Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Qris

Forumowicz
  • Ilość treści

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Qris

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Skąd
    Olsztyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    VC 2002r. 1,8 122KM

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wlasnie jak zmostkowac ABS? Szukać w tym module od pompy abs czy w puszce z bezpiecznikami?
  2. to wiem gdzie. Narazie usterka ucichla, ale wroci jak znam życie. Najbardziej zastanawiające jest chwilowe dodawanie gazu
  3. Po której stronie nadkola i od czego jest ta skrzynka? To gdzieś pod akuu?
  4. Po której stronie nadkola i od czego jest ta skrzynka? To gdzieś pod akuu?
  5. vectra c sedan, 1.8 benz 122 km, rocznik 2002. Kabel opcom juz pakuja dla mnie chinskie raczki
  6. vectra c sedan, 1.8 benz 122 km, rocznik 2002. Kabel opcom juz pakuja dla mnie chinskie raczki
  7. Objawy usterki: na prostej drodze auto zaświeciły się kontrolki ABS i TC, obroty silnika nagle zaczęły same rosnąć (wrzuciłem luz), wskazówka prędkościomierza opadła do 0 i zaczęła sie bujać. Po chwili objawy znikneły, ale kontrolki ABS+TC dalej świecą. Objawy powtotrzyły się po ponownym odpaleniu silnika. Ogółem autem da się jeździć, przyspiesza, hamuje, skręca a kontrolki się świecą. Dodam że jestem po wymianie CIM, jednak podejrzewam że to nie to gdyż nie świeci sie kierownica. Czy może ktoś miał cos podobnego?
  8. Olsztyn, okolice, Warmia i Mazury - jeżeli macie problem z CIM polecam warsztat w Olsztynie, ul. Kanta 15. Chłopak tam potrafi wymienić, zakodować poprawnie itp. Nie polecam fochowca ul. Zakole w Olsztynie. Twierdzi ze specjalizuje sie w oplach a nie potrafi zakodować cima, w dodatku kłamczuch. Omijać
  9. Udało Ci się ustalić czy ten index ma jakiś wpływ? Czy udało sie doprowadzić auto do porządku?
  10. Podsumowując: 1. zakupić chińskiego op-coma z chińskiego allegro (na polskim nie widzę) tylko jaką wersje 1,70? 2. Ściągnąć program op-com jaką wersję? Potrzebuje opcoma do działania z cimem.
  11. Pytanie jak w temacie: Jak diagnozować błędy w vectrze c/signum? Chodzi o to jaki kabelek kupić z allegro żeby się podłączyć do komputera? Czy może to byc popularny ELM 327? Jaka jest najtańsza opcja? Wiem już że trzeba zainstalować op-coma...
  12. Po wymianie zmieniło się, miedzy innymi kody błędów oraz znacznie spadła ich liczba. Przekaźniki oglądałem bynajmniej na oko wyglądają ok. Masa, akumulator (roczny bosh), ładowanie ok. Czy w innych modułach są błędy - nie wiem. Kolo co mi czytał opcomem chyba czytał wszystkie... Autem jeżdżę, skręca, hamuje, pali. Wszystko jak w pełnosprawnym aucie tylko błędy się sypia. Na poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem, specjalistą z opla. Magik mówi że na pierwszy rzut oka to sprawa właściwego zainstalowania cima. A ten co mi robił mechanior to wzorowy partacz.
  13. Auto: vectra c, 18XE, rok 2002, moduł CIM: XU, przebieg: 125tkm, brak ESP, płyn w wspomaganiu jest Objawy: opadanie wskazówek, czerwone kontrolki, niegasnąca kierownica z wykrzyknikiem, raz brak mozliwości odpalenia (zero reakcji na przekrecenie kluczyka), kierunki nie za szybko odpijały - 3 migniecia, niższa siła wspomagania. Wystepujące błędy: CIM: U2111 U2108 U2103 B1657 EHPS C2139 U2139 U2105 C1550 C1532 U2105 ABS U2103 U2105 U2139 SILNIK U2103 P1614 P1613 P1505 P1483 Wymiana na używany CIM z anglika o oznaczeniu DM - właściwie przełozenie samej płytki drukowanej. Efekt: dalej świeci sie kierownica, w dodatku poduszki. Błedy powracające po usuwaniu: Główne pytanie: Jak sobie poradzić z tematem? Podobno xu można zamieniać na dm. Jednak w tym przypadkuposzło coś nie tak? Pytanie właśnie co z tym zrobić?
  14. Tak zamierzam:) Sam do niego pojechałem, bo jeden koles polecał ze mu wymienił cima i jest ok. Ale chyba wymienial z modelu XX na XX ja mam z XU na DM. To juz chyba za dużo dla niego. Wszystko musiałem podpowiadac co, jak zamienic bo sam z siebie nie potrafi. A jak się dalej świeciła kierownica to polecił dowiedzieć się na forum co z tym zrobić:( Ręce mi opadły, jak nigdy a powinienem powiedzieć co mysle o jego partaczeniu. Jedyna nadzieja ze ktoś z forum pomoże. Oto jakie błędy się wyświetlają po podmianie CIM-a. Część z nich nieistotna. (Dzięki za czytanie błędów)
×
×
  • Utwórz nowe...