Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

RafiPafi

Forumowicz
  • Zawartość

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VECTRA C 1.9 2006

Ostatnio na profilu byli

229 wyświetleń profilu
  1. Tak jest, u nas w 1.9 początkowy jest skręcany, nie obejmowany, więc problemu nie ma. Gorzej jak ktoś na szpilki założył zwykle nakrętki a nie miedziane, wtedy ,to katorga ucinać i pełno pękniętych wierteł, a Wybić się tego nie da,a przyjemniej ja nie dałem rady Btw teraz w vetrze przy wywaleniu dpf też zmienię cały tłumik, i spokój na kilka lat;) Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  2. Brak wypalania DPF

    Radzę usunąć to ustrojstwo, wyprogramowac i mieć spokój.Pewnie cały spalony i zatkanyZ EGR tak samo, zaślepic z góry i z dołu, tylko blaszka miedziana a nie żadna puszką z coli Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  3. A to wybacz, Ja to egoistą i myślę tylko o moim 1.9 [emoji14] Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  4. No nasz racje, w drugim samochodzie też miałem do wymiany plecionkę, a musiałem wymienić cały,bo się dało się rozłączyć,ale w vetrze jest za tym DPF, to tam chyba rozliczysz bez problemu I w ogóle, jak to spawać bez wyjmowania? Osobiście mam tylko inwerterowa, a tym , to narobię dziur niż przed naprawą [emoji14] Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  5. Przecież sam to zrobisz wystarczy że masz kanał ,czy twój sąsiad maAle jak chcesz:)Ps bardzo mało za to spawanie, nie wiem kto Ci to za tyle zrobi Ale może masz racje, bo nie wiadomo jak będą wyglądac szpilki na katalizatorze Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  6. To złącze elastyczne koszt nowego z rurą ok 130zl Silnik też pewnie szarpie jest słabszy, miałem to u Siebie Spawac się nie opłaca, nie wiem kto to zrobi za 20 zł, i czy w ogóle dzisiaj opłaca się spawac tłumiki Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
  7. Vectra C słabe światła

    podałem tylko trywialny przykład, pod samochód nie wejdą ale podepną elm i juz widac.. zresztą zdrowy silnik spełnia normy nawet bez dpf, ale to już temat do dyskusji, ponieważ, jeśli, to zostało już zamontowane fabrycznie, to nie możesz tego niby usunąć, to zawoalowany temat, do ciągłej dyskusji ,więc zostawmy dpf w spokoju(tylko podałem przykład)
  8. Vectra C słabe światła

    ale gorzej jak będzie kolizja/wypadek np,za bark dpf zapłacisz kare, a co jesli oc nie będzie chciało pokryć kosztów ew kolizji, wypadku, uszczerbku na zdrowiu innych ludzi wtedy do konca życia będziesz za***rdalać na spłatę ewentualnie możesz tłumaczyć się tym, ze nie wiedziałeś,ale wątpię akurat w swoim mam te ledy, ale jeżdżę nim tyko po mieście(świecą tak, ze palą trawę na poboczu), wiec ryzyko małe
  9. ja tam staram się jeździć nocą jak jadę na Niemcy, francje , Austrie, czy Holandie też mam chipa, ale moj to nie kopci juz jak lokomotywa- wymieniłem prawie wszystko i liczę na to, ze po wywaleniu auto odżyje, dodatkowo chce zaślepić egr z dołu i góry ps też bym zmienił na insygnie, ale tyle włożyłem w vectre, ze to sie nie opłaca
  10. Jaki olej?

    właśnie mi brał, i pewnie dlatego był zalany 15w40 pod koniec przed samym remontem góry i dołu silnika, to jak dodałem gazu, nic za mną nie było widać... teraz nie bierze i nie kopci(tylko czasem przy redukcji lekki dymek) jednakże obawiam się tego ze ropa z dpf przy wypalaniu możne się cofać i mieszać z olejem, pisałem o tym w temacie jak usunąć dpf
  11. Jaki olej?

    a mogę teraz przejść na syntetyk? nie wiem, zawsze mowili, ze mozna nizej, a nie wyzej w sensie ze nie mozesz zmienic na syntetyk jak jest poł syntetyk
  12. tylko co mam zrobić, jak kupiłem auto z za***anym dpf-em? i słyszałem o tych karach, nie wiem jak jest naprawę, zapłacił jakiś twoj kolega? wycinka to koszt maksylalnie 500zł z oprogramowaniem- nie wiem gdzie wy to robicie, ze takie ceny
  13. mówiłem tu o stałej prędkości, tempomacik 6 bieg i lecimy 150 wtedy się otwiera: )
  14. Vectra C słabe światła

    tu masz racje, w razie kolizji/wypadku może być kicha-ale sporo ludzi na tym jeździ ps w drogowych, albo przy afl doświetlanie zakrętów, to mogę mieć cree led, czy nie(legalność)?
  15. Jaki olej?

    wiesz ja go kupiłem to był zalany 15w40, pseudo okazja potem się okazało ze ma przejechana 200tys więc, wymieniłem już prawie wszystko w siniku pierścienie, panewki, regeneracja głowicy, wytrysków, turbosprężarki i potem zalałem go pół syntetykiem(tak zalecił mój mechanik) a dpf zajebał poprzedni właściciel, dlatego chce go wyciąć. trafiłem na minę kupiłem to auto w miarę tanio, mógłbym się sądzić, ze auto ma przejechane 200tys więcej, ale nie chciałem robić afery ps przyszły właściciel będzie miał dobrze, bo wszystko co się mogło zepsuć już jest nowe
×