Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Damian83x

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Damian83x

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/09/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Będzin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Komputery

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 DTI Y22DTR

Kontakt

  • Telefon
    577130486

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kupiłem gruszke 10mm ale nie dalem rady jej wcisnąć. Dlatego do gruszki zalożyłem dodatkowe przewody 9mm ktore z kolei zalozylem na łacznik przewodow 9mm ktory to llacznik z drugiej strony ostatecznie wsadzilem na przewody paliwowe vectry. Tak wiec gruszka 9 mm powinna wejsc bardzo ciasno. Z racji ze przewody sa dosyc sztywne, pomocne moze być podgrzanie koncowki przewodu przed zalozeniem by zmiekczyc gume.
  2. Nie . Te białe widoczne na tym zdjęciu. One są luźno zawieszone na końcówce przewodu paliwowego
  3. Zastawia mnie jeszcze jedna rzecz. Na końcówce przewodu do filtra wiszą sobie takie przecięte plastikowe pierścienie. Są one dosyć luźne. Czy One mają coś przytrzymywać lub dociskać przewód do filtra? Jeśli chodzi o fitr to i tak jutro nic nie kupie to może spróbuje powalczyć z tymi uszczelkami.
  4. Może po 1h silnik na tyle się wychłodzi że ciężko pali ale nie wychłodzi się dostatecznie by świece zagrzały. Spróbuj odpalić z odłączoną wtyczką od czujnika temperatury silnika (po lewej przy filtrze powietrza). To wymusi grzanie niezależnie od temperatury
  5. Witam Ponownie. Chyba już wiadomo co jest nie tak. Kupiłem pompke gruszke założyłem ją razem z kawałkami przezroczystych przewodów w przewód idący z baku do filtra. Od razu widać że już po 10 minutach po wyłaczeniu niezagrzanego jeszcze silnika w przewodzie pojawia się powietrze. Jest więc gdzieś nieszczelność. W drugą stronę kiedy pompuje pomką to ciśnienie w układzie wzrasta i pojawiąją się wycieki własnie na gnieździe filtra. Obejrzałem sobie ten filter i widze te nieszczęsne uszczelki. Mam nawet komplet uszczelek ale nie wiem czy jestem wstanie wyjąć i ponownie założyć. Generalnie kontru
  6. Razem z filtrem były tylko uszczelki wewnętrzne te w filtrze pod śrube i dekiel, Uszczelek pod przewody paliwowe nie było.
  7. Sprawdziłem oborty Opcomem, obroty rozrusznika wydają się być około 250. Akumulator wyeleminowany bo po podłaczeniu pod drugie auto bez zmian. Wygląda to to jak zapowietrzenie , ale dlaczego wyrównaniu obrotów i włączeniu ponownie samochód gaśnie. W sumie nie zaszkodzi wymienić oringów filtra. Sam filtr był wymieniany tej jesieni, Gdzie można kupić takie oringi . Czy w Obi LM albo Castorama takie znajde? Może przepustnica źle działa i klapak sama się zamyka.? Rano spróbuje ją odlączyć od podciśnienia i zobacze jak pali.
  8. Jednak chyba mam troche nowszy soft (Najwyraźniej poprzedni właściciel zaktualizował soft w w 2016) . Pytanie czy mam najnowszy czy można go jeszcze poprawić. Świece jednak grzeją od 5 stopni a nie od 3.
  9. Wiem o filtrze, ale nie wydaje mi się żeby układ po 15 min mógł się zapowietrzyć. Wtedy rano w ogóle musiało by nie być paliwa w układzie. Zrobie dzisiaj drugi test. Odpale ją i jak się obroty ustabilizują to wyłącze silnik i włącze ponownie. Zobaczymy co się stanie. Sprawdze tez dokładnie obroty silnika na rozruszniku opcomem.
  10. Myślałem o wgraniu softu. Czy można to zrobić OpComem? Jeśli nie to ile taka usługa kosztuje? Czy zwykłe warsztaty typu elektromechanik to potrafią , czy trzeba pojechać do ASO?
  11. Witam. Przedstawiam kolejny temat z ciężkim odpalaniem 2.2 dti rano po postoju. W innych tematach nie znalazłem niestety odpowiedzi. Pacjent Vectra C silnik 2.2 dti 12KM z PSG16 Rano przy temperaturze poniżej 6 stopni silnikiem trzeba długo kręcić. Objawia się to początkowym ksztuszeniem a później chodzi przez chwile na 500 obr jakby nie na wszystkich cylindrach. Po chwili wchodzi na obroty. Często jednak jak już obroty mają się podnieść to gaśnie. Przelewy wymienione. Test trawersów OK. Podłączyłem strzykawkę do przelewów w odgałęzienie idące do pompy. Był wyczuwalny
  12. Witam. Borykam się z podobnym problem. Tez miałem sprawdzane i wymieniane przeguby. Poduszki sprawdzone. Może ktoś mi wytłumaczyć jaka tu jest zależność miedzy dodawaniem gazu a drążkami kierowniczymi bo nie mogę sobie tego wyobrazić. Z jednej strony drążki przymocowane są do maglownicy przytwierdzonej sztywno do podwozia. Z drugiej strony drążki przymocowane są do piasty osadzonej na wahaczu który w momencie przyśpieszania jeśli nie ma luzów też nie powinien się ruszać . Wiec skąd stuki na drążkach miały by być.
  13. Witam miałem podobny problem w moim 2.2 dti . Nie pamiętam kodu błedu ale chodziło o przeładowanie czyli turbina dawałą za dużo powietrza. Wystarczyło podciągnąć ogranicznik zmiennej geometri do góry. Wystarczy na ten ogranicznik dokręcić nakrętke 10mm. Ten ogranicznik znajduje się nad gruszką od turbo. Temat był już opisywany gdzieś na tym forum.
×
×
  • Create New...
UP