Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mateo187

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mateo187

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jaworzno

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Corsa C 1.2, Opel Signum 3.2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @ost32v6 i @Cretux WIELKIE DZIEKI ZA POMOC. Ściągnąłem lampe i obudowe filtra i dostęp był genialny. Ciężko było tylko wepchnąć to kolanko do silnika. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje.
  2. Mam nadal zdjęty. Także jutro rano spróbuje to ogarnąć od tej strony. Dziękuje bardzo za podpowiedzi. Jutro dam znać czy się udało.
  3. W orginale opaska niestety jest zaciskowa bez śruby - stąd też moje pytania.
  4. Tak, o ten. Tylko za chiny ludowe nie jestem w stanie ściągnąć tej opaski zaciskowej na chłodnicy. Na dodatek jak ją już odało mi się zacisnąć to nie byłem w stanie ściągnąć węża i opaska obróciła mi się tak, że nie mam do niej za bardzo dostępu. Stąd moje wcześniejsze pytanie.
  5. Witam, W zeszłym tygodniu po "lekkim" przegonieniu auta na wyższych obrotach, po zaparkowaniu go pod domem po jakichś 2 minutach od zgaszenia spod maski wydobyły się kłęby dymu/pary. Okazało się, że wyrwało węża z tym plastikowym kolankiem, które wychodzi od termostatu. Zamówiłem oryginalny w ASO (koszt 320 zł z przesyłką) i postanowiłem go wymienić. Z racji, że w komorze silnika nie ma zbyt wiele miejsca i bardzo ciężko jest ściągnąć tą opaskę przy chłodnicy moje pytanie jest następujące: Czy po zdjęciu zderzaka(co już zrobiłem) jestem w stanie poluzować/odkręcić chłodnice (woda i k
  6. Czyli nie będzie to jakiś rozkodowany centralny zamek? Szyba w drzwiach działa, kostki są powpinane i całe.
  7. Witam, Nie znalazłem na forum podobnego przypadku dlatego bardzo proszę o pomoc. Po naciśnięciu 2 razy przycisku otwierania na pilocie otwierają się wszystkie drzwi oprócz tylnych za kierowcą - nie podnosi się rygiel. Sytuacja jest analogiczna przy zamykaniu. Co może być powodem? Dodam, że problem występuje od momentu, w którym z powodu lenistwa nie chciało mi się iść po kluczyki i zamknąłem auto od "środka" - najpierw wciskając rygiel w drzwiach kierowcy przy otwartych drzwiach z tyłu po stronie lewej (co spowodowało zamknięcie 3 drzwi), a później wciskając rygielek (który jako
  8. Witam Wszystkich, Przeszukałem forum i nie znalazłem tematu w 100% zgodnego z moim więc postanowiłem utworzyć nowy temat. Opel Signum 3.2 z Lpg Automat, przebieg 199tys. km. Od pewnego czasu auto przestało idealnie palić (tylko rano) po przekręceniu kluczyka silnik zapalał wchodził na obroty po czym te spadały i silnik gasł, za drugim razem silnik trzymał obroty i nie było już problemu, zaczęło wywalać check, który migał w czasie jazdy lub zapalał się na stałe i najczęściej gasnął po ponownym odpaleniu auta. Po odczytaniu błędów okazało się, że są to błedy związane z wypadaniem zapło
×
×
  • Create New...
UP