Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sysiob

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About sysiob

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Marki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum 3.2
  1. Dołączę się do dyskusji - u mnie jest podobnie z korektami. Skłaniam się ku teorii, o nierówno działających klapach w kolektorze. Czasem wywala błąd korekty paliwa w drugim banku (nie pamiętam numeru błędu). Tak, mam LPG, na obu paliwach jest podobnie - drugi bank na (-), pierwszy na (+). Czasem idą w miarę równo 1: +7%, drugi -7% Czy bank 1 to ten od strony grodzi ? (cylindry 1,3,5) ? Czy autor tematu poczynił jakieś postępy ?
  2. Naprawione Sterownik gazu źle podawał sygnał na pierwszy wtryskiwacz. Świeca była mokra, ale może za mało paliwa dawał, albo nie wtedy kiedy trzeba... Usunięte połączenie centralki gazu z pierwszym wtryskiwaczem rozwiązało problem.
  3. Czy możliwe jest, że cewka daje za "chudą" iskrę ? (dwie cewki) ?
  4. Paliwo jest, powietrze jest, iskra - też chyba jest. Cewka testowana ze świecami na zewnątrz - podłączona, świece zmasowane - iskra na każdym jest. Podstawiona druga cewka jest to samo.
  5. Cześć Pacjent - Vectra C z 2003 roku z silnikiem Z22SE. Auto świeżo kupione - było zaniedbane, rozrząd poluzowany (ślizgi się rozpadły, łańcuch wisiał), panewki na wale zużyte, wał do wymiany, popychacze stały. Po wymianie wału, panewek, popychaczy, rozrządu, popychaczy silnik odpala ale nie pracuje na jednym cylindrze - pierwszym. Rozrząd wymieniony cały, koła, dwa łańcuchy, napinacz. Ustawiony książkowo - sprawdzane kilka razy. Paliwo dostaje - świeca na jest mokra. Kompresja na wszystkich cylindrach w okolicy 14.5-14.8. A samochodzie jest instalacja gazowa - na gazie pracuje tak samo. Cewka podmieniana na drugą. Co może być tego powodem ?
  6. Nie stał na nim akumulator. Z boku, na "opakowaniu" aku jest ślad tego proszku. To jest najgrubszy przewód, pewnie "główna" masa do silnika?
  7. Po wyciągnięciu akumulatora zobaczyłem, że przewód masowy wygląda jak na zdjęciu poniżej. Obrany z izolacji, spuchnięty i wysypuje się niebieski proszek... Czy to normalne ? - co to jest ten niebieski proszek/pył ? - przewód wygląda jakby spęczniał. Tymczasowo owinąłem izolacją, ale chyba trzeba coś z nim zrobić. Nie jest to kwas z akumulatora. Do czego ten przewód prowadzi ?
  8. Chłodnica cieknie - mam już dosyć dolewania wody. Czy znajdzie się ktoś z okolicy Warszawy (Marki), kto podjąłby się wymiany, właściwie pomocy. Chłodnicę mam, płyn też. Potrzebne miejsce (kanał) + osoba która zna temat. Oczywiście nie za darmo Jeśli nie ten dział - proszę o przeniesienie do odpowiedniego.
  9. A jak wygląda w Z32se automat ? - trzeba zderzak zdejmować ? - Jak z olejem do skrzyni (ile ucieknie?) A może ktoś z kolegów z okolicy Warszawy pomoże - oczywiście nie za darmo
  10. a jednak... google "mówi" że coś takiego występuje w przyrodzie. np. tutaj: http://www.prnd.pl/aw55-50-automatyczna-skrzynia-biegow,4,44.html Dlaczego chcę coś robić ze skrzynią ? - bawiłem się opcomem i uruchomiłem kasowanie ustawień skrzyni, jakiś czas później zauważyłem że samochód jeździ inaczej (nie z dnia na dzień, ale stopniowo) - skrzynia inaczej przełącza biegi, nie redukuje tak chętnie jak wcześniej. Nie strzela, nie przeciąga - po prostu zmienia inaczej. Nie jestem pewny czy procedura opisana w linku powyżej jest poprawna, czy ja wykonałem to źle.
  11. Szukałem i nie mogę znaleźć konkretnej instrukcji. Jak poprawnie wykonać adaptację tej skrzyni ? - mam opcom, umiem wykasować adaptacje, ale co dalej ? Znalazłem info żeby kilka razy przyspieszyć do 8km/h, potem stać 30 sekund na "D" z naciśniętym hamulcem i gotowe. Czy adaptacja naprawdę tak ma wyglądać ?
×
×
  • Create New...