Witamy na Vectra Klub Polska

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.
Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:
- Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
- Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
- Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
- Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.
-
Zawartość
136 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
6 NeutralO smolak
-
Ranga
Średnio obeznany
Dodatkowe pola
-
Województwo
opolskie
-
Auto
Signum 2.0T 175KM + gaz
Kontakt
-
Telefon
513516497
Ostatnio na profilu byli
157 wyświetleń profilu
-
Poszukuję jakiś domek letniskowy w okolicach gdyni-czatkowa. Szykuje mi się letni wyjazd do turbo LPG. Chciałbym połączyć przyjemne z pożytecznym i przy okazji posiedzieć tydzień nad Bałtykiem macie jakieś fajne propozycje dla cztero osobowej rodzinki:)
-
Ściąganie i zjechane opony ocena zbieżności
smolak odpisał trawambj na temat w VC - układ kierowniczy
Oj zjedzone i to nieźle wygląda to tak jakbyś miał koła na zewnątrz skierowane. Ściągnie to popularny temat ale żeby aż tak zjadło gumy.a są ta przednie czy tylnie opony -
a po rozbebeszeniu wyglądał tak
-
Dosłowne zero na trzepakach i tłuk jak taczka po rozebraniu dziura w rurce i cały mokry Amor
-
Ja u siebie robiłem przód w Nagengast całość wyszła 1250 ale jeden był tak zgnity że nadawał się do śmieci i dali swój. Jak na razie wszystko ok ale kijowo malują i będę reklamował bo po 3 miesiącach pod osłoną przeciw pyłowa jest ruda a niby proszkowo malowane. Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
-
Tak jak siwy mówi Prochois. mi Kamil dobierał i dał mi właśnie fai
-
Główny org balans fai i pompa chyba hepu ale nie pamiętam musiał bym poszukać kartonu:-) uszczelki ,uszczelniacz erling no i oliwa x-max 0W40 motul tak jak mówi @Klosiu na stole inna bajka a inna w domu.W moim przypadku to garaż w zimie bez kanału ,podnośnika ani ogrzewania ale jakoś się dało rady trochę to zajęło ale satysfakcja jest i autko hula już kolejny dzień bez problemów jak na razie nie widzę żadnych wycieków ale to muszę trochę polatać i na kanale sprawdzić
-
posiadam takiego elm-a a zastanawiałem się nad zegarami a to miała być taka alternatywa.
-
Siemka zastanawiam się nad kupnem wyświetlacza parametrów silnika przez obd2 https://allegro.pl/oferta/turbogauge-komputer-pokladowy-4w1-obd2-interfejs-6759149254 co sądzicie o takiej zabawce czy wogóle warto instalować coś takiego jeśli chgodzi o cenę to jest możliwość za 180 zł to kupić
-
po długich mękach koniec w czwartek skończyłem wszytko i furman odpalony zajęło to 4 tyg ale temperatury nie pozwalały robić w nie ogrzewanym garażu i na dodatek brak czasu związany pracą i obowiązkami domowymi. wnioskując cała robotę nie wiem czy podejmował bym się drugi raz tej roboty (jeśli chodzi o wymianę pompę wody) sam rozrząd główny i balans nie jest tak skomplikowany. lecz jeśli chodzi o "chochliki" przy wymianie pompy to masakra wiele uszczelek sklejanych na sylikon czyszczenie starego sylikonu to najgorsze co może być.
-
Sprawdź te podstawy bo każdy Kowalski może to zdiagnozować i naprawić bez większego problemu Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
-
To raczej nieszczelności na odcinku turbo kolektor dolotowy sprawdzić przewody gumowe.pod turbina jest taki 10-15 cm kawałek do rury aluminiowej pod silnikiem potem od tej rury do intercoolera i do przepustnicy to sprawdzić na początek i ta rurę aluminiowa zobaczyć czy gdzieś nie przetarł Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
-
I teraz pytanie czy orginalny pierburg czy kolejna podróba z chin na rynku Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
-
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów Z20NET
smolak odpisał CHRISTOF na temat w VC-Silniki benzynowe
Śruba mogła być już wcześniej przeciągnięta ale ja preferuje klucz dynamometryczny i jeśli ma być 10nm to musi być szczelne.Przy zakładaniu pokrywy delikatnie sylikonem po zewnętrznej machnę i będzie na 1000% szczelne. Tylko teraz ten zapach oleju to może resztki gdzieś wypalać depnij mu żeby turbo i wydech przepalił. Jak dalej to będzie to masz gdzieś wyciek. Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka -
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów Z20NET
smolak odpisał CHRISTOF na temat w VC-Silniki benzynowe
To tak jeśli chodzi o pomiar kompresji to nieszczelności na pokrywie niema znaczenia . A jeśli chodzi o urwaną śrubę to trochę lipa ale udało ci się ją wymienić?? A tak na twoim miejscu bym wymienił uszczelkę na nową fakt erling w Prochois to koszt 85zl ale będziesz miał pewność że nie będzie nic zalatywać. Jeśli chodzi o smród spalonego oleju przyjrzał bym się turbo (muszla wydechowa) i okolice kata czy tam gdzieś oleju niema lub czy pokrywa tam gdzieś nie pluje chyba że była to jednorazowa sytuacja to niema co się przejmować Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka