Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sasza72

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sasza72

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/25/1972

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Zainteresowania
    Motocykl,rock&roll,motoryzacja,technologia.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Signum 3.0 CDTI '06

Kontakt

  • Telefon
    609615810

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Poskładałem gruza i póki co chodzi. Cztery i pół miesiąca grzebania popołudniami i jakieś 7000 wydane. Chce ktoś kupić?
  2. Witam. Odgrzeję kotleta. Mój Eberspacher D5WS wyświetla błąd "U2147-71 Nieważne dane z AHS (dodatkowe urządzenie grzewcze)". Niedawno był w warsztacie specjalizującym się w naprawach ogrzewań postojowych i fachowiec sprawdził że piecyk jest mechanicznie sprawny, tylko nie dał rady sprawdzić sterownika poza autem. Przed wizytą wyświetlał się błąd "U2147-00 Brak komunikacji CAN dodatk. nagrzewn. (AOH)". Pompka paliwa podpięta na krótko działa, podaje impulsowo paliwo.Czy to -71 w kodzie błędu wskazuje na coś konkretnego? Da się coś z tym zrobić, na nowo zaprogramować Techem, czy coś?
  3. Hej. Istnieje jakaś serwisówka opisująca naprawy silnika Z30DT ?
  4. Kupiłem cały (prawie) silnik bo prawie w takiej cenie jak sam słupek. Rozbieram teraz żeby zweryfikować stan. Plan jest taki żeby z dwóch zrobić jeden bo nie wiadomo w jakim stanie jest osprzęt a w moim sprawny.
  5. A jaka była przyczyna zjedzenia panewek? Mam to samo, na jednej korbie panewki ztarte do zera i czop wału taki podrapany jak Twój. A ciśnienie oleju w normie!
  6. No właśnie, napisz coś więcej - co się zepsuło, jakie koszty wymiany silnika?
  7. A co to znaczy "bananowy blok" ????
  8. Udało mi się wyszarpać miskę. Czwarty tlok ma starte do zera panewki na wale, wygląda na to że zawiodło smarowanie, czop wału jest tak podrapany ze wg mnie nie nadaje się już do szlifu. Co ciekawe silnik do końca nie stracił ciśnienia oleju, pozostale elementy są OK. Pytanie co dalej z tym fantem, wymiana "słupka" ma szansę powodzenia?
  9. Zdjąłem. Blokowała się o podporę półosi... której nie sposób odkręcić...
  10. Stuka czwarty tłok, luz ok. 4mm w pionie + kilka rys na gładzi cylindra, tyle na razie odkryłem. Teraz próbuję zdjąć miskę i nie mogę. Nie wiem , coś się urwało, spadło na dół i blokuje albo nie wiem... Żółte gnojki wymyśliły ten silnik jako zemstę na białych gaidzinach
  11. Cześć. Czy ktoś wie jak zdjąć przedostatni ,aluminiowy element miski olejowej w tym pierd...niętym silniku? Wszystkie śruby odkręcone, micha jest luźna ale jakby ją coś od środka trzymało. I nie, nie "ryksztosuje" się na szpilkach , jak opuszczam to jest wyraźne stuknięcie o coś czego nie widzę. Co te żółte sk.......ny wymyśliły to przechodzi ludzkie pojęcie! Ps. wcześniej pytałem o stukanie - już doszedłem że luźny jest czwarty tłok, w pionie luz ok. 4mm chodzi o ten element
  12. Wtryskiwacz - nie, sprawdzone. Panewka?
  13. Tak, po to zdejmowałem głowicę, myślałem że to coś z zaworami.
  14. Luzy na zaworach sprawdzone/ustawione. Po odpięciu jednego wtryskiwacza silnik gaśnie. Przy schodzeniu z obrotów też stuka.
×
×
  • Create New...
UP