Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

smolak

Forumowicz
  • Zawartość

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O smolak

  • Ranga
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Signum 2.0T 175KM + gaz

Kontakt

  • Telefon
    513516497

Ostatnio na profilu byli

157 wyświetleń profilu
  1. smolak

    Wakacyjny wyjazd

    Poszukuję jakiś domek letniskowy w okolicach gdyni-czatkowa. Szykuje mi się letni wyjazd do turbo LPG. Chciałbym połączyć przyjemne z pożytecznym i przy okazji posiedzieć tydzień nad Bałtykiem macie jakieś fajne propozycje dla cztero osobowej rodzinki:)
  2. Oj zjedzone i to nieźle wygląda to tak jakbyś miał koła na zewnątrz skierowane. Ściągnie to popularny temat ale żeby aż tak zjadło gumy.a są ta przednie czy tylnie opony
  3. a po rozbebeszeniu wyglądał tak
  4. Dosłowne zero na trzepakach i tłuk jak taczka po rozebraniu dziura w rurce i cały mokry Amor
  5. Ja u siebie robiłem przód w Nagengast całość wyszła 1250 ale jeden był tak zgnity że nadawał się do śmieci i dali swój. Jak na razie wszystko ok ale kijowo malują i będę reklamował bo po 3 miesiącach pod osłoną przeciw pyłowa jest ruda a niby proszkowo malowane. Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  6. smolak

    Rozrzad w Z20NET

    Tak jak siwy mówi Prochois. mi Kamil dobierał i dał mi właśnie fai
  7. smolak

    Rozrzad w Z20NET

    Główny org balans fai i pompa chyba hepu ale nie pamiętam musiał bym poszukać kartonu:-) uszczelki ,uszczelniacz erling no i oliwa x-max 0W40 motul tak jak mówi @Klosiu na stole inna bajka a inna w domu.W moim przypadku to garaż w zimie bez kanału ,podnośnika ani ogrzewania ale jakoś się dało rady trochę to zajęło ale satysfakcja jest i autko hula już kolejny dzień bez problemów jak na razie nie widzę żadnych wycieków ale to muszę trochę polatać i na kanale sprawdzić
  8. smolak

    Parametry przez OBD

    posiadam takiego elm-a a zastanawiałem się nad zegarami a to miała być taka alternatywa.
  9. smolak

    Parametry przez OBD

    Siemka zastanawiam się nad kupnem wyświetlacza parametrów silnika przez obd2 https://allegro.pl/oferta/turbogauge-komputer-pokladowy-4w1-obd2-interfejs-6759149254 co sądzicie o takiej zabawce czy wogóle warto instalować coś takiego jeśli chgodzi o cenę to jest możliwość za 180 zł to kupić
  10. smolak

    Rozrzad w Z20NET

    po długich mękach koniec w czwartek skończyłem wszytko i furman odpalony zajęło to 4 tyg ale temperatury nie pozwalały robić w nie ogrzewanym garażu i na dodatek brak czasu związany pracą i obowiązkami domowymi. wnioskując cała robotę nie wiem czy podejmował bym się drugi raz tej roboty (jeśli chodzi o wymianę pompę wody) sam rozrząd główny i balans nie jest tak skomplikowany. lecz jeśli chodzi o "chochliki" przy wymianie pompy to masakra wiele uszczelek sklejanych na sylikon czyszczenie starego sylikonu to najgorsze co może być.
  11. smolak

    Z20NET BRAK MOCY

    Sprawdź te podstawy bo każdy Kowalski może to zdiagnozować i naprawić bez większego problemu Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  12. smolak

    Z20NET BRAK MOCY

    To raczej nieszczelności na odcinku turbo kolektor dolotowy sprawdzić przewody gumowe.pod turbina jest taki 10-15 cm kawałek do rury aluminiowej pod silnikiem potem od tej rury do intercoolera i do przepustnicy to sprawdzić na początek i ta rurę aluminiowa zobaczyć czy gdzieś nie przetarł Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  13. smolak

    Z20NET BRAK MOCY

    I teraz pytanie czy orginalny pierburg czy kolejna podróba z chin na rynku Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  14. Śruba mogła być już wcześniej przeciągnięta ale ja preferuje klucz dynamometryczny i jeśli ma być 10nm to musi być szczelne.Przy zakładaniu pokrywy delikatnie sylikonem po zewnętrznej machnę i będzie na 1000% szczelne. Tylko teraz ten zapach oleju to może resztki gdzieś wypalać depnij mu żeby turbo i wydech przepalił. Jak dalej to będzie to masz gdzieś wyciek. Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  15. To tak jeśli chodzi o pomiar kompresji to nieszczelności na pokrywie niema znaczenia . A jeśli chodzi o urwaną śrubę to trochę lipa ale udało ci się ją wymienić?? A tak na twoim miejscu bym wymienił uszczelkę na nową fakt erling w Prochois to koszt 85zl ale będziesz miał pewność że nie będzie nic zalatywać. Jeśli chodzi o smród spalonego oleju przyjrzał bym się turbo (muszla wydechowa) i okolice kata czy tam gdzieś oleju niema lub czy pokrywa tam gdzieś nie pluje chyba że była to jednorazowa sytuacja to niema co się przejmować Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
×