Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krokodyl2222

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About krokodyl2222

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VECTRA C 1.8 2008

Recent Profile Visitors

260 profile views
  1. Też to dziś wykonałem po polerce lamp. Tylko ja lamp nie wyjmowałem tylko wlew od płynu i cały filtr powietrza z obudową. Drut 2.5 od instalacji z domu. Efekt zobaczę nocą.
  2. Mi rok temu zmieniali uszczelki chłodnicy oleju. U mnie nie było jakiegoś wielkiego problemu olej pływał w zbiorniczku ale bałem się że mi przewody pecznieja i nawet na dzień przed naprawa pękł mi jeden przewód. Po wymianie jestem już rok oleju nie ma. Wszystko jest niby ok jedynie zmieniłem korek płynu chłodzenia i jak łapie 100 stopni to czuć zapach płynu wydaje mi się że wylatuje para z krucca zbiorniczka wyrównawczego. A tak to nic nie mam problemu a przebieg 340kkm. Na dniach jedynie będę zmieniał uszczelka pokrywy zaworów (gm z alliexpres uwaga 28zl z dostawą kurierem w 8dni). Może u cie
  3. Widzę że mam ten sam problem tylko że u mnie pojawił się po płukania układu płynem prestone. Płyn tak samo się rozbryzgal po tych elementach. I dodatkowo cały czarny plastik chłodnicy mokry od samej góry.
  4. Możliwe że pompa wody puszcza płyn przy kole pasowym? Płyn tylko wycieka jak jest goracy silnik i to nie cały czas. Tak mi się wydaje że to na tej pompie bo koło jest na powierzchni wewnętrznej w takim białym osadzie.
  5. U mnie przewody przepustnicy są suche. Ten wyciek jest może spod łapy silnika?jest tam coś co mogłoby ciec przy dużym obciążeniu silnika cały bok chłodnicy jest mokry od samej góry. Może to z chłodnicy wytryska na pasek jak jest 108 stopni i później chlapię? Jak stoję pod domem i patrzę to nie widać po przejachaniu 10km jest mokry cały plastik chłodnicy. Zwariować można.
  6. Cześć chłopaki dziś miałem genialny pomysł ze odkamienie sobie układ chłodzenia środkiem prestone przy okazji wymiany termostatu. No i teraz mam wyciek ale skąd? Bryza mi gdzieś z okolic pompy wody ale pompa chyba sucha. Płyn gdzieś kąpię na pasek a on przenosi płyn. Ktoś wie skąd może to być. Silnik 1.8 140km xer.
  7. Cześć chłopaki dziś miałem genialny pomysł ze odkamienie sobie układ chłodzenia środkiem prestone przy okazji wymiany termostatu. No i teraz mam wyciek ale skąd? Bryza mi gdzieś z okolic pompy wody ale pompa chyba sucha. Płyn gdzieś kąpię na pasek a on przenosi płyn. Ktoś wie skąd może to być. Silnik 1.8 140km xer.
  8. Sam sobie odpowiem, oring czujnika temperatury wody występujący w tylnej części obudowy termostatu w aucie Opel Vectra c 1.8 140 km. To 9x2.5mm pasuje idealnie.
  9. Witam a miał ktoś wyciek w okolicach plastikowej obudowy termostata. Silnik 1.8 140km jest z tyłu obudowy termostatu jakas kostka z grzałka?i z pod niej mi Sączy się płyn tam jest jakiś oring. Już tam zaglądałem z tyłu obudowy termostatu tej czarnej plastikowej jest czujnik temperatury zabezpieczony takim drutem. I mi cieknie z uszczelki czujnika. Ktoś wie jaka to uszczelka lub rozmiar i grubość oringa jaki by to załatwił. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7501210683 to taki czujnik potrzebny mi rozmiar tego oringa Średnica wewnętrzna to 9mm ale grubość nie mogę znaleźć. Gru
  10. Wiecie co pojeździlem trochę po naprawie i się wszystko unormowalo płyn nie paruję i nie ubywa. Podnosił się wcześniej przez nieszczelny przewód i korek wlewu od czasu naprawy nic nie syczy i jak gasze płynu jest ten sam poziom co przy odpalaniu.
  11. Witam jestem po wymianie uszczelek chłodnicy. Jeżdżę tydzień i nowego oleju nie widać płynu nie ubywa ale podczas stania w korku wydaje mi się że czuję zapach płynu chłodniczego. Przed naprawa pękł mi gruby przewód wychodzący z pompy wody. Miesiąc temu wymieniłem chłodnice klimy i po demontażu jej chłodnica wody była mokra przy połączeniu czarnego plastiku i aluminium pomyślałem że to z tego przewodu bo woda z niego potrafiła tryskac w tym kierunku. Teraz nie wiem czy nie musze wymienić chłodnicy wody. Czy mam coś obserwować? Jak płynu nie ubywa to może moje urojenia, czy może chłodnica się po
  12. U mnie w mieście jest taki sklep zetex i oni mają olbrzymi wybór oringow. Nie kupiłem 2 zielonych czyli chyba do obiegu wody i jednego olejowego. Takie z wypustkami w środku to brałem. Zobaczymy mam nadzieję że problem wyeliminuje już do końca posiadania Opla. Za 10tys km robię rozrząd i dalsze wycieki oleju. Nie wiem czy mi z pod miski cieknie czy to efekt chłodniczki. A jak wy myje ie silnik z oleju. Mi kiedyś koleś mówił że on na myjni samoobsługowe program 2 i leci silnik. Czy benzyna od DOŁU?
  13. Dziś mi się rozszczelnil przewód chłodzenia zrobiły się dziurki i zaczęło ślicznie tryskac. Zostawilem auto u mechanika. Chłodnica oleju była walnieta podłączył cisnienie i szły delikatnie banki z drugiego kanału. Kupiłem wczesniej na wszelki wypadek chłodnice oleju z allegro za 270 pudełko polcar ktoś zna ta firmę. Uszczelki tlc44zlzestaw 3sztuki, 3 oringi gm po10zl były jeszcze, 3 gm ale po 40 to nie brałem mam nadzieję że mechanik dokupić uniwersalne. Jutro odbieram auto mam nadzieję że oleju już więcej nie będzie w płynie i wszystko będzie ok. A i w chłodnicy znalazł się kawałek korka któr
×
×
  • Create New...
UP