Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Z20NET

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Z20NET

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VC Z20NET

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jest teoria ze stare tarcze na krzywych Piastach nie biły bo się układamy przez lata pod właśnie te piasty. Po założeniu nowych prostych tarcz wychodzi bicie z powodu zużytych już Piast.
  2. Piasty tylko przód nowe, tarcze przód i tyl nowe a na myjkę nie wjechałem - znam problem
  3. piasty przód wymienione na nowe a tył no cóż ma tyle samo km co te wymienione na przodzie dodatkowo jeździły już chwile na złej geometrii - myśle ze to im nie pomagało - miła być ustawiona na 0 a się okazuje ze od dawna śruby zapieczone a opony wyząbkowane. Problem w tym ze pod blokiem nie majac wiedzy aż tak duże kupę można sprawdzić. Zegary które są do 100zl tez sobie można wsadzić w d bo drgniesz i pokazuje odchylenie. I niestety kolega ma racje ze nikomu się nie chce sprawdzać a za wszystko mechanik kasuje.
  4. Wiele doświadczonych w VC osób mówi ze w VC akurat bicie tylu będzie miało wpływ na kierownice - i to bardzo doświadczone osoby na tym forum
  5. Ktoś ma jakieś pomysły co sprawdzić zanim wydam kase na piasty?
  6. Zapomnilem o tym wiec uzupełniłem sprawdzone na zimowkach to samo
  7. Odgrzeje kotleta 1. Wymienione: amorty P + T, sprężyny P +T, wahacze przód, łączniki stabilizatora przód, koncowki drążków, piasty przód, tarcze i klocki P + T Textara, serwo (wcześniej założone podkładki wiec chciałem się ich pozbyć) na używane ale podadki wróciły ale o tym zaraz. Wszystkie części dobrej jakości żadne no name’y 2. Koła wyważone, felgi proste - wcześniej nie było bicia ale sprawdziłem i to, opony ciut wyząbkowania ale zawias tył idzie domroboty cały bo geometria jest na limicie norm a śruby zapieczone 3. Przy hamowaniu - im go więcej tym mocniej czuć - bije kierownica, chyba czuć to na pedale ale to może wibracja z kierownicy przenosić. Pierwsze hamowanie np ze 120 jest w miarę ale z każdym kolejnym nawet z 100, 80 już telepie kierownica ze szok. Jazda autostrada gdzie najpierw kilka mocnych dohamowan aby bicie się pojawiło a później 30-40km jazdy z zatrzymaniem (już nie na autostradzie i w bezpiecznym miejscu w nocy żeby nie było) bez dotykania hamulca - tarcze można dotykać palcami wiec zaciski nie trzymają. Przy dojazdach do świtel, lekkim wzniesieniu auto toczy się swobodnie nic nie trzyma. Dodatkowo sprawdzone na rolkach opory - wszystko wzorowo zero trzymania zaciskow. Podjladke położyłem znowu tylko dla upewnieni się ze to nie zaciski. W mieście nie czuć tego specjalnie no nie ma takich prędkości. 4. Zaciski tył regenerowane 1.5 roku temu, przód 314 tez podstawowa regeneracja była zrobiona w jednym zacisku teraz bo puszczał płyn lekko. 5. Jadac autostrada kiedy już bicie się pojawia podciągając ręczny również czuć na d**** i na samochodzie oraz słychać ze jest bicie a po naciśnięciu hamulca jest jakaś masakra tak tłucze, huczy i kierownica skacze jak głupia. 6. Na zimowkach stalowych to samo domladnie czy to mogą być piasty tył czy tarcze albo coś innego? Były takie przypadki i tutaj na forum ze to była wina Piast oraz inne ze tarcz ale maja one 2000km a bicie pojawiło się zaraz po tym dużym serwisie z pkt 1 a wcześniej zero bicia.
  8. Kolego nie zrobisz wystrojenia jak nie masz pojecia bez sondy AFR utudnionego neta nie wystroisz jak należy - jak chcesz za jakiś czas robić silnik to jesteś na najlepszej drodze nie będzie to za 100km czy 1000km ale prędzej czy później nastąpi
  9. Bo to odcinka czyli 100% obciążenie wiec reduktor który jest na styku pracuje w okolicach 100% wydajności
  10. Reduktor tez do wymiany bo jest na styku wiec pracuje na 100% wydajności czyli tak jakbyś jeździł cały czas na 6500 obrotów dla silnika... niestety teraz zacznie się użeranie a wytarczylo poczytać temat dokładnie
  11. Nie masz co się zastanawiać - zapłaciłeś to wymagasz. Później odda Ci za remont silnika?
  12. hehe ale to powinno byc w cenie - montaż prawidłowy (tu bym sie kłócił czy został wykonany), dobór podzespołów odpowiednich do mocy i charakterystyki silnika - wiadomo już, że nie miało to miejsca oraz poprawne i dokładne wystrojenie instalacji przy użyciu sondy AFR - stawiam że tego nie zrobiono ale możesz podesłać dokładniejsze screeny z korektami będzie wiadomo czy cokolwiek jest dotknięte - stawiam, że nie. Więc to jego obowiązkiem jest podnieść ciśnienie a później wystroić prawidłowo. Nie mówie tego złosliwie ale po prostu jest słabo. ja bym tak nie jezdził bo ja lubie dynamicznie latac bo od tego jest turbina (nie mylic z katowaniem) wiec na takich podzespolach i na takim cisnieniu i wystrojeniu optymalnej dawki paliwa to tam nie ma...
  13. do wystrojenia prawidlowego instalacji LPG nalezy uzyc sondy AFR bo nawet ustawianie na mapy mozna sobie wsadzic w d... wiec juz widze ze nie masz zielonego pojecia niestety a ten twoj magik od gazu stoił AFRem twoj samochod?
×
×
  • Create New...