Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

emsik

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About emsik

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8b

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Aktualizacja, pływak kupiony podmieniony ale wskazówka ani drgnie niestety... Jakieś pomysły gdzie dalej szukać rozwiązania problemu?? EDIT: Temat do zamknięcia, jednak wina pływaka.
  2. A ja mam takie pytanie, czy pływaki są takie same? Czy może do różnych wersji silnikowych inne?
  3. A czy ktoś orientuje się czy pływaki są takie same we wszystkich wersjach silnikowych czy może się różnią?
  4. Witam, Problem jak w tytule podczas trasy wskazówka pokazująca poziom paliwa nagle opadła do zera i tak została i teraz ani drgnie... Dodatkowo na wyświetlaczu komputera w zakładce spalania, zniknął zasięg i pokazuje tylko literkę "F". Jakieś pomysły co z tym zrobić, gdzie może być problem??
  5. Tyle że rozrząd ma dopiero 20k, rok temu rzekomo wymieniany :/ Jest jakiś sposób żeby to potwierdzić bądź wykluczyć? Chyba że chodzi ci o koła zmiennych faz??
  6. Witam, Odświeże temat, bo mam podejrzenie że u mnie właśnie owe zawory klekoczą. Silnik wydaje dźwięk niczym rasowy TDIk. Gaz założony 3 miesiące temu, przejechane na nim ok 4kkm dopiero. Silnik Z18XER. Czy pilniki szukać kogoś kto wyreguluje zawory, bo słyszałem że "klekot" występuje raczej przy zwiększeniu się luzów i jest to mniej groźne niż zmniejszenie się luzów. I czy przy okazji jest ktoś z okolic Lublina i może polecić ewentualnie kogoś kto by się tym zajął??
  7. Podejrzewam, że raczej o gadatliwość chodzi
  8. Dzięki, podjadę do niego w piątek bo będę miał po drodze.
  9. Nie no setek tysięcy to raczej nie planuję, no ale w granicach 15k/rocznie się robi i raczej nie chciałbym za szybko dokładać do tej instalacji kolejnych kosztów. A gdzie tego Pana można namierzyć??
  10. Ok, pojechać pojedzie, tylko kwestia jak długo No ale ok, rozumiem dziękuję za podpowiedź I z tego co czytam przed instalacją obowiązkowe sprawdzenie luzów zawodowych, z powodu braku hydrulicznych popychaczy tak?
  11. Tzn. tak, zaproponowali zdecydowanie AC R01 i tak on jest do 150 ale przy odpowiednim ustawieniu ponoć może być do max 170, a ta pierwsza opcja jeżeli bym chciał po prostu teraz zaoszczędzić i wziąć opcje bardziej "budżetową".
  12. Silnik to 1.8 Z18XER, a serwis to Auto Gaz Warsztatownia, będzie to moja pierwsza instalacja gazowa więc przyda się każda porada
  13. Witam, U najbardziej polecanego instalatora LPG w Lublinie proponują taki zestaw: Stag4Qbox + reduktor tomasetto alaska + wtryskiwacze AC W-01 2400zł-2500zł Bądź: Stag4Qbox + reduktor AC R01(170KM) + wtryskiwacze hana pojedyncze 2800zł Jakie opinie na ten temat, co lepiej wybrać??
  14. Witam, Również noszę się z zakupem radia "niereferencyjnego" do mojej VC, a konkretnie coś takiego: http://allegro.pl/radio-jvc-usb-aux-mp3-opel-combo-corsa-vectra-c-i6842757315.html Moje pytanie brzmi czy jest możliwość zakombinowania tak, żeby można było sterować radiem z kierownicy? Jeśli tak to prosiłbym o jakieś wskazówki jak to zrobić.
×
×
  • Create New...