Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Zgadnijcie

Forumowicz
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Zgadnijcie

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie mam w ogóle takich pozycji
  2. Jutro zobaczę, tylko gdzie to sprawdzić?
  3. Piotreq jak zrobiłeś czerwony wyświetlacz?
  4. No to u mnie jest GID. Dziwne to jest, że po powrocie do 001 wszystko jest w porządku. Została mi tylko wyświetlająca się informacja po odpaleniu silnika o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy bodajże. Na 001 mam tylko taki kłopot odkąd mam samochód, że komputer też się czasami zawiesza i po zgaszeniu silnika radio wciąż gra, ekran się świeci, a klima działa (zmiana temperatury wtedy nie działa). Też wtedy muszę klemę odpinać. To się rzadko zdarza i jeśli już to tylko wtedy, gdy samochód jest odpalony przez krótki okres czasu (do 5 minut). Przy dłuższej trasie nigdy mi się to nie zdarzyło.
  5. Na stronie astry jest. Radio było CDR2005, czyli takie jak pisałem. O wyświetlaczu brak informacji.
  6. A jest faktycznie. Czyli 002 bo ja mam wyświetlacz GID. Wróciłem do indeksu 001 i zrobiłem od nowa na 002. Ten sam problem. Tylko ruszę i gaśnie. Na 001 nie ma żadnych problemów. Strona OpelVinDekoder nie pokazuje mi wyposażenia.
  7. Takie coś mam. W tej od Cretuxa są tylko polifty? Bo od 2005 roku się zaczynają. Display Code Index List_2.pdf
  8. Trochę inna. Tamtą mam w domu w PDFie na lapku. Wrzucę jak będę.
  9. Ja miałem CDR2005. Zdjęcie wysłałem z neta, żeby tylko klimę pokazać. Sterowanie z kierownicy mam chyba uszkodzone, bo sprawdzałem błędy w Op Comie i był tam błąd na tej pozycji. Zrobię to z tym vinem jak będę w domu. Może jeszcze spróbować indeks 008? Widziałem tabelkę z tymi indeksami i z tego co widziałem to 002 był do diesla. 007 był do benzyny bez aktywnego komputera, a 008 pod benzynę z aktywnym kompem.
  10. Temperaturę klimatyzacji ustawiam pokrętłami, ilość stopni wyświetla się na ekranie, jest dwustrefowa i nie mogę regulować siły nawiewu. Jak tylko ruszę pokrętłem od siły to kontrolka "auto" na zdjęciu gaśnie. U mnie to wygląda identycznie To jaka to jest? Sterowanie radiem z kierownicy w ogóle nie działa i nawet na fabrycznym cdr 2005 nie działało. Nigdy nie próbowałem tego naprawiać.
  11. Jednak jest lipa. Po zapaleniu silnika, gdy samochód stoi w miejscu, wszystko jest w porządku. Gdy tylko ruszę, ekran komputera kilka razy gaśnie i zaświeca się ponownie. To samo dzieje się z radiem. Po kilku minutach, ekran komputera i radio gasną całkiem. Po zakończeniu jazdy i zgaszeniu silnika, klimatyzacja nie przestaje działać. Muszę odpinać klemę, bo przy ponownym uruchomieniu silnika, komputer już się nie włącza. Indeks zmieniłem z 001 na 002 i ustawiłem wszystko jak na zdjęciach (Gdzieś tu na forum jeden z użytkowników rozbił to samo u siebie i było w porządku u niego).
  12. Panowie, jest sukces. Dzięki za wskazówki
  13. Tak pytam tylko czy to nie przeszkadza.
  14. Mam jeszcze jedno pytanie. Nie mam radia fabrycznego, tylko niefabryczne z JVC. To nie przeszkadza w programowaniu?
  15. Dobra, weszło w programowanie. Co mam tu wybrać? Wybór na liście się różni tylko numerami indexu od 001 do 009. W każdym wersja jest 2. To jest do aktywacji komputera.
×
×
  • Create New...
UP