Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Damiano874

Forumowicz
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About Damiano874

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koszalin / Olsztyn / Iława
  • Zainteresowania
    Inżynieria mechaniczna, fizyka, sport

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.9 CDTI 150 KM ASB 2008

Kontakt

  • Telefon
    532-825-977

Recent Profile Visitors

661 profile views
  1. Wolnossąca bena to jest to, choć niestety przy dzisiejszych turbinach takie 2.0T jak się zeswapuje jakiegoś fajnego ślimaka jak np. GTD i ogarnie soft to i tak będzie tak ciągnąć od dołu jak diesel. 3.2 V6 jest na pewno bardziej niezawodne, choć ma mniejszy potencjał tuningowy. Kolejna sprawa... 3.2 V6 waży troche więcej niż 2.0T, no i jest najczęściej w automacie, a automat to kolejne 75-100 kg. A ja się zastanawiam, może zeswapuje do klekota swoje zaciski Brembo 4-tłokowe z AR 159 za jakiś czas...
  2. Panowie i Panie, Zapraszam do tematu o spocie na 31 sierpnia w sobotę, warto!
  3. Czemu to tak? :D Nie było Ci jej szkoda
  4. UWAGA! 31 Sierpnia Sobota 9:30 Czy ktoś byłby zainteresowany spotem na Toruńskiej Awix Racing Arena? Link do wydarzenia na facebooku: Około 45 km gokartem do przejechania od 9:30 do około 11:30-12:00 na asfalcie wraz z innymi uczestnikami w ramach wyścigu! Koszt to około 250-280 złotych z tego co pamiętam, ale wrażenia niezapomniane. Mnóstwo jazdy przede wszystkim. Porównując z innymi torami ceny stosunkowo niskie. Byłaby okazja żeby pościgać się z klubowiczami. Póki co pytam wstępnie. Jeśli będą zainteresowani powiem co i jak z organizacją, zrejestrowaniem się na ligę etc.
  5. Tak, dokladnie, HRy -40 mm. Ale jeszcze bym ją obniżył trochę i schował lekko koło pod nadkole. Jak kupowałem HRy to mówili, że za nisko będzie, że pług w zimę, że lepiej Eibachy -30. Bzdura. Na 18" kole i tak stoi stosunkowo wysoko, w sumie to tak samo jak na 16" w serii i seryjnym zawiasie. Nie chodzi mi o same efekty wizualne, ale generalnie o polepszenie właściwości jezdnych. Teraz na zakrętach dobrze się prowadzi, nie powiem, że nie, ale jeszcze czuć, że środek ciężkości jest zbyt wysoko. U szwagra A4 kombi siedzi niżej i nie ma najmniejszych problemów z dziurami, jazdą... W sumie to może faktycznie, poszukać jakiegoś gwintu i tyle. Ja tam wolę mieć sztywno, dużo na trasach jeżdżę i cenię sobie dobre prowadzenie w zakrętach i przyczepność.
  6. Wysoko siedzi na 18", a nie mam gwintu żeby wyregulować, ewentualnie jak bym znalazł dobry gwint w przystępnej cenie... Zamieniłbym się z kimś na moje H&R'y. Poza tym odczuwalna różnica w przyspieszeniu. Moim zdaniem nie zawsze duże koło lepiej wygląda. Patrząc po felgach to znalazłyby się takie z Japan Racing chociażby, od razu z rozstawem 5x110, fajnie by było wstawić coś lżejszego. Mniejsze koło, ale szersze, fajnie by wyglądało w VC.
  7. Co do Polskich dróg, myślę, że można by było coś takiego ogarnąc na air ride z regulacją wysokości i wtedy nie ma problemu, na dobrej drodze spuszczasz i lecisz jak bolidem Zastanawiam się jak to jest z felgą 8,5J. Wchodzi, czy nie? Myślę o zmianie swoich felg 18" 7,5J na 17", a nawet może 16", ale o szerokości 8,5J. Opona 235 i niski profil.
  8. Kojarzycie Vectrę C DTM? Kurcze, kiedyś szukałem w necie gdzie można kupić body kit do tego auta i znalazłem gdzieś na anglojęzycznej stronie, niestety obecnie nie mogę tego znaleźć. Powiem szczerze, zastanawiałem się już nad stworzeniem takiego bolidu, co prawda, nie w 100%, gdyż pochłonęło by to ogromne fundusze, ale chociaż w części - zawias, body kit, silnik (może jakiś swap), i w polifcie. W Niemczech można kupić gotowy silnik. Petarda.
  9. Dzień dobry z rana Co byście powiedzieli na jakiegoś spota w Iławie w nadchodzącą niedzielę...
  10. Dobry wieczór nocne marki 🌙 Jak tam zdrówko? Sezon zaraz dobiega końca, a więc może jakaś impreza w plenerze? 🌞
  11. Klapy wirowe? EGR? A moze czyszczenie kolektora ssącego? W pierwszej kolejności popatrz tam. Chalabala dobrze Ci napisał. Z paliwem moze byc wszystko OK, a niekoniecznie wszystko dobrze moze byc z powietrzem...
  12. Co polecacie w tym rozmiarze obecnie? Bez jakiś fajerwerków, ale żeby nie było żadnych jaj
  13. Witam Panowie, Jakie tarcze są w VC 1.9 CDTi z tyłu w serii? Jesli mam niewentylowane i bede chcial zalozyc wentylowane w tym samym rozmiarze, to czy pojawi sie jakis problem?
  14. Dobry dzień WiM, Jak wam mija dzisiejszy dzionek 😁
  15. Ogarnij EGR. Wyczyść kolektor, EGR następnie zaslep EGR i wyprogramuj to dziadostwo. Klapy wirowe też polecam za wczasu zaslepic chyba że chcesz by któregoś pięknego dnia wybrała się jedna z nich na bliskie spotkanie z tlokiem. Co do innych błędów nie powiem za wiele. W każdym razie najpierw wymieniaj czujniki dopiero później serce.
×
×
  • Create New...