Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

puchaczz

Forumowicz
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra c 1.8 z18xe
  1. Cześć, doszedłem w końcu o co chodzi. w mechanizmie wybierka też est otwór (zaznaczony strzałką) i tak też ma wejść pręcik ( w moim przypadku była to końcówka elektrody 5tki). Biegi chodzą faktycznie troszkę lepiej. szału nie ma ale jak na robotę która trwała 10 minut jest ok
  2. i masz ten sam wybierak ? nie wiem wkładam precik i próbowałem poruszać cięgnami w komorze silnika i nic mi to nie blokuje, przechodzi na wylot i nic nie daje.. trzeba to jakoś unieśc czy cos ?
  3. Cześć, Dziś pokombinowałem z tymi biegami i jak dla mnie to chyba jakieś placebo. (skrzynia f17) 1. Gdy wkładam 5mm pręcika w dziurkę od " kopułki" nic to wg mnie nie daje. Nie mogę ruszyć tym ani na boki ani unieść dół/góra niczego to także nie blokuje. 2. Czy odpięcie cięgien przy lewarku ma znaczenie na którym biegu to się robi ? bo w pewnym momencie dochodzi do sytuacji w której plastikowy gwint z cięgna wystaje poza klips i nie idzie go zapiąć.... generalnie to Nie wiem czy daje ro jakiekolwiek rezultaty. Proszę o porady i spostrzeżenia. Pozdrawiam. Adam
  4. michalm83 dziekuje pieknie jutro zobaczymy czy to coś pomoże
  5. Witam, panowie odgrzeje naleśnika. A mianowicie mam skrzynie f17 i wczoraj zajrzałem do tego wybieraka. Ciężko znaleźć te kopułkę z dziurka ale coś mam i chciałem spytać w roli wyjaśnienia czy to to to czego szukam Pytanie nr 2 : co to jest lewarek w stanie serwisowym ? miedzy biegami tzn luz czy jak ? ciągnąc go mocno w lewo czy jak ? pozdrawiam
  6. Witam, dziś sprawdziłem dokładnie wszystkie węże, nie widać nigdzie aby gdzieś ciekło. z pod pompy wody która byłą niedawno robiona także nie widać wycieku. Ręce mi opadają. znalazłem także coś ciekawego co jak myślę mogło powodować zapalający się czasem kluczyk powodujący prace silnika w trybie awaryjnym. Jedna z wtyczek od sterownika silnika jest mokra ;/ nie wiem co to ale zdaje mi się że to olej...pytanie co do cholery on tam robi ;/ ? i pytanie nr 2 . ? czy sprawdzenie kompresji silnika potwierdziłoby to że coś jest z UPG??
  7. Cześć. zrobiłem dziś ten test testerem co2 i nic nie wykazało, dla pewności sprawdziłem w domu czy ten płyn to nie jakaś lipa i faktycznie się odbarwiana żółto. Jednak na aucie jest ok i nie zmienia koloru . zauważyłem też, że w okolicach tych 2 weżykó które wchodzą do zbiorniczka jest troszkę wilgotno a zgrzew od góry jest mokry, nie w środku tylko na zgrzewie jest wilgotno, czy może być ze wąż puszcza lub gdzieś w zbiorniczku jest mikro dziura ? .już nie wiem, ręce mi opadają. w w Weekend zdejmę zderzak i bd kombinował na kanale może zauważę jakiś wyciek.
  8. Cześć, od pewnego czasu ubywa mi ze zbiorniczka płyn chłodniczy. Przeszukałem już trochę internetów i powiem, że : - Auto nie dymi - pod nogami jest sucho a te plastikowe kolanka od nagrzewnicy w których są oringi także są suche - przejrzałem węże i także nie widać aby gdzieś płyn uciekał a gdy nagrzeje silnik i otworze maskę to ani go nie czuć ani nie widać aby gdzieś odparowaywał. Oleju nie przybywa a pod korkiem nie mam masła. - Wyjąłem także zbiorniczek i wymyłem a także nalałem wody i sprawdziłem czy gdzieś kapie, dodam że wcześniej na zgrzewie było takie "błoto" jednak nie wygląda na to aby był gdzieś dziurawy chodź ostatnio zauważyłem że było trochę płynu na zgrzewie od zewnątrz, konkretnie na jego górze, nie w miejscu gdzie zbiorniczek się łączy tylko na zgrzewie. - Tym odpowietrznikiem z tyłu zbiorniczka także nie widać żeby wypluwało płyn. Czy jeśli byłby byłoby to zgrzew to czy poziom płynu spadałby aż tak bardzo ? ok 1.5-2 cm poniżej zgrzewu ? A Może korek puszcza? można to jakoś sprawdzić ? pomocy bo już nie mam pomysłu? zamówiłem z alledrogo ten magiczny płyn do sprawdzania szczelności głowicy, robił to ktoś ...? czy to wiarygodne jest ? pozdrawiam Adam
  9. pomocy.

    Witam, bylem na diagnozie i wyskoczyły mi takie błędy, ma ktoś może jakiś pomysł ?? a co jeśli zamieniłbym przepustnice z innego auta z tym samym motorem bo mam taka możliwość, czy wymiana przepustnicy to jakaś duża procedura ? pozdrawiam
  10. pomocy.

    Witam. Jestem nowy więc wybaczcie za błędy.bi nie wiem czy dobry dział. Od niedawna mam w rodzinie VC z silnikiem z18xe i jak narazie staram się robić ją sam. Zrobiłem już klocki i tarcze przód komplet filtrowo olejowy rozrząd z pompą wody i pasek osprzętu a także czujnik ciśnienia oleju był pęknięty i ciekło z niego. Z tym problemem jednak chyba sobie nie poradzę. Mianowicie od niedawna ubywa mi płyn chłodniczy. Sprawdziłem wszystkie przewody przy zbiorniczku i te oringi na kolankach przy wejsciu w nagrzewnice. Wygląda na to że jest ok. Wziąłem zbiorniczek i umyłem i sprawdziłem. Wygląda na to że delikatnie przecieka na zgrzewie. czy jest możliwe żeby nawet gdy stan jest ponizej wspomnianego zgrzewu dalej ubywało płynu? Robiłem próbę i płyn nie miesza się z olejem a oleju nie przybywa więc uszczelkę pod głowicą też wykluczam. Ale teraz najgorsze ..... Wczoraj wracając do domu zapalił się check i kontrola trakcji . Check zgasł po chwili Ale trakcja pali się ciągle... a auto nie ma mocy. Strasznie to szarpie na niskich obrotach i wcale nie chce przyspieszać:/ Sprawdzałem lądowanie i jest ok 14 z hakiem.... Akumulator także wygląda na dobry bo był kupowany rok temu. Wcześniej wyskakiwalo mi także auto z Kłódką Ale po wymianie baterii w pilocie ustalo. W poniedziałek jadę na komputer. A tak to ma ktoś może jakiś pomysł który da sprawdzić się organoleptycznie? Dziękuję i pozdrawiam.
×