Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

marq86

Forumowicz
  • Zawartość

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

marq86 wygrał w ostatnim dniu 15 Lipiec 2018

marq86 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

5 Neutral

O marq86

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    F1, handball, retro

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C Fl

Ostatnio na profilu byli

218 wyświetleń profilu
  1. Krzyżak do sprawdzenia. Zatarty daje objawy skokowego powrotu kierownicy.
  2. marq86

    wahacz przedni

    Teknorot jak najbardziej ok. Już drugi rok śmigam na banach z tej firmy i żadnych problemów. Teknorot robi części do dostawczych Fiatów z tureckich fabryk. Nie ma porównania z chinolami.
  3. No to witam w klubie😀 też myślałem że będę miał vikę rodzyna ale z tym autem nie idzie tego zrobić☺ Miesiąc pojeździłem bez stuków i już tam się znowu coś trzepie z przodu, już odpuszczam, jak zacznie walić jak młotem to może się zlokalizuje.
  4. marq86

    Wymiana kierownicy na OPC

    No dobra, jestem po zabiegu. Udało mi się kupić kierownicę używaną, ale w pięknym stanie, po oczyszczeniu mydłem do skór i impregnacji wygląda niczym nowa. Ze zmiany jestem mega zadowolony, kierownica jest mniejsza, przyjemniejsza w dotyku i ma wygodne "bicki". Dzięki dla Kolegów Curtis i Matosław za doradztwo
  5. To zaklinanie rzeczywistości. Ale dla dobrego samopoczucia czemu nie;)
  6. Cudów nie ma. Magiel, pompa, lub krzyżak. A może być wszystko po trochu, ja tak miałem bo przez 200 tysięcy nikogo to nie obchodziło a i komfort swój miał głęboko w d....;)
  7. Kolega napisał że krzyżak ok, ale w zasadzie to też może być przyczyna, bez demontażu tego przegubu nie idzie sprawdzić jak pracuje, jedynie chwytając za niego można ewentualnie zobaczyć czy nie ma tam luzu. Ale luz to jedno a jego praca to drugie.
  8. Z tym hulaniem to subiektywna sprawa. Moja ma nieco ponad 200 tysi i cóż koła niby skręcały ale jazda to była mordęga, kierownica drżała i trzepało nią na byle łacie na drodze, w koleinie nie szło ujechać tym statkiem. Wycieków i stuków nie było, więc każdy twierdził że "hula bez problemu". Dopiero po regeneracji to auto zaczęło jeździć jak należy a nie jak taczki. Wyjechana i skorodowana była właśnie listwa zębata w przekładni.
  9. Jeśli jesteś pewien pozostałych podzespołów to magiel najpewniej kaput po tym przebiegu.
  10. Nie wiem jak przy tym silniku, ale u mnie w z19dt też grała nie wiadomo która rolka, ale wymiana wszystkich to nie był jakiś masakryczny koszt i ogarnąłem to sam. Winowajcą okazała się dolna prowadząca bo brakowało mi osłony w nadkolu i cały syf z pod koła szedł na nią przez co się zatarła, ale pozostałe też już pracowały opornie. Teraz pozostało jedynie przyjemne kle kle kle;)
  11. Ile nalotu ma magiel i czy było już przy nim coś działane? Tak jak jak napisał Kolega wyżej przekładnia może wyglądać w porządku a mimo to być wyjechana.
  12. marq86

    SPREZYNY

    Opadnie, ale trzeba być cierpliwym, mi Sachsy z przodu chyba ze 3 miechy się układały, a tak to koza była. Z tym "nisko" nie ma co przesadzać, obok mnie w garażu stoi fabrycznie nowa Astra IV w sedanie i wcale taka niska nie jest (swobodnie wchodzi piącha między koło a błotnik, jest jeszcze zapas) więc jak widać Ople na standardowym zawiasie fabrycznie wysoko stoją.
  13. marq86

    kat pochylenia

    Zapewne springi Kyb;)
  14. marq86

    kat pochylenia

    Sprytny mechanik da radę podregulować kąt tak jak pisali Koledzy między zwrotnicą a mocowaniem amortyzatora. Można sobie pomóc specjalnymi śrubami.
×