Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tomeks1

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Tomeks1

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C kombi 1.9cdti 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No dzisiaj tego nie zrobię bo ciemno.A nie da się jej po prostu wypiąć?
  2. Tak.Tylko jak ktoś się zna gdzie to wsio jest i jak to zrobić to ok.Ja jestem totalnym laikiem i za wszystko muszę płacić to raz,a dwa nie ma mi kto tego zrobić bo nie ma w mojej okolicy znawców tematu.Auto stoi a jak nie jeździ ja nie zarabiam.Doprowadza mnie w zastraszającym tempie do bankructwa....
  3. Co jeśli nie cim?Cim ok,zrobione zegary(jakieś zimne luty)i dalej to samo.W czasie usterki(leżące zegary,brak wsp.kiera z krzykaczem,esp itd podpięty op com na pracującym silniku i? Brak komunikacji z sterownikiem silnika i pompą abs.Elektronik twierdzi,że jedno,drugie albo wiązki.I tu pytanie.Sterownik z moimi oznaczeniami kosztuje 1000.A jak to nie to?Ile jeszcze można włożyć w szwabski mściwy złom? A więc,jakby ktoś miał na zbyciu lub podmiankę komp jak mój czyli YY 55193967 albo ma pomysł co VC dolega? Lub jakby ktoś potrzebował konkretne teile do 1.9cdti 120km w kombi to jakby s
  4. Z mechanikiem nie mam problemów bo mam ogarniętego gościa.Ale z elektrykiem czy elektronikiem koszmar w mojej okolicy.
  5. Cretux akurat sam napęd nie sprawia problemów.Zainwestowałem w zawias i ta chora,szwabska elektronika której nie idzie ogarnąć....Ja rocznie jeżdżę ponad 100 tys.km w trasie to benzyna nijak się nie nadaje.Chyba,żeby to było V6 palące 6 litrów,a wiemy,że takich nie ma.
  6. Włożyłem na start(bo mam ją 2 tygodnie) 2000zł ponad.A ile może być varta VC w kombi z 2004? 3×tyle?
  7. Już dołożyłem do tego auta tyle,że nie zaiwestuję jeszcze interfejs.Zwłaszcza,że nie planuję już więcej Opla.
  8. Qrde tylko każde sprawdzenie=zakup+komp czyli koszta,koszta,koszta....Nie mam nikogo co byłby w stanie podmienić,sprawdzić..Coś mi się wydaje,że pójdzie na śrubki....
  9. Ciężko sprawdzić jak nie odpala bo po pierwsze musiałby jeździć z elektronikiem i czekać na usterkę.A po drugie rozgrzebane na tą chwilę bo poszły do sprawdzenia zegary.Sterownik silnika nie wiem gdzie się znajduje.Z ABS chyba też się nie komunikował.Coś gadał,że powinien się komunikować z radiem?na 3 sposoby?a nie da się... Równie dobrze wina może leżeć po samym op comie jak i po stronie auta
  10. Miał jakąś przygodę od strony kierowcy bo był krzywy wahacz jak kupiłem.Tylko ciekawe dlaczego na zimnym wszystko działa?.Objawy typowe dla CIMa(kiera z wykrzyknikiem,esp,wskazówki w doł,sterowanie kier.,ładowanie itd.A może mój fachowiec z op comem nie umie po prostu zaprogramować?Zgrał kluczyk,dopisał tempomat i coś tam jeszcze po czym stwierdził,że nie ma komunikacji z zegarami,rec i jakimiś tam jeszcze modułami.Ze sterownikiem silnika łączył się bez problemu.W czasie zgrywania nie włączał stacyjki a gdzieś czytałem,że na op com tak się robi.Ja się nie znam.Nie chcę w auto ładować kolejnego
  11. 120km.Problem bo ze sterownikiem silnika akurat się komunikuje.
  12. I wychodzi na to,że lipa.Na nowym cim to samo co na starym.Nie da się op comem skomunikować z zegarami,rec i jeszcze kilka innych.Zegary poszły do sprawdzenia,już nie mam pomysłów.Z nudów przeczyściłem wszystkie bezpieczniki.Co ciekawe,może kogoś naprowadzi na trop.Po nocy auto odpala i przez pierwsze 5-6km jazdy nic się nie dzieje.Potem odpala kontrolka esp a chwilę potem zegary out,ładowanie,kiera itd...auto jedzie dopóki nie zgaszę.Po zgaszeniu nie reaguje i nie odpali dopóki nie ostygnie....
  13. Nie znalazłem jednej rzeczy.W opisie i zdjęciach z 1 strony nie ma opisu bezpieczników od F1 do F6.Do czego służą?
  14. Miałeś się odezwać i?Mam CIM z tym samym nr dzięki uprzejmości kolegi z forum.Jutro biorę się za przekładkę i tylko żeby mi to ktoś z głową to ustrojstwo zgrał.Mam kogoś ale nie wiem czy ogarnie...
×
×
  • Create New...
UP