Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

marq86

Forumowicz
  • Zawartość

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

marq86 wygrał w ostatnim dniu 15 Lipiec

marq86 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutral

O marq86

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C Fl

Ostatnio na profilu byli

120 wyświetleń profilu
  1. Jeśli dobrzy fachowcy i wszystkie śruby masz drożne to sobie poradzą. VC to wredne auto do geometrii (i nie tylko do tego ).
  2. Trochę wody w rzece ubyło a moja walka z trzepaniem kierownicą na nierównościach trwa nadal. Kasowanie luzu za pomocą śruby nic nie dało. W każdym razie nie jest to zagadnienie "TTM" bo udało mi się osiągnąć postępy. Przede wszystkim - zawieszenie i geometria perfekt, dodatkowo rozpórka kielichów i podwyższenie ciśnienia w oponach bardzo poprawiły sytuację. Gdy układ się nagrzeje jest prawie tak jak jak powinno być - kierownica nie informuje o najmniejszej nawet łacie na jezdni. Ponadto przejeżdżając przez dziury ze skręconymi kołami też jest nieźle. Podejrzewam że jest to specyficznie "wyjechany" magiel który nie daje objawów w postaci stuków, oczywistych luzów (luzy czają się w pozycji listwy "na wprost" bo tak przekładnia pracuje najczęściej i dlatego kierownicą "buja") czy wycieków, z resztą dwóch Kolegów w tym temacie o tym wspominało. Kolejny krok to regeneracja przekładni i oby moje przypuszczenia się potwierdziły. Niestety w świętokrzyskim nie łatwo ani o diagnozę ani dobry warsztat
  3. marq86

    Signum sciaga w prawo

    Chodzi oczywiście o przód.
  4. marq86

    SPREZYNY

    Fakt, ja mam cdti i standardowy zawias więc Sachsy dostępne bez problemu. Kabaret z tymi sprężynami... Ciekawe jak spisuje się jakaś taniocha w stylu Harta czy Dencker(china)mann'a...
  5. marq86

    wahacz przedni

    Mam je u siebie. To oryginały GM. Sworznie robią bardzo ładnie, ale tuleje wymieniłem na SWAG (Febi) bo te ichniejsze w mojej opinii były do kitu. Nie było problemu z reklamacją tulei.
  6. marq86

    SPREZYNY

    Moim zdaniem KYB są zauważalnie i namacalnie cieńsze od Sachs. Przy Z19DT przód siadł na nich momentalnie. Na sachsach przy teoretycznie tej samej wysokości springów auto stoi wyżej, dziury i koleiny pokonuje jak czołg bez zająknięcia. KYB nie radzi sobie z ciężkim przodem VC stąd te chocki klocki ze skręcaniem kiery. Też chciałem swoje reklamować ale sprzedawca (allegro) nawet nie raczył odpowiedzieć na moje zarzuty wobec tych sprężyn, więc prawdopodobnie tak samo potraktowałby reklamację. Dałem sobie spokój i wyrzuciłem je na złom. Rzecz tyczy się modelu 2661.
  7. Szukaj magla takiego samego jak Twój, unikniesz ewentualnych problemów i rzeźb.
  8. marq86

    rozpórka do VC 3.2 V 6

    Wuj Google + górny sport garage tam znajdziesz wszystko.
  9. marq86

    rozpórka do VC 3.2 V 6

    Myślę że nie będzie problemu. Zadzwoń do Irka Górnego, spoko facet i chętny do rozmowy.
  10. marq86

    rozpórka do VC 3.2 V 6

    Ja już też po montażu. Oczywiście różnice w prowadzeniu są. Samochód jest przede wszystkim bardziej zwarty, nie podpiera się lusterkami na zakrętach, kierownica jest mniej nerwowa na nierównościach. Montaż w z19dt absolutnie bezproblemowy. Montowałem na aucie stojącym na ziemi bo dla rozpórki stałej to bez znaczenia czy uniesiemy auto. Irek Górny zaleca lekko podnieść przód żeby śruby się lekko odkręciły, ale ja niedawno miałem odkręcane kolumny więc poszło bez problemu. Śruby standardowe pasują idealnie. Jak pojeżdżę więcej to napiszę więcej;-)
  11. Nie Wy pierwsi narzekacie na produkty Delphi. Ale to nie jedyna firma z wpadkami jakościowymi - jako przykład przytoczę amory TRW które kupiłem do siebie na tył - od nowości niemiłosiernie pukały na nierównościach i mieszało tyłkiem na zakrętach. Na stacji diagnostycznej nowe amory pokazały 69% skuteczności tłumienia. Reklamacje uwzględniono. Od roku jeżdżę na quinton hazell za połowę ceny tych trw i auto sztywne, nie dobija a amory po 84%. Wniosek taki że marka wcale nie równa się jakość.
  12. No to ja już rok na teknorotach i tył twardy i sztywny że orzeszki można tłuc;-) Koła ani drgną.
  13. Myślę że robi się tak jak kto lubi. Ja założyłem Teknoroty bo uważam że mają dobry stosunek ceny do jakości, nie są produkowane w Chinach i wiele "tureckich" fiatów dostaje części Teknorota na pierwszy strzał. A zrobiłem to w ASO jak i wiele innych czynności po to żeby potem pokazać potencjalnemu nabywcy że dbałem i szanowałem swoje auto i nic nie było robione "na gębę". W Fiacie akurat bardzo dobrze ogarniają VC a ceny sporo niższe niż u Opla.
  14. Interes życia to kupić lemfordery i założyć je u mirka w szopie.
×