Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kubik_CDTi

Forumowicz
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kubik_CDTi

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Polska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Zafira CDTi-Z19DT

Recent Profile Visitors

405 profile views
  1. Jakiś przewód poszedł i stąd całe zamieszanie,tak się złożył nie fart. Pozdr.
  2. Nie wiem czy to ma związek,ale zapalił się ostatnio samochodzik z kluczykiem.Podjechałem do serwisu,wynika,że poszły jakieś 2 czujniki przy DPFie,nastraszyli mnie,że to przez blaszkę,więc wyleciała,wszystko wydaje się być ok,jeździ normalnie raczej,ale kluczyk się świeci,czekam na części narazie. DPF mam jedno sondowy.Sam nie wiem co o tym myśleć Pozdr.
  3. Rozmawiałem ostatnio z pewnym człowiekiem i mówił,że Fiat fabrycznie wkłada blaszki do nowych Fiatów,na Polskę też! Pozdr.
  4. Pachnie mi DTJ-tem. Na Vinie i Compie,pokazuje DTH,ale jest DTJ. Pozdr.
  5. Ja dałem normalnie przed,niestety na testy nie mam czasu,szczególnie,że dostęp jest beznadziejny. To kolega Gregor63 założył dwie. Poza tym pare osób brało zaślepki i jak narazie nie słyszałem skarg. Pozdrawiam
  6. No i wziąłem się za operację ,poraz kolejny przekonałem się jak ,,przyjazna" dla użytkownika jest Zafira.Żeby dostać się do filtra trzeba odkręcić 6 śrub t25 i odkręcić rurę przed lub za przepływomierzem,a dostęp jest nadal mocno ograniczony.Ale myśl,że mogłoby urodzić się pare koni,szczególnie teraz latem gdzie z pracującą klimą kilku kucy brak,dodawała mi otuchy,niestety po wyjęciu filtra zobaczyłem,że owej dyszy nie ma,a filtr jest równomiernie ubrudzony. Wątpie,aby moja maszyna była wyjątkowo,lub mechanicy zrobiliby dobry uczynek,tak więc to jednak tylko w VC! Pozdrawiam
  7. A w VC nie jest jak w AH,że do ziemi pedał gazu i hamulca i przekręcamy kluczyk do zapłonu i pokazuje błędy? Pozdr.
  8. Wszystko zależy od stopnia zabrudzenia EGRu itp.U mnie zaciął się w pozycji otwartej,to i po zabiegu różnica była namacalna. Co do generowania błędów to nie powinno tak być,przynajmniej nie spotkałem się z tym. Pozdr.
  9. Kiedyś,dawno,dawno temu,kiedy na Katowickiej nie było Fotoradarów to Zafira A 1,8 16v z boxem na dachu miała średnią 13,5l Ostre trasy 10,5l Miasto 12l(rekord 14l) Pare razy na trasie udało się zejść poniżej 7l,ale co było A teraz CDTi na trasie najwięcej 8l,w mieście rekord to 12,5l Najmniej 5,5l na trasie jadąc. Pozdr.
  10. Uszczelki te są po bodajże 3,36zł sztuka,tylko w serwisie mogą powiedzieć,że trzeba wziąć paczkę w której jest 5sztuk. Odnośnie samych blaszek,jako,że już ich pare sprzedałem i zbliżam się do punktu zwrotu kosztów produkcji,obniżam cenę dla forumowiczów,do 15zł z wysyłką. Pozdrawiam
  11. Komp w mieście kłamie. Mi kiedyś pokazywał 13l,a jak policzyłem wyszło 10,3l-tylko to Zafira,a to cięższa buda i krótkie trasy. Pozdr.
  12. Ta zaznaczona czerowną strzałką,to ta sama co zaznaczona 2ką. Pozdr.
×
×
  • Create New...