostatnio udało mi się za 4 piwa wyrwać radio cd70 plus wyświetlacz do tego (bursztyn), antenę z wiązką do przodu oraz rolki na kiere z siga 2005 Angola. Problem pojawia się że sprzęt nie jest wylogowany i nie mam car passa ( znalazłem gościa który odczyta mi car pass z radia za 4 dyszki) i tu chciałbym doradzić sie jakiś fachowców trochę 1. Czy to radio podejdzie ? jeśli bd miał już car passa to czy nie bd problemów z wylogowaniem go i zalogowaniem do auta ? 2.Jak przerobić kostkę z przedlifta na polift już wiem, potrzebuje tylko informacji dot. 2 przewodów Can bo wiem że takie trzeba dołożyć, (biały i zielony) które idą z kostki radia(pin 9 i 10) do kostki wyświetlacza. Mianowicie które piny w kostce wyświetlacza dołożyć bądź do których się dolutować ? 3 Widziałem też kiery 4 ramienne z rolkami, ciekawe czy mój cim by to ogarnął ? bo sama budowa stelaża kiery się chyba za wiele nie rożni co ? 4 myślałem też nad cid em, tylko nie wiem jaki by trzeba było bo z tego co czytałem są 2 rodzaje. op com pewnie nie ogarnie co ?
  9. No i super. Tak myślałem bo w to się jest oświetlenie wewnętrzne pasażera. Ok. dziękuję raz jeszcze
  10. Cześć, panowie, z drzwi lewych z tyłu wychodzi pin 18 (szaro zółty) do bcma (38 pin) przez kostke x1 (pin 78), zauwałzylem że mam już ten przewod w x1 i biegnie on z x1 do wtyczki w recu xr2 d12. tak powinno być ? czyli wg schematu powinienem sie dolutowac do tego szaro zóltego? za x1 czy przed x1 ? dobrze mysle?
  11. Witam, panowie dziś próbowałem włączyć tylne szyby w moim oplu. aktywacja w ddm i recu bez problemowa ale gdy wszedłem do bcma wyskoczył mi taki błąd. vectra c z18xe 2003 opcom 1.70 VAUX-COM_120309a+131223d_GB+OcFlash China mysliszcie że to problem urządzenia czy moze wersji programu ? dziwne jest to że do modułu się zalogował dopiero po naciśnięciu programuj wyskakuje błąd.
  12. Panowie. a jak ciągnęliście kable z prawych drzwi ? na około przez bagażnik ? czy przodem ? jak sprawniej to pójdzie?:) druga sprawa : w mojeje wiazce jest jeden przewod którego nie ma we wiazce z elektryką na tył jest to przewod czerwony z białym paskiem znajdujacy sie z centralnej czesci wtyczki, nie pamietam pinu.wie ktos od czego on jest ? znajac zycie to pewnie go przełoże ....
  13. puchaczz

    Montaż wyłącznika ESP

    X1 sprawdzałem wczoraj 3 razy. Brak masy. Nie ma w ogóle tego przewodu. Też tak mi przyszło na myśl że może masa jest pociągnięty do innego przycisku bądź do pinu obok. Dziś wyjdę schoek i wyświetlacz i zobaczę gdzie ucieka ten kabelek Oblukałem dziś wszytko bardzo dokładnie, faktycznie po przekręceniu zapłonu za pinie 6 było +12v próbowałem znalesc gdzie ten mały czarnych biegnie ale za dużo plastiku i zginał gdzieś w konsoli środkowej. Uciałęm wiec dziada i pociagnałem kabelek z pinu 6 przycisku na pin 25 w żenskim x1 i dalej do budy. Faktycznie musiałabyć zrobiona instalacja rolety. ale nie mam pojecia dokąd ten czarny dziad biegł. Mam teraz pytanie. skoro Esp a konkretnie jego wyłącznik jest sterowany masa, to wystarczy ze pin 5 w gniazdku niebieskim zewrze z pinem 6 lub 4 i bd dobrze tak? wszytko na zapłonie bądź odpalonym silnikiem? nie ma to chyba znaczenia co ? Autko wg winu ma ESP - układ stabilizacji toru jazdy i Układ kontroli trakcji (TC) elektroniczny, zaawansowany
  14. hehe to fajnie. jutro powalczę z instalacja tylnych drzwi i zobaczymy co z tego bd:) dziękuje kolego
  15. puchaczz

    Montaż wyłącznika ESP

    Panowie wziąłem się dziś za to i mam dziwne spostrzeżenia. Mianowicie : oba przewody które dokładamy dokładamy z pinami męskimi. - te w części wtyczki z której wyciągamy blokady pinów i zielona tackę, której zresztą nie trzeba wyciągać. Problem w tym że : w żeńskiej części wtyczki nie ma pinu 25 który wg schematu powinien być od guzika z pinu6 (masa) przy radiu, pin 26 ma kolor niebiesko czerwony ale pinu 25 niestety brak. Przy gnieździe na przycisk sa te piny które powinny być. powiedzcie mi czy to możliwe że z pinu 6 przycisku jest wyprowadzony przewód bezpośrednio do reca w celu zasilania roleta? lub masa podczepiona jest pod gniazdo przycisku bok ?:)wg tisa tak czy inaczej powinien on isc przez x1 a u mnie ginie gdzies po drodze.. ma ktos jakis pomysł? jest niebieski z czerwonym na 26 a 25 nie ma wogle ;/
×