Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Grzegorz6366

Forumowicz
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Grzegorz6366

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzięki za schemat. Zasilanie przykręcone jest do zacisku "+" akumulatora, bezpiecznika brak - choć na kablu jest zgrubienie zalane koszulka termokurczliwą, coś a'la filtr ferrytowy. Może to jest ten bezpiecznik. Na schemacie nie widać przekaźnika, pewnie wbudowany wewnątrz.
  2. Szukam wycinka schematu Signum 2007 Z19DTH zawierającego EHS. Edit: W innym temacie otrzymałem co chciałem, więc nieaktualne... ( do usunięcia )
  3. EHS ( Electrical Heater System ) Nie wiem kto koledze to tłumaczył, ale w Oplu to oznacza dodatkowe ogrzewanie, umiejscowione w Signum za panelem klimatyzacji. Prośba do posiadaczy TIS'a o wycinek schematu związany z tym urządzeniem.
  4. EHS - tu prowadzi ten przewód. Co tym steruje? Ma to przekaźnik?
  5. Wyposażenie fabryczne. Jak wspomniałem dalsze śledztwo jutro. Po odpięciu tego przewodu pobór spada do 0.01A.
  6. Witam Auto ( 2007, 1.9 150 ) stało 2 dni, akumulator rozładowany do 2 V . Znalazłem trop: do zacisku "+" przykręcone są dwa czerwone, dość grube przewody. Jeden zasila skrzynkę bezpieczników obok akumulatora, drugi biegnie pomiędzy pompą ABS a kielichem amortyzatora i "ginie" w wiązce. Ten właśnie drugi generuje pobór około 15-20A. Akumulator się ładuje obecnie i dalsze testy jutro. Ktoś ma pomysł, co takiego pobiera tyle prądu? Gdzie biegnie ten drugi przewód?
×
×
  • Utwórz nowe...