Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

F_M_J

Forumowicz
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra_B
  1. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów mam na imię Piotr i mam Opla Vectre B Nabyłem do swojego samochodu z uszkodzonym silnikiem, jednostkę do przeszczepu i....... ( silnik z cewką u góry ) po przekładce zmartwiło to iż czujnik położenia wału nie znajduje się w bloku tak jak w serduchu org. tylko na kole pasowym, ale ok ...... dobra co zrobiłem źle, podłączałem kable do rozrusznika znajdują się tam kabel masowy ( oczko) kabel plusowy połączony z alternatorem, oczywiście zamieniłem te dwa kable. Zabrałem się za prace na ziemi bez dobrego oświetlenia innymi słowy dorobiłem p****e uszy na własne życzenie. Auto kręci ale nie odpala, wiem że muszę zainstalować czujnik położenia taki jak powinien być na kole pasowym bo ten wewnętrzny jest za długi i sam dorabiałem dystans ( problem może być tu ) O co dokładnie pytam. nie wiem jak powinna być podłączona wiązka która spina klimę i wentylatory posiada ona 4 podłączenia: złącze wpinane okrągłe białe, oczko jedno duże , oczka dwa małe prawdopodobnie idące pod jeden zacisk pytanie które z oczek gdzie ? czy ktoś instalował serduszka z czujnikami w innym miejscu ( czy koło na wale i na kole pasowym są sobie równe, czy to się uda ) i czy ktoś wie co mogłem spalić poprzez zapodanie plusa na silnik a masy na rozrusznik ( auto wykazuje standardowo 2 kontrolki akku i ciśnienie oleju , na początku self chcek wszytsko się zapala i po chwili zostają tylke te dwie ) Śmiało pisać ps już wiem jaki zje****y jestem i nie trzeba mi tego powtarzać Pozdrawiam Piotr
  2. Witam serdeczenie wszsystkich forumowiczów, pragnę jako pierwszy post poruszyć temat z którym nie poradziłem sobie poprzez google i opcję szukaj na stronie forum Nigdy nie naprawiałem żadnych aut Opla prócz kiedyś kiedyś kadeta 1,4 Problem jaki mam to czy można słupek Z16XE zamienić na X16XEL z osprzętem tego pierwszego ? czy taki zabieg jest możliwy , mam silnik do wymiany i sprzedawcy skąpią informacji a sam nie miałem styczności z tym modelem, no i ponagla mnie czas Jeżeli temat był poruszany serdecznie przepraszam Pozdrawiam Piotr
×