Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Picasso

Forumowicz
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Picasso

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1975.08.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zielona Góra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    VC '04 3.2 V6 211KM, Skoda Octavia '12 1.8 160KM

Ostatnio na profilu byli

413 wyświetleń profilu
  1. Witam,

    Planuję zmienić swoje radio cdr 2005 na to radio z linku:

    http://allegro.pl/radio-samochodowe-2-din-opel-vivaro-vectra-c-corsa-i7153717116.html

    tylko nie wiem czy w dalszym ciągu będę miał sterowanie tego nowego radia z kierownicy.

    I tu pytanie do Was, czy to radio nadaje się aby je zamontować z zachowaniem sterowania z kierownicy.

    Dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam

    Paweł

    1. Picasso

      Picasso

      ten zapis w ofercie tego radia mnie zastanawia:

      " Radio posiada wyjście na sterowanie radiem z kierownicy tylko rezystancyjne typu analogowego - rezystancyjnego - napięciowego , nie obsługuje cyfrowych magistrali CAN-BUS Dla CAN potrzebny jest dodatkowy moduł (brak w zestawie). Bez specjalnego modułu sterowanie z kierownicy nie działa ".

      Nie wiem na jakiej zasadzie odbywa się sterowanie radia w mojej szklarni czy jest po magistrali czy w systemie analogowym.

  2. i jak wymieniłeś wentylator
  3. Witaj,

    Swojego czasu pytałeś kto chce przystąpić do klubu w lubuskim,ale jakoś temat umarł śmiercią naturalną więc go reaktywuje.

    Jeżeli jest to możliwe to ja bym chciał przystąpić do klubu :D.

    Prześlij info z czym się to wiąże itp. 

    Dzięki 

    1. Hołek

      Hołek

      Witam, ogólnie przesłanie formularza, pseudo zadanie rekrutacyjne, pojawienie się na spocie, jeżeli trzymiesięczny okres rekrutacyjny przebiegnie pomyślnie to wtedy składka i status klubowicz ;)

  4. daj znać jak Ci poszło
  5. ściągnij schowek i wykręć wentylator, jak masz miernik to sprawdź czy wentylator dostaje napięcie, jeżeli tak a nie nie kręci to będzie oznaka że czekać Cię będzie kupno nowego, czas jaki poświecisz to max. 1h Mój się spalił, śmierdziało w aucie przez 2 dni i kosztowało mnie to 300 zł
  6. Niestety nie da się kupić auta wirtualnie, musisz pojechać i oglądnąć, zrobić jazdę próbną na prostej drodze która jest w miarę równa zobaczysz czy auto ściąga na którąś stronę. Możesz pojechać na ASO lub do rejestracyjnej kontroli pojazdów tak zapłacisz 100 zł a będziesz miał możliwość wejść i oglądnąć auto od dołu dodatkowo gość sprawdzi podstawowe podzespoły auta
  7. jakoś nie mogę otworzyć zdjęć z tych ogłoszeń może dlatego ze jestem obecnie w de. jeżeli silnik jest brudny to tak jak napisali koledzy duży plus i bez wycieków to tym bardziej wiadomo że wszystko jest szczelne. Zwróć uwagę ze auta które mają xenony muszą mieć seryjnie lub dołożone spryskiwacze reflektorów jeżeli tego nie mają to możesz stracić dowód rejestracyjny i pójdziesz w koszty. Wydatek ok. 10 tys na VC może być pośrednio dobry bo kwota została zaniżona aby się go szybko pozbyć ponieważ auto posiada usterki i będziesz musiał zainwestować, ale nie raz się opłaca bo koszty mogą być niskie albo wtopisz i wydasz majątek, tak to jest przy używanych autach. Te modele z reguły mają problem z mechanizmem różnicowym który jest odpowiedzialny przy otwieraniu i zamykaniu klapy bagażnika z pilota i przycisku w klapie, wydatek to ok. 500 zł brak halogenów p.mgłowych to już katastrofa Najlepiej abyś pojechał z kimś kto ma lapka z oprogramowaniem i się wpiął w kompa i wszystko się wyjaśni na miejscu kompa nie oszukasz. Dodatkowo musisz przeglądnąć korki od silnika i płynu chłodniczego jeżeli są białe naloty to znaczy że gdzieś znajduje się woda w układzie to oznacza że czekać cię będzie rozebranie całego V6 na części a mechanik Cię skasuje i to dość drogo. Przypominam że silnik 3.2 l z 211 KM to silnik benzynowy wolno ssący i już go nie podciągniesz na hamowni jeżeli ktoś mówi co innego to chce Cię naciągnąć na koszty, dość że nic nie zyskasz to jeszcze charakterystyka spalania będzie gorsza a co za tym idzie będzie palił więcej niż 13 l/100km
  8. gość za dużo ściemnia , odpuść te VC,to takie moje osobiste zdanie.
  9. to ciekawe bo rozmawiałem z kilkoma osobami w de które mają takie ver. i bardzo sobie chwalą
  10. raczej nikt nie będzie naprawiał auta aby go później sprzedać. Tak jestem z lubuskiego a dokładnie z Zielonej Góry i nie chcę sprzedać swojej V6 , trochę w ten samochód zainwestowałem i teraz się cieszę jazdą i mocą . Jak chcesz kupić VC to polecam ver.OPC z silnikiem 2.8l a ma 250 kM takie modele miała nasza policja i tą wersje jeszcze można na hamowni podnieść do prawie 300kM
  11. I jeszcze postoi chyba że drastycznie zejdzie z ceny
  12. Z tego co wiem to nie chodzi o czujnik w pompie tylko czujnik kąta skrętu a on się znajduje pod kierownicą. Taki błąd może spowodować że nie uruchomisz auta. A sprawa jest kosztowna i z pewnością nie są to koszty 150 zł. Ja miałem ten sam problem ale znalazłem w ZG dobrego gościa który to ogarnął i obyło się bez wymiany. Koszt takiego "czujnika" to ok. 1000zł do tej ver.opla + wymiana
  13. Siema, ja mam taka ver. tylko z 2004 opcja Cosmo i przerabiałem usterki, jak Ci sie nie spieszy z kupnem to w piątek bedę w domu to sobie pooglądasz i możemy pogadać na temat tej ver.
×