Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ajfel

Forumowicz
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ajfel

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Vauxhall Vectra Elite Diesel 150 HP Automat

Kontakt

  • Telefon
    07778462678

Ostatnio na profilu byli

162 wyświetleń profilu
  1. WITAM . Dzisiaj napotkała mnie sytuacja w której moja skrzynia zaczeła odmawiać posłuszeństwa ( z obesracji raczej stopniowo zaczeło się to dziać ) i szlag mnie trafił 🤕.Mianowicie zaczeła mocno szarpać😬 . NA zimnym nie szarpie , gdy odpalę auto . Dopiero po chwili jak sie nagrzeje . 🙄. Gdy odpalę Vectrona i wrzucę na D rusza z minimalnym opóźnieniem niż dotychczas . ( na światłach , jest szarpnięcie ale nie zawsze ) Na płaszczyźnie ,gdy się zatrzymam i przerzucę z D na R to szarpie jak sam skur***** jak by mi ktoś w d*** wjechał . To samo gdy z R na D ( odziwo troszkę słabiej szarpie ) i z P na R i z P na D też . Natomiast gdy wrzucam z D , lub R na P lub N to nic nie szarpie . Podczas jazdy czuję że szarpie bodajże z 4 na 3 lub z 3 na 2 przy redukcji . ( Wydaje mi się że przy przyspieszaniu też szarpnie w tych samych biegach , ale nie to co na postoju ) -reszta biegów chodzi dobrze . Na Tiptronicu jest to samo może troszkie słabiej . ( Nie używam TipTrona ) Zaczeło mi to nawalać dzisiaj . Skrzynia była remontowana ( tyle wiem od poprzedniego właściciela) lub wymieniana na nową ponieważ gdy otworze maskę widać korpus skrzyni ( opakowanie ) wyglądające jak by z taśmy produkcyjnej co wyjechało . Sprawdziłem OP COM błędy na laptopie wykazało 2 błędy : P1743-64 TRANSMISSION COMPONENT SLIPPING P1700-00 SERVICE VEHICLE SOON REQUEST FROM TRANSMISSION CONTROL MODULE Gdzie dokladnie znajdują się styki sterownika ??????????wiem że gdzies koło akumulatora ale nie wiem gdzie dokladnie chciałbym to przeczyscic CO to może być moi drodzy . CZy olej ? JEdni twierdzą że trzeba wymieniać inni że nie trzeba , wg. mnie zależy to od rodzaju skrzyn im nowsza tym trzeba cześciej wymieniać w starych amerykanskich to może po 500 tys mozna by sie dopiero zastanowić nad jakims serwisem . Pozdro
  2. Witam . Ostatnio na śniegu wleciałem z nie dużą siłą prostopadle do krawężnik tak że uderzyłem bokiem dwoma kołami równocześnie prawą stroną . Wersja angielska . Wystrzeliła mi kurtyna wraz z poduszką w fotelu . Teraz pali mi się kontrolka . Chce zamówić na Ebayu poduszki od innej Vectry i zamienić . Czy to wystarczy ?? ???
  3. Klosiu dziękówa Wielka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wpadł bym na to ! DZieki jeszce raz morda ! Chyba będę musiał kupić te elektrochromatyczne Pozdro
  4. Witam , czy ktoś mi powie o co chodzi bo mnie ch*j strzelił dzisiaj . Taka prosta sprawa , a tam są jakieś dodatkowe kabelki wychodzące od tego lusterka i na dodatek nie mogę ich rozczepić ! Posiadam lusterka elektryczne muszę zmienić szybkę z lusterka bo mi paruje bo jest uszkodzone lekko i nic nie widzę muszę je ciągle podgrzewać żeby coś zobaczyć . Proszę o pomoc ! Na zdjęciach jest stare lusterko i nowe .
  5. Witam , zakładam nowy temat . Posiadam normalne radyjko w mojej vectrze z NAVI CD70 . Ogólnie radyjko nie najgorsze , ale irytuje mnie to że nie ma tam opcji AUX ani nie wspominając już o USB. Wdziałem gdzieś u kogoś takie same radio i miał z wyjściem AUX na jacka . Czy ktoś wie jak zrobić AUX ? jakaś przejściówka z tyłu radia albo coś ?
  6. Witam szanownego kolegę . Wygląda to na koniec twojego DPF'u . ALE . Gdy tylko zacznie Ci się wypalać zatrzymaj się i na jałowym podkręcaj obroty do 3000 tys obrotów tak jak koleszka wczesniej wyżej w temacie też podkreślił , i czekaj aż skończy wypalać, nie wyłączaj silnika w trakcie . Wyższy poziom spalania to norma tak ma wlasnie być . Jeśli to nie pomoże możesz mieć już zapchanego DPF w którym nie ma już miejsca . pozdro !
  7. Witam , dzieki za podłączenie do tematu , w lato i zime tak samo się dzieje z tym . DLaczego to tak śmierdzi gryzie i dymi ten syf , nie da się jeździć na zapełnionej drodze publicznej bo ten kto będzie za mną jechał się udusi , straszny smród . co można z tym zrobić , ?? Nie mam żadnych błędów na kompie . Chciałbym to na stałe wypalić albo zlikwidować , co można zrobić ? BO nie mam zamiaru co 600 km jeździć w ustronne miejsce jak zacznie kopcić i czekać aż to się wypali . BEZ SENS !!!!
  8. Witam . Chciałbym się dowiedzieć dlaczego moja Vectra wypala regularnie DPF co 600 km .( jeżdzę w trasie , ale więcej na krótkich odcinkach ) Na komputerze pokazuje wyższe spalanie , chodzą nie równo obroty i strasznie dymi i śmierdzi , z reguły kopci na szaro , czasem na bardzo szaro przy końcówce . Trwa to ok 20 minut , po czym komputer odłącza wypalanie . Czy coś jest nie tak z tym filtrem ,że tak dymi ????????? Pozdro
  9. Witam , dzisiaj wymieniłem 2 przednie opony , O CO CHODZI ?
  10. Witam , otwieram nowy temat z kolejnym moim problemem w Vectrze . Mianowicie przy otwartym oknie słyszę od mojej strony jak by coś się przewalało w przednim kole , wraz ze wzrostem prękości zaczyna się to przewalać szybciej i jak zwalniam to wolniej , dziwny jest ten dzwięk , nie wiem co to może być łożysko ?? Proszę o pomoc , pozdrawiam miłośników Vectry
  11. ikonalek dzięki WielkiE !!!! wczoraj kupiłem 400 ml DPF Cleanera i wlałem , za jakis czas kupie jeszcze jedną i zobaczymy
  12. Ikonalek ! dzisiaj mi się jeszcze raz to przydażyło , ale już bez dymu żadnego dymu tylko smród spalenizny , i zwróciłem uwagę na spalanie tak jak mówiłeś , faktycznie na jałowym było więcej niż jest zwykle ja mam w milach na galony , w normie jest 0.1 mil/gal na jałowym , a podczas trego teraz było 0.8 mil/ gal na jałowym , z płynem chyba jest okej , O CO CHODZI Z TYM ŚCIERWEM ? TO NAPEWNO DPF ? dziwi mnie to ze nie dymi teraz
  13. ok dzięki wielkie , gdy stanie sie to jescze raz zwrócę na to szczególną uwagę . CHYBA NIE MA TO NIC WSPÓLNEGO Z PŁYNEM CHŁODZĄCYM , PONIEWAŻ BYŁEM U MECHANIKA I ON POWIEDZIAŁ ŻE TO RACZEJ ROPA ( ale sprawdze dzisiaij stan raz jeszcze po uzupełnieniu do min-max po 2 dniach ) Autko musiałbym zostawić u niego na dzień , bo on sam nie wie , ale nie mogę zbytnio bo autem pracuje cały czas praktycznie , więc wolałbym dojść po małemu co to może być , dodał też że mogą wtryski mu źle lać albo zawór EGR , ale faktycznie może to być DPF , bo takie kopcenie przypomina wypalanie chwasta .
  14. chodzi o to że mam sprawdzic na wyswietlaczu w komputerze na jałowym czy jest wieksze spalanie ? ? a moze cos byc związane z zaworem EGR ? ponieważ sprzedawca mówił mi że trzeba będzie zmienić zawór egr z tego co pamiętam . pozdro
  15. Witam , dziękuję wam drodzy koledzy za dyskusję , dzisiaj zrobiłem zdjęcie zbiorniczka , jeździłem 2 dni na takim poziome płynu i nie zakopcił , oczywiście gdy odkręcę korek płynu przybywa leciutko , ale tak to wygląda . Dzisiaj pod koniec dnia znowu zrobiło się to samo ( ale bez kopcenia ) tylko zaczĘło lekko śmierdzieć i czuć było w środku samochodu . Obrotomierz zaczą lekko podnosić w górę i w dół na jałowym ,ale bardzo leciutko i lekko buczeć , ale nie miał już skąd brać chyba tego płynu bo nie dymił , ale śmierdziało , nawet wyczułem jakby spaloną gumą . NIE WIEM JUŻ CO TO MOŻE BYĆ . jeżeli to będzie uszczelka to koszta będą duże tu w szkocji , 300 - 400 funtów dajcie spokój no ale co zrobić lubię te autko Z TEGO CO ZA OBSERWOWAŁEM STRASZNIE TO DZIWNE I POPIEPSZONE , JAK JEST ZA DUZO I ZA MAŁO PŁYNU W TYM ZBIORNICZKU TO WTEDY TO SIĘ DZIEJE . OGRZEWANIE GRZEJE KONKRET , BO WCZESNIEJ MYSLAŁEM ŻEBY SPUSCIć PŁYN CHŁODNICZY , ODPOWIETRZYĆ UKŁAD CAŁY I ZALAĆ zPOWROTEM . pozdrawiam
×