Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Shimmy18

Forumowicz
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Shimmy18

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1993.07.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Góra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra C kombi
  1. Shimmy18

    Brak wspomagania Vectra c 1.9

    Dla potomnych.:) U mnie nie było żadnych objawów uszkodzenia CIM. Po prostu przestała działać pompa wspomagania. ( Błędy u2111 i u 2139, okazuje się winna przepalona wtyczka. Po wymianie wtyczki wszystko wróciło do normy. Wystarczyło podpiąć pod oscyloskop. Multimetrem nic nie wyszło.
  2. Shimmy18

    Brak wspomagania Vectra c 1.9

    Nie ma komunikacji z pompą.
  3. Shimmy18

    Brak wspomagania Vectra c 1.9

    Ja mam czujnik w cimie. Tylko problem dlaczego pompa nie rusza. Nawet bez czujnika skrętu powinna pracować w trybie awaryjnym( słabsze wspomaganie)
  4. Shimmy18

    Brak wspomagania Vectra c 1.9

    Nie widzi pompy. Jak wejdę w ehps to pokazuje numer części: 0. Czujnik skrętu ok, brak błędu, jak wejdę przez CIM to normalnie zmienia wartości. Ale pompa przy odpaleniu samochodu nie rusza.
  5. Cześć Wszystkim. Chciałbym was poprosić o pomoc. Z racji tego że to już moja 3 Vectra, to już coś kojarzę. Mam problem z Moją VC polift. Jakiś czas temu zdarzało mi się, że przestawało działać wspomaganie.( Początkowo nie wyrzucało błędów). Zazwyczaj po jakimś czasie wracało. Wkońcu padło całkowicie. Wymieniłem pompę wspomagania( stara była robiona już przez Janusza i nawalone silikonu). W Op-com pokazywało brak komunikacji z ehps.( Błędy stałe u2111, u2139). Usłyszałem że jak założę nową pompę to powinna pracować, ale dopóki jej nie skalibruje to może wyrzucać błąd. Założyłem więc pompę i niestety nie rusza. Dalej te same błędy. Sprawdzałem ten główny bezpiecznik i jest cały. Prąd na dużej wtyczce dochodzi do pompy. Od firmy regenerującej CIMy usłyszałem że to nie będzie wina cimu. Żadne kostki niezaśniedziałe. Gdzie szukać problemu? Co daje sygnał żeby pompa wystartowała? Da się pomierzyć wtyczkę sterująca multimetrem? Stara pompa była sprawna( taka informacje dostałem z zakładu)
  6. Shimmy18

    Migajacy licznik

    Podłączam się po temat, u mnie po krótkiej trasie jest ok, ale jak przejadę kawałek dalej to wszystko zaczyna mi miga( żarówki, podświetlenia, licznik, wyświetlacz). Na zimnym ładowanie ok, na rozgrzanym skacze na mierniku 13,6-13,9. Jakieś pomysły?
  7. Ważne żeby Typ skrzyni był ten sam( f17), dalsze oznaczenia to przełożenia skrzyni, mocowania i resztę można przełożyć ze swojej. Korpus jest taki sam. A sprzęgło po zrzuceniu skrzyni i tak zostaje na silniku.
  8. Shimmy18

    zmiana skrzyni biegów

    Witam, przerabiałem temat w signum( z18xe) mialem skrzynie f17 typu C( nie pamiętam dokladnie przełożeń). Zmieniłem na skrzynie w394 z Zafiry ( wybierak przełożyłem swój). I przy tych samych obrotach wcześniej miałem 120km/h a po zmianie mam mniej więcej 150km/h. A jakbyś założył w374( przełożenia z diesla) to jeszcze więcej.
  9. Przerabiałem temat. Do z18xe wchodzą skrzynie f17, ewentualnie mogą się różnić wybierakami, ale wystarczy przełożyć swój. Skrzynie C są raczej krótkie, nadają się bardziej do miasta bo w trasie mają wysokie obroty. Polecam skrzynie W, na przykład W394. Sam taka założyłem ( kupiona na Alledrogo za 600zl z Zafiry). Przyjemniejsza jazda, trochę słabiej przyspiesza, ale w trasie bajka.
×