Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

veles135

Forumowicz
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O veles135

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C sedan 1.8 122KM
  1. Z18XE wał korbowy

    Witam, we wcześniejszym temacie https://forum.vectraklub.pl/topic/213109-dziwny-dźwięk-przy-wciśniętym-sprzęgle/?tab=comments#comment-3332950 pisałem o dziwnym stukaniu przy wciśniętym sprzęgle, okazało się że wał korbowy wytarł się z jednej strony przy środkowej panewce i przy wciśniętym sprzęgle wał wchodzi za głęboko i mechanik powiedział że śruby ze sprzęgła uderzały w blok silnika (albo na odwrót śruby z bloku uderzały w sprzęgło , nie pamiętam), i to powodowało stukanie. Powiedział żeby nie zawracać sobie głowy nad wymiarowymi panewkami bo to długo nie pojeździ, lepiej kupić nowy wał. Problem jest taki że nigdzie nie mogę znaleźć pasującego wału, pojawiła się też opcja remontu silnika ale to trochę kosztuje. Rozważałem też zmianę silnika ale to jest ostateczność. Chciałem was zapytać o poradę co robić i co się opłaca, remont wału, remont silnika, nowy wał czy silnik? bo auto stoi już ponad tydzień i nie mam pojęcia co mam robić.
  2. byłem u mechanika i to nic ze sprzęgła, mam luz na wale korbowym... odpowiadam na przyszłość jakby ktoś miał taki sam problem.
  3. Witam, mam pewien problem z VC, otóż gdy wcisnę sprzęgło z okolic silnika dochodzi dziwny klekot. Na biegu jałowym nie słychać nic, tylko silnik. Chciałem zapytać czy to normalne (chociaż wątpię), a jak nie to co może być przyczyną. link do nagrania: http://www89.zippyshare.com/v/iMm13Ttm/file.html silnik z18xe.
  4. Felga 19" czy będzie pasować?

    no ale te o których pisałem na początku raczej odpadają, nie?
  5. Demontaż manetki spryskiwaczy

    kupiłem nową i wszystko śmiga
  6. Felga 19" czy będzie pasować?

    kurde to chyba nie chce ryzykować :/ poszukam jakichś 18 albo 17
  7. Felga 19" czy będzie pasować?

    Na razie seryjne
  8. siema, mam takie pytanie czy felga 5x110, 9,5", et45 z oponą 235/35 będą pasowały i jak to będzie siedziało w aucie? ma ktoś coś podobnego? http://allegro.pl/felgi-tenzo-r-cuzco-19-5x110-opel-saab-i6904249660.html#thumb/4
  9. Demontaż manetki spryskiwaczy

    No tak może być jak się uda to może dziś znajdę gdzieś taką manetkę i zobaczę czy wszystko śmiga
  10. Demontaż manetki spryskiwaczy

    dobra ogarnąłem demontaż ale wyczyszczenie styków nie pomogło. Wie ktoś co może być nie tak? czy nie bawić się w to i kupić nową?
  11. Witam, jak zdemontować manetkę spryskiwaczy w VC 2002r. ? nie działa mi w pełni sterowanie komputerem, a mianowicie przyciski dół i góra, zatwierdzenie działa, i chciałem przeczyścić styki ale nie wiem jak to zdemontować.
  12. Z18XE dziwne zachowanie

    ok to zawiozę go gdzieś i sprawdzę te błędy (o ile coś pokaże) jak będę coś wiedział to dam znać a polecacie kogoś w okolicach Krakowa, w kierunku Buska?
  13. Z18XE dziwne zachowanie

    Problem w tym że jak auto zgasło to nie kręciło w ogóle, nie reagował na przekręcenie kluczyka (oprócz zaświecenia się kontrolek) Błędów niestety nie pamiętam ale było ich chyba 6, (wieczorem zapytam tatę może on pamięta) mechanik je skasował i tak jak pisałem nic nie był w stanie zrobić bo nie powtórzyła się sytuacja z autostrady. Może była to sytuacja jednorazowa, ale jednak chciałbym wiedzieć czym była spowodowana i czy się powtórzy. Przypuszczenia mam takie że ten sterownik mógł się w jakiś sposób przegrzać i szwankować, pytanie tylko czy to trwała wada.
  14. Witam, jestem nowy na forum i trochę głupio bo mój pierwszy post ląduje tutaj, ale przechodząc do rzeczy. Kupiłem Vectre C 1.8 z 2002r. i wracając do domu po przejechaniu prawie 70km wjechałem na autostradę, wbiłem 5, po chwili zapaliło się check engine, a później auto po prostu zgasło. Gdy próbowałem odpalić auto w ogóle nie kręciło. Po chyba 15 min stania auto odpaliło, przejechałem może 2km i znowu to samo. Zostawiłem auto u mechanika ale nic to nie dało, bo przejechał się nim później i nie powtórzyło się to. Początkowa diagnoza to sterownik silnika, ale że jemu auto nie zgasło tylko pojawił się nowy objaw, a mianowicie na rozgrzanym silniku szarpało to powiedział że to może być wina cewki ale nie na 100%. Przyjechałem do domu jakieś 50km i nic się z autem nie działo (może delikatnie szarpało jak wcisnąłem gaz do podłogi), a jakoś tak 25km od domu zaświecił check engine. Zamierzam na razie wymienić świece, cewke i jeździć, ale chciałem zapytać czy ktoś się spotkał z taką sytuacją jak ja na autostradzie i od czego to mogło być. chciałem jeszcze zapytać jaką cewkę i świece polecacie z góry wszystkim dziękuję za pomoc
×