Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

LukaszP

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About LukaszP

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łańcut

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra 2.2 Direct, Maxima 2.0 V6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 2004 r. Na razie podpiąłem stronę kierowcy i wyprowadziłem kabel z podsufitki na stronę pasażera. Moja Viki niestety nie miała podświetlenia drzwi więc ciągnąłem kabel właśnie z podsufitki. Z lewego światełka na lewą stronę i prawego na prawą. Do obudowy górnego światełka kabel dolutowałem (od góry) i zaizolowałem, potem leci górą w słupek, słupkiem w konsolę, trzeba zdjąć dolną obudowę deski, odkręcić skrzynkę bezpieczników i można wyjąć do wewnątrz wiązkę która leci w drzwi (razem z gumową obudową). Przewierciłem wiertłem o szerokości kabla kostkę (a w zasadzie dwie) i w ten sposób dostałem
  2. Jak skręcasz całość to kręcisz całym projektorkiem (różne drzwi mają różne nachylenie kątowe obicia względem drogi) kiedy kręcisz/obracasz projektorkiem zmienia się "jajowatość" oświetlenia i można spokojnie wycelować w idealne koło :-)
  3. Robi robotę :-) spróbuj przekręcić tak żeby wychodziło równe koło, masz chyba lekkie jajo po skosie, albo może kwestia zdjęcia, ja swoje kręciłem i mierzyłem centymetrem, tak żeby było foremnie :-)
  4. Wrzucam info bo to odpowiedni wątek. Może komuś się spodoba taka opcja, rozmiar rzeczywisty 51x51cm (z tym, że moja Viki siedzi 3cm na Eibachach) efekt jest ciekawy, foto dzień i noc. Koszt oświetlenia 24 zł plus kabel, lutownica, taśma izolacyjna i własna praca.
  5. A no to święto, zrobię tak, że zaworek zwrotny zamontuję za pompką od spryskiwacza szyb, a do pompki od spryskiwacza świateł go nie dam, w tym układzie najpierw pójdzie na szyby, ja jak przytrzymam dłużej to pójdzie na światła. Dzięki za poradę Kolego!
  6. Myślałem i o tym, tylko nie zawsze chce się używać obu spryskiwaczy, do tego nie wiem jak u Was ale u mnie ten na szybę działa z lekkim opóźnieniem, chwile to trwa zanim poleci woda, więc nieporównywalnie szybciej zużywałbym zbiorniczek płynu na światła, aniżeli na szyby, chociaż z drugiej strony nie problem dolewać
  7. Witam Koledzy, Czy ktoś z Was miałby pomysł jakiego przycisku można użyć do adaptacji na spryskiwacz świateł przednich? Kupiłem zestaw spryskiwaczy - osobny zbiorniczek z pompką, to juz zamontowane, czekam na oryginalne spryskiwacze które może dzisiaj dotrą, no i pozostaje pytanie czy gdzie w konsoli można coś wymyślić tak żeby było ładnie. Nie mam topowej wersji więc mam sporo zaślepek, pytanie który z oryginalnych przycisków nadałby się jako zastępczy. Jak nic nie wymyślę to zaadaptuje coś z allegro, tylko tam szalu z wyborem nie ma, stąd pisze posta, może ktoś coś podpowie.... https://
  8. Czy ten Mobil spełnia normę dexos2? Ja używam Motula i żadnych klepań nie ma, aczkolwiek raz na miesiąc litrę muszę dolać kiedyś trzeba będzie się za to zabrać Jak chcesz namierzyć skąd dokładnie klepie polecam zabawę stetoskopem.
  9. Przy bardzo delikatnym cyklu podmiejskim wychodzi mi jak widać, pokrywa się to z dystrybutorem. Może podjedź na komputer i diagnozę do ASO Opla, zapłacisz z 50zł, a może zaoszczędzisz jak to okaże się że to nie jest problem rozrządu.
  10. Z ciekawości jak wychodzi Twoje spalanie? U mnie tryb mieszany z mocną przewagą jazdy wioskowej w tempie ekonomicznym (70-80 km/h) i wychodzi 7,5 do 8,0l/100, tras krótkich prawie nie mam, wszystko powyżej 20km.
  11. Dwa lata temu kupiłem Directa i dzwoniłem wtedy do ASO kiedy zmienia się rozrząd, generalnie nie ma wg nich innej przyczyny aniżeli hałas, jak łańcuszek hałasuje to wymieniasz, a będzie hałasował zależnie od dotychczasowego stylu jazdy, jeden "zakatuje" auto w 50, a drugi nie da mu rady i po 300kkm. Tak czy inaczej dziwna sprawa, a Direct podobno bywa problematyczny. Jeśli rozrząd pracuje cicho, to trochę droga zabawa w zgaduj zgadulę... U mnie 198kkm i bywało w ciągu tych dwóch lat i ok 20kkm, że auto po odpaleniu chodziło jakby na trzy baniaki i zgasło, ale to zdarzyło się dosłownie kilka ra
  12. Chciałem jeśli to możliwe uzyskać podpowiedź - wyszukiwarka mi nie pomogła - jak zdemontować tytułową szybę, czyli boczne szyby bagażnika w kombi? Czy da się to ogarnąć bez specjalistycznego sprzętu, czy jest klejona czy wciskana na uszczelce?
×
×
  • Create New...
UP