Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mtx8822

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mtx8822

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    GTS Z19DTH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam koledzy! Proszę o pomoc w rozszyfrowywaniu numeru VIN : W0L0ZCF6861113337 . Vectra C, chciałbym wymienić akumulator i nie wiem jakiej pojemności, wiem że ta informacja w zaszyta w VIN. Teraz mam 80aH 740A Varty, ale podobno to za duży..
  2. Czy możliwe że zostało źle zamontowane z powrotem podczas wymiany rozrządu i stąd bicie? Mechanik twierdzi że oglądal je podczas wymiany rozrządu (2tys km temu)i było dobre jeszcze
  3. Witam. Problem jest następujący na kole pasowym, pojawiło się bicie, koło drzy na boki i zatacza coś w rodzaju litery S. Mechanik sprawdzal powiedział że jeszcze jest sprawne, dokręcił dwie śruby bo były luźne ale nic nie dało. Powiedział żeby jeździć i na razie nie robić dopóki pasek nie spadnie. Czy to poważna usterka? Można z tym jeździć?
  4. Raczej ufam, naprawiam już u niego długo. Możliwe że pompa wody ma wpływ na termostat i odwortnie?
  5. Witam. Po wymianie rozrządu na nowy (komplet ina) po jakichś 6k km słychać tarcie z okolic rozrządu tylko na ciepłym silniku. Dodatkowo silnik sie dość szybko zagrzewa jak nigdy i często dobija do 90st co prawie nigdy sie nie zdarzało. Zauważyłem również że w okolicach termsotatu widać wyciek płynu, dwa razy już dołałem płyn. Czy tarcie i przegrzewanie może być spowodowane zepsutym termoststem? Czy raczej te objawy to uszkdozona pompa wody i dlatego termostat leje? Zamieszczam filmik z dźwiękiem: https://youtu.be/jfeTgDSUG_A
  6. Witam. Czy jest może na forum jakiś użytkownik, który zna się na silniku z19dth lub jakiś dobry mechanik z Łodzi lub okolic, który byłby w stanie pomóc z tarciem/terkotaniem z okolic rozrządu?
  7. Sprzęgiełko (ta rolka) też była wymieniona właśnie..
  8. Witam. Od jakiegoś czasu walczę z szuraniem, tarciem w silniku..mechanik rozkłada ręce i nie wie gdzie szukać i co to może być..zaczęło się tak dziać po demontażu klap wirowych. Rozrząd założony nowy (4k km przejechane), pasek i rolki wielorowkowe nowe... Po tych wymianach nastąpił spokój na jakiś czas, teraz szuranie powróciło i jest dużo głośniejsze, mechanik obstawia sprężarkę klimy lub koło pasowe, ew. łożyska w pompie paliwa. Szuranie pojawia się tylko kiedy silnik jest zagrzany, na zimnym nic nie słychać. Czy ktoś miał podobny dźwięk i jest mi w stanie pomóc? Zamieszczam filmik z YT z dź
  9. Witam. Jak w temacie, po demontażu klap wirowych zauważyłem, że bardzo nagrzewa się zaznaczony element silnika na zdjęciu. Nagrzewa się do tego stopnia, że dziś nie mogłem przyłożyć do niego ręki (był taki gorący), wcześniej taka sytuacja nie występowała (był ciepły ale nie na tyle gorący jak teraz)..ponad to zauważyłem, że po tej operacji silnik ma tendencję to szybszego dogrzewania się do 90st w korku. Wcześniej stojąc w korku rzadko zdarzało mi się, że silnik zagrzał się do 90st od 85st, teraz 4-5 ruszeń-postojów i już 90st. Rozrząd został wymieniony na nowy.
  10. Witam, zgodnie z prośbą, u mnie zostało stwierdzone zatarte łożysko w pompie wody oraz za mocno naciągnięty pasek rozrządu, przy okazji również wyszło, że delikatnie ruszają się rolki paska wieloklinowego oraz przetarty pasek.
  11. Dziękuję za wszystkie sugestie, auto jedzie jutro do naprawy, zobaczymy co z tego będzie
  12. Sprawdziłem bagnet, nie ma śladów kropel innych niż maź oleju. W zbiorniczku wygląda tak jakby płyn był lekko brązowy, dodatkowo w miejscu, gdzie płyn najbardziej bulgocze i leje się po ściance zauważyłem nalot jakby piasek i czarnymi kropkami. Załączyłem zdjęcia z wnętrza zbiorniczka oraz "piasek". Niestety nie udało mi się dołączyć ich jak załącznik, więc udostępniłem na hostingu do zdjęć. http://pics.tinypic.pl/i/00960/ebkuyvqy1jsl.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00960/ow34h6qzdy09.jpg Dodatkowo dziś podczas odpalania samochodu pojawił się pisk przez 2-3 sekundy jakby pas
  13. Właśnie ubytku ani przybytku nie zauważyłem, możliwe że nawaliła pompa wody bez widocznych skutków? Samochód nagrzewa się normalnie i trzyma temperaturę.. Sprawdzę jeszcze za chwilę ten magnet, ale wczoraj nie było widać na nim kropli płynu..
  14. Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum, korzystałem z opcji szukaj, lecz nie znalazłem odpowiedzi, która by łączyła wszystkie przypadłości. Sprawa wygląda następująco, jakieś 3-4 miesiące temu demontowane były klapy wirowe z silnika (Z19DTH, Vectra gts `06r. 222k km) od tego momentu zaczęło coś trzeć w okolicy rozrządu/paska wieloklinowego. Rozrząd podczas demontażu nie był wymieniany na nowy, ponieważ mniej więcej pół roku wcześniej był robiony. Na początku nie przejmowałem się tarciem, niedawno pojawiła się dziwna sytuacja, ponieważ podczas jazdy taki plastikowy żółty korek, czopek (o
×
×
  • Create New...
UP