Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mimekv8

Forumowicz
  • Ilość treści

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Mimekv8

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, przekopałem wszystkie tematy jako również wszystko w aucie. Zmieniałem ze zwykłej klimy na klimatronic u mnie w Vectrze tj 2.2dti 04r. Klimatyzacja się nie włączy, ciśnienie odpowiednie, czynnika 730g, op com nie ma błędów, ecc aktywowałem w silniku i bcm tak że go czyta, na testach opcom klimatyzacja dziala jednak w blokach pomiarowych włączając klimę sterownik silnika pokazuje cały czas nie aktywny. Teraz tak wiązka pod deską jest z 2.2 oryginal klimatronic, reszta wiązki jest od auta w które to włożyłem czyli 2.0 dti jednak silnik też zmieniałem na 2.2 i bez problemu chodzi. Także mnie zastanawia czy nie ma różnicy w pinach pomiędzy wiązkami?
  2. Myślę że sterownik ogarnie wiązka z 1.9 dodam tylko kilka kabli, ewentualnie piny się zamieni wg schematu.
  3. Czyli rozumiem że łapy nie będą pasować? Co do elektryki to sobie poradzę bez problemu tak myślę ale chciałbym wiedzieć czy z mocowaniem go w budzie to będzie duże wyzwanie? W końcu w Alfie jest 1.9 i 2.4 na tych samych mocowaniach.
  4. Witam wszystkich, jako że znudziła mi się trochę jazda już 2.2 dti po swapie z 2.0 w ręce wpadł mi kompletny motor 2.4 jtdm z alfy 159. Teraz chciałbym ten silnik zaadoptować do mojej Vectry, pomijając sprawę wiązki itp bo z tym myślę że sobie poradzę, czy ten silnik zmieści się w budę Vectry? Zważywszy na to że jest to silnik taki sam jak 1.9 tylko jeden gar więcej jeżeli wszystkie łapy będą pasować to co się dzieje z nadmiarem szerokości? Może ktoś spotkał się z takim swapem?
  5. Ja nic nie rozpoznałem, oni też wątpię żeby rozpinali. Jednak całą wiązkę przeglądałem nic tam nie ma złego. Jedyne co mi zostaje to ten rozrząd tylko podejście warsztatu jak dzisiaj byłem, nie zrobimy bo się nie znamy, radź sobie sam....
  6. https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=pzx685GAPas
  7. Witam wszystkich posiadaczy Vectry C, mam następujący problem, wczoraj pokusiłem się o wymianę dwumasy i to był błąd bo wszystko zawsze robię sam, niestety brak czasu. I auto złożone jednak uszkodzona jest linka od wybieraka, szczegół. Najgorsze jest to że auto dostaje odcięcia przy 3 tys obrotów, strzela w wydech i strasznie dymi nie przepalona ropa. Co mogli uszkodzić, podciśnienia sprawdzone, nigdy nie miałem takiego przypadku. Jedyna opcja to moim zdaniem kręcenie silnikiem przy składaniu skrzyni w drugą stronę i przeskoczenie łańcucha. No ale może ktoś miał taki przypadek?
  8. Ok dzięki masz rację, piny są w kostce tylko inna kostka jest ale dam radę zbiornika zmieniać nie trzeba.
  9. Witam wszystkich ponownie, mam takie pewnie dla niektórych proste pytanie, otóż jestem po zmianie silnika z 3.0 na 1.9 tamten padł. Udało mi się zalogować immo itp, teraz mam problem z przewodami pompy paliwa w baku, skąd wychodzi plus i minus na pompkę? Czy idzie z rec? Jeżeli tak byłbym wdzięczny za konkretny numer pinu i z jakiego miejsca bo nie chce na tym tracić całego dnia. Czy dodatkowo muszę dołożyć jakiś bezpiecznik lub przekaźnik? Dziękuję z góry za odpowiedzi.
  10. Ta która zakupiłem była serwisowana w ASO do końca, będę miał teoretycznie wszystko do wglądu ostatni serwis przy 292 tys, obecnie 294 bo tyle zrobiła i wypadek, no i od 3 lat stoi. Więc zapewne wszystkie uszczelki do wymiany. Ten silnik ma jakiś większy potencjał? Na 400+ czy raczej ciężko?
  11. Niby tak ale bardziej chodzi mi o silnik i zawieszenie bo gdybym był kierowcą takiego samochodu to raczej zgłaszal bym że coś nie domaga a nie jeździł z wytluczonym sprzęgłem itp.
  12. Witam, zakładam nowy temat bo zyskałem niewiele informacji na temat tego samochodu. Dzisiaj zakupiłem kolejną już do kolekcji Vectrę C, tym razem od policji 2.8 T. Vectra jest po dzwonie i pasję ja robić, tylko chciałem uzyskac kilka informacji. Czy policja ma podniesioną moc? Jak ocenianie ten silnik, czy łatwo podnieść moc poprzez kilka zabiegów? Jakich? I ostatnie pytanie bo wiele osób ma różne zdania jak policja dba o takie samochody bo jedni twierdzą że są zajechane inni że zadbane.
  13. Witam, zakładam nowy temat bo zyskałem niewiele informacji na temat tego samochodu. Dzisiaj zakupiłem kolejną już do kolekcji Vectrę C, tym razem od policji 2.8 T. Vectra jest po dzwonie i pasję ja robić, tylko chciałem uzyskac kilka informacji. Czy policja ma podniesioną moc? Jak ocenianie ten silnik, czy łatwo podnieść moc poprzez kilka zabiegów? Jakich? I ostatnie pytanie bo wiele osób ma różne zdania jak policja dba o takie samochody bo jedni twierdzą że są zajechane inni że zadbane.
  14. Niestety, jeszcze nie problem z kontaktem do nich i zmiana terminu ale w tym czasie robię kilka rzeczy oraz przelot
  15. Jutro jadę to pochwale się wynikami będzie albo na plus albo słabo
×
×
  • Utwórz nowe...