Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sebasti15

Forumowicz
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sebasti15

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    vectra b karawan, Vectra c kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam mam pytanie czy podejdę do vc fele z opona 195 65 r15 mam nowe z vb i szkoda żeby się marnowaly tylko pytanie czy wejda?
  2. Witam nie chce zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj. Pacjent Vectra c 120km fabrycznie mapa zmieniona na 160 w firmie opc tuning bodajże w Dębicy.(robil to poprzedni właściciel) dpf off egr off. Od jakiegoś czasu zaczęła tak ładować że przy przyspieszanie nie widzę w lusterku nawet auta za mną. Jeżdżę dużo bo co tydzień trasa polska Niemcy więc komin raczej sadza nie zszedł. Co może być przyczyną? A Niemcy którzy jadą obok mnie strasznie dziwnie się patrzą 😊 ekologia.a dodam że na początku tak strasznie nie było. Turbo wymieniłem na nowe bo pękł kolektor chociaż na starym było tak samo. Co może być przyczyną?
  3. Witam z góry przepraszam że zakładam nowy temat ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi. Sprawa wygląda tak wczoraj walnela mi harmonijka łącząca kolektor z chłodnica spalin. Dziś gdy się przyjrzałem egr jest za chłodnica spalin odcięty i zaslepiony. Moje pytanie jest następujące czy szukać tej harmonijki czy zaslepic to przy kolektorze z góry dzięki za odpowiedz
  4. Witam planuje zakup programu do diagnostyki swojej viki i mam do was pytanie. Jaki program polecacie? Proszę o podpowiedzi
  5. Witajcie mam pytanie czym może być spowodowany ogromny nalot sadzy przy kolektor. W linku foto https://m.fotosik.pl/zdjecie/b81fb1febf0e5327 proszę o porady
  6. Diagnoza trafiona. Piasta wymieniona. Przy okazji wpadły nowe oponki. Niestety siedząc w kanale zaniepokoil mnie pewien widok. Nie będę zamieszczal nowego posta więc napiszę tu. Powiedzcie czym może byc to spowodowana duża ilość sadzy w okolicach kolektora wydechowego i turbiny https://imgup.ovh/image/nDnN
  7. No musze co tydzień 2tys wale więc trzeba
  8. I 1000 w czwartek powrotu niestety wyjścia nie bylo
  9. No tak cała piasta idzie firma skf a opony dopiero w sobotę zobaczyłem że bieżnika jest ze 3mm
  10. To jednak łożysko. Dziś zamówione nowe przy okazji wpadną też nowe oponki bow starych bieżnika już brak
  11. Witam przyłącze się do pytania problem wygląda tak zatankowalem do pełna przejechałem ponad 200km a wskaźnik nadal pokazuje pełno. Przedtem po przejechaniu 200 km pokazywał na 2 kręcę od konca
  12. Nawet mnie nie strasz kolego bo dzisiaj mam 1000 do przebycia
  13. Tak obstawiam na łożysko bo co innego skoro czuć bicie na kole podczas jazdy
  14. Tra ale w jednym miejscu bardziej. A na starych tarczach też był taki dziwny odgłos i też jakby blokowalo popatrzcie na białą kreskę na tarczy cały czas w tym miejscu staje
×
×
  • Create New...