Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Shimmy18

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Shimmy18

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/29/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Góra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra C kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dla potomnych.:) U mnie nie było żadnych objawów uszkodzenia CIM. Po prostu przestała działać pompa wspomagania. ( Błędy u2111 i u 2139, okazuje się winna przepalona wtyczka. Po wymianie wtyczki wszystko wróciło do normy. Wystarczyło podpiąć pod oscyloskop. Multimetrem nic nie wyszło.
  2. Ja mam czujnik w cimie. Tylko problem dlaczego pompa nie rusza. Nawet bez czujnika skrętu powinna pracować w trybie awaryjnym( słabsze wspomaganie)
  3. Nie widzi pompy. Jak wejdę w ehps to pokazuje numer części: 0. Czujnik skrętu ok, brak błędu, jak wejdę przez CIM to normalnie zmienia wartości. Ale pompa przy odpaleniu samochodu nie rusza.
  4. Cześć Wszystkim. Chciałbym was poprosić o pomoc. Z racji tego że to już moja 3 Vectra, to już coś kojarzę. Mam problem z Moją VC polift. Jakiś czas temu zdarzało mi się, że przestawało działać wspomaganie.( Początkowo nie wyrzucało błędów). Zazwyczaj po jakimś czasie wracało. Wkońcu padło całkowicie. Wymieniłem pompę wspomagania( stara była robiona już przez Janusza i nawalone silikonu). W Op-com pokazywało brak komunikacji z ehps.( Błędy stałe u2111, u2139). Usłyszałem że jak założę nową pompę to powinna pracować, ale dopóki jej nie skalibruje to może wyrzucać błąd. Założyłem więc pompę i niestety nie rusza. Dalej te same błędy. Sprawdzałem ten główny bezpiecznik i jest cały. Prąd na dużej wtyczce dochodzi do pompy. Od firmy regenerującej CIMy usłyszałem że to nie będzie wina cimu. Żadne kostki niezaśniedziałe. Gdzie szukać problemu? Co daje sygnał żeby pompa wystartowała? Da się pomierzyć wtyczkę sterująca multimetrem? Stara pompa była sprawna( taka informacje dostałem z zakładu)
  5. Podłączam się po temat, u mnie po krótkiej trasie jest ok, ale jak przejadę kawałek dalej to wszystko zaczyna mi miga( żarówki, podświetlenia, licznik, wyświetlacz). Na zimnym ładowanie ok, na rozgrzanym skacze na mierniku 13,6-13,9. Jakieś pomysły?
  6. Ważne żeby Typ skrzyni był ten sam( f17), dalsze oznaczenia to przełożenia skrzyni, mocowania i resztę można przełożyć ze swojej. Korpus jest taki sam. A sprzęgło po zrzuceniu skrzyni i tak zostaje na silniku.
  7. Witam, przerabiałem temat w signum( z18xe) mialem skrzynie f17 typu C( nie pamiętam dokladnie przełożeń). Zmieniłem na skrzynie w394 z Zafiry ( wybierak przełożyłem swój). I przy tych samych obrotach wcześniej miałem 120km/h a po zmianie mam mniej więcej 150km/h. A jakbyś założył w374( przełożenia z diesla) to jeszcze więcej.
  8. Przerabiałem temat. Do z18xe wchodzą skrzynie f17, ewentualnie mogą się różnić wybierakami, ale wystarczy przełożyć swój. Skrzynie C są raczej krótkie, nadają się bardziej do miasta bo w trasie mają wysokie obroty. Polecam skrzynie W, na przykład W394. Sam taka założyłem ( kupiona na Alledrogo za 600zl z Zafiry). Przyjemniejsza jazda, trochę słabiej przyspiesza, ale w trasie bajka.
×
×
  • Create New...