Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

patryk6139

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About patryk6139

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/17/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Vectra C Sedan 1.8 Z18XE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wiem, że zrobię niezły odkop, ale kolega kris-uk/pl, który dał cynk odnośnie przeczyszczenia styków tych kostek, powinien dostać dosłownie "nobla". Jakiś czas temu, rzadko, ale pojawiały mi się w trakcie jazdy kontrolki: ABS, TC czy ta od ładowania, a także podnoszenie się i opadanie wskazówek. Przeczyściłem te styki i od kilku miesięcy nic się nie świeci i zero błędów 👌 😊
  2. Sedan Z18XE + LPG Trasa 100% do 130 km/h 8,5 - 9l (7,1 z BC) Trasa 70 + 30% miasto 10l Maksymalnie wyszło 13l LPG PB przed założeniem LPG, średnio 8l
  3. Moim zdaniem nie ma sensu bawić się w ratowanie tego zderzaka. Kupuj używany zderzak i maluj na swój kolor.
  4. Witajcie. Mam ten sam problem co @heartless w tamtym roku - zatrzasniete drzwi bez klamek zewnetrznych. Czy może ktoś wie dokładniej, za które cięgno trzeba pociągnąć? Tutaj nie chodzi o blokadę rodzicielską, ponieważ zatrzasnęły mi się jedne drzwi tylne i jedne przednie - a w przednich nie ma tej blokady, a co najgorsze, przez otwory po klamce nie widać żadnej z tych linek oprócz tego pionowego cięgła od klamki zewnętrznej. Dla potomnych: uporałem się z tym problemem. Mianowicie, jest na to jeszcze prostszy sposób, niż przedstawił @heartless. Cała sytuacja jest spowodowana odpowiednią pozycją śrubki (1), którą wykręca się zdejmując klamkę. Jej poziom wkręcenie wpływa na blaszany element (2), za który łapie klamka otwierając drzwi. Po zdjęciu klamki, śrubka jest w pozycji wkręconej około połowę. Wówczas, po zatrzaśnięciu drzwi, próbując je otworzyć, chwytając za blaszany element - nie może on wykonać odpowiednio dużego ruchu, przez co drzwi się nie otwierają. Wystarczy ją ponownie zacząć wkręcać, łapiąc za gwint przez otwór po klamce, jednocześnie trzymając tą blachę (wtedy jest lżej kręcić). Wkręcamy aż do momentu kliknięcia (wystarczającego wsunięcia się blaszki wgłąb drzwi. Następnie chwytamy palcem za blaszkę i otwieramy drzwi Następnie, znowu łapiąc palcem za blaszkę, wykręcamy śrubkę do pozycji wyjściowej, blaszka wtedy wróci do pozycji jak po zdjęciu klamki. Znowu wykręcamy śrubkę, aby blaszka pozostała w tej pozycji i montujemy klamkę. Na szczęście wszystko udało się poskładać bez rwania boczka xD
  5. patryk6139

    z22se a LPG

    Jak by nie było, parownik na pewno odczuje niższą temperaturę. Najlepiej ustawić około 30C. Czy opłaca się ustawiać niższą temperaturę kosztem np 200m? Moim zdaniem nie.
  6. Witam. Czy chromowane listwy ozdobne tylnych drzwi z liftbacka/ GTS podejdą do sedana, czy ich długość jest inna?
  7. Witam. Mam pytanie odnośnie drzwi tylnych, a raczej ich chromowanych listew ozdobnych przy szybach. Czy z liftbacka/ GTS podejdą owe listwy do sedana, czy ich długość jest inna?
  8. To chyba zaryzykuję i zastosuję to, chociaż mam pewne obawy, bo nigdy tego nie stosowałem Ale Liqui Moly chyba nie robi lipy, po zastosowaniu płukanki po otwarciu korka widać różnicę w czystości. Jaki olej lejesz?
  9. Dużo myślałem o wlaniu tego dodatku, ponieważ przeważająca część opinii jest pozytywna. Zagłębiając się w temacie, na forum AH: http://astra-3.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=3353 przeczytałem właśnie o tych popychaczach i stwierdziłem, że nie będę kombinował, chociaż nie wierzę w to, że na tyle ten dodatek mógłby zagęścić olej, to nie motodoktor. Co do tego klepania, to wydaje mi się, że to nie popychacze, bo one stukają momentalnie po uruchomieniu silnika, a tutaj dopiero później, lecz to wszystko ustaje po lekkim nagrzaniu się silnika. Ostatnio zauważyłem, że nie zawsze to klepanie występuje. Wczoraj, po kilkudniowym postoju i odpaleniu w temp około -8, po zejściu obrotów ze ssania, w ogóle nie było nic słychać, a dzisiaj przy tej samej temp, leciutko "klikało", jednak zawsze słychać to dopiero po zejściu do najniższych obrotów. Dodam jeszcze, że ostatnio mierzyłem ciśnienie sprężania na cylindrach, wyszło perfekcyjnie, więc przebieg 154 kkm można przyjąć jako możliwy, dla zainteresowanych: Dlatego tym bardziej utwierdzam się w wierze, że chodzi tutaj cały czas o odpowiednią lepkość oleju. Ostatnio samochód sporo stał, dlatego od zmiany oleju zrobiłem jakieś 2 tys km, więc nie wiem czy mógłbym teraz wlać Ceratec, a na pewno nie będę teraz zmieniał oleju na nowy, bo na poprzednim zrobiłem tylko 5 kkm. Bardzo możliwe, że zaryzykuję i zobaczymy
  10. Przy pomocy żaby i WD, linka w końcu odpuściła, ale była jak przyspawana. Dzięki Panowie - jak zawsze można na Was liczyć
  11. Dziękuję za zainteresowanie. Właśnie użyłem żaby, i nie idzie. Na zdjęciu widać aż ślady...
  12. Witam. Mam problem z wyjęciem mocowania linki hamulca ręcznego do zacisku hamulcowego. W instrukcji sam naprawiam, jest napisane: "wyciągnąć linkę z zaczepu ustalającego na zacisku hamulca", z tym że to nie chce nawet drgnąć, a nie chcę urwać linki. Jaki jest na to sposób? Pozdrawiam.
  13. Ja się nie zgodzę raczej. Auto kupiłem niedawno, w bardzo, bardzo dobrym stanie i nie obchodzi mnie ile ma lat - że jest "stare", liczy się jego stan, a zamierzam nim długo jeździć bo i doinwestowałem już sporo. Jeśli będzie taka potrzeba, pogorszy się - to się wymieni te popychacze (chociaż na razie nie mam pewności, że to one, a podejrzewam że to było za sprawą zanieczyszczonego oleju bo jak wcześniej pisałem, sytuacja sporo się poprawiła) i tyle. Kto chce sobie olewać sprawę, niech olewa - ja mam na to inny pogląd.
  14. Tak, ale lepkość na zimno oba mają jednakową 5W, a powyższe objawy występują tylko na zimnym silniku, więc to nie ma żadnego znaczenia.
  15. Ostatnio trochę jeździłem w trasie i wydaje mi się, że klepanie trochę ucichło, jednak nadal jest słyszalne aż do momentu nagrzania się silnika... Najbardziej mnie zastanawia, dlaczego to słychać dopiero chwilę po odpaleniu i przy zejściu do najniższych obrotów, a nie od razu? Jak by nie było, zastosowanie płukanki i świeżego oleju może jeszcze przepłukało popychacze. Jednak i tak nie liczę na samoistne rozwiązanie problemu.
×
×
  • Create New...