Welcome to Vectra Klub Polska

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.
- Start new topics and reply to others
- Subscribe to topics and forums to get email updates
- Get your own profile page and make new friends
- Send personal messages to other members.

sysiob
Forumowicz-
Content Count
22 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout sysiob
-
Rank
Nowy
Informacja o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Marki
Dodatkowe pola
-
Województwo
mazowieckie
-
Auto
Signum 3.2
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
wymiana termostatu 3.2 v6 / Z32SE [porada]
sysiob replied to adasiek231's topic in VC - układ chłodzenia + klimatyzacja
Czy ktoś zna wymiary oringów rury termostatu ? Numer części GM 9129999 - pozycja 21 na schemacie. -
"Nowa" pompa już na swoim miejscu. Zaczęła działać od pierwszego podłączenia...zobaczymy jak długo. Może miałem pecha z poprzednią.
-
Sprawdziłem kable, bezpiecznik też. Zamówiłem drugą pompę...zobaczymy
-
Zrozumiałem, wiem czemu powstają spadki napięcia Ale jedno nie daje mi spokoju - pompa nie ma komunikacji wcale, Gdyby zasilanie było niepewne to zanikało by dopiero po uruchomieniu pompy - pobór prądu=spadek napięcia i wtedy klops. A tutaj cisza, nic. I jeszcze jedno - jak wymieniłem pompę, ta "nowa" zadziałała od razu. Komunikacja wróciła po włączeniu stacyjki. Na wtyczce sygnałowej do pompy (CAN) jest po około 2,5 V na zielonym i białym i 12V na czarnym - czyli OK.
-
a DM ? Odpowiem sam sobie - może innym się przyda... CIM'y z SAS'em: XR UY EB DL i GK CIM'y bez SAS'a: UZ GL XU EC i DM
-
DL najlepszy, najmniej awaryjny, najbardziej dostępny ? Tabelka w pierwszym poście jest chyba niekompletna
-
Bezpiecznik sprawdzony (nie raz). Kabel masowy powiadasz... Na wtyczce pompy jest napięcie takie jak na aku, pod obciążeniem może spadać, ale jak pompa nie chodzi to nie pobiera dużo prądu.
-
Czy jest szansa na tabelkę zamienników ? Mam GK, co mogę zamiast niego zamontować ?
-
Witam Kilka dni temu, nagle (bez żadnego ostrzeżenia) zapaliła się sławna ikonka kierownicy z wykrzyknikiem. OPCOM pokazał błąd U2111-00. Sprawdziłem bezpieczniki, obejrzałem wtyczki, zasilanie 13,5-14,1 V. Kupiłem używaną pompę (pompa bez czujnika skrętu, montowana przed prawym kołem). Po wymianie pompa podjęła pracę - komunikacja wróciła. Wspomaganie zaczęło działać, żadnych błędów...przez dwa dni. Dziś usterka wróciła, znowu błąd U2111-00, ikonka kierownicy i brak komunikacji. Zacząłem głębiej grzebać. Rozebrałem wtyczkę przy pompie ABS (przeczyściłem ko
-
sysiob started following Z22SE nie działa na pierwszym cylindrze and Z32SE Brak mocy do 3 tysięcy
-
Dołączę się do dyskusji - u mnie jest podobnie z korektami. Skłaniam się ku teorii, o nierówno działających klapach w kolektorze. Czasem wywala błąd korekty paliwa w drugim banku (nie pamiętam numeru błędu). Tak, mam LPG, na obu paliwach jest podobnie - drugi bank na (-), pierwszy na (+). Czasem idą w miarę równo 1: +7%, drugi -7% Czy bank 1 to ten od strony grodzi ? (cylindry 1,3,5) ? Czy autor tematu poczynił jakieś postępy ?
-
Naprawione Sterownik gazu źle podawał sygnał na pierwszy wtryskiwacz. Świeca była mokra, ale może za mało paliwa dawał, albo nie wtedy kiedy trzeba... Usunięte połączenie centralki gazu z pierwszym wtryskiwaczem rozwiązało problem.
-
Czy możliwe jest, że cewka daje za "chudą" iskrę ? (dwie cewki) ?
-
Paliwo jest, powietrze jest, iskra - też chyba jest. Cewka testowana ze świecami na zewnątrz - podłączona, świece zmasowane - iskra na każdym jest. Podstawiona druga cewka jest to samo.
-
Cześć Pacjent - Vectra C z 2003 roku z silnikiem Z22SE. Auto świeżo kupione - było zaniedbane, rozrząd poluzowany (ślizgi się rozpadły, łańcuch wisiał), panewki na wale zużyte, wał do wymiany, popychacze stały. Po wymianie wału, panewek, popychaczy, rozrządu, popychaczy silnik odpala ale nie pracuje na jednym cylindrze - pierwszym. Rozrząd wymieniony cały, koła, dwa łańcuchy, napinacz. Ustawiony książkowo - sprawdzane kilka razy. Paliwo dostaje - świeca na jest mokra. Kompresja na wszystkich cylindrach w okolicy 14.5-14.8. A samochodzie jest instalacja gazowa - na g