Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kubik_CDTi

Forumowicz
  • Ilość treści

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O kubik_CDTi

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Polska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Zafira CDTi-Z19DT

Ostatnio na profilu byli

393 wyświetleń profilu
  1. Jakiś przewód poszedł i stąd całe zamieszanie,tak się złożył nie fart. Pozdr.
  2. Nie wiem czy to ma związek,ale zapalił się ostatnio samochodzik z kluczykiem.Podjechałem do serwisu,wynika,że poszły jakieś 2 czujniki przy DPFie,nastraszyli mnie,że to przez blaszkę,więc wyleciała,wszystko wydaje się być ok,jeździ normalnie raczej,ale kluczyk się świeci,czekam na części narazie. DPF mam jedno sondowy.Sam nie wiem co o tym myśleć Pozdr.
  3. Rozmawiałem ostatnio z pewnym człowiekiem i mówił,że Fiat fabrycznie wkłada blaszki do nowych Fiatów,na Polskę też! Pozdr.
  4. Pachnie mi DTJ-tem. Na Vinie i Compie,pokazuje DTH,ale jest DTJ. Pozdr.
  5. Ja dałem normalnie przed,niestety na testy nie mam czasu,szczególnie,że dostęp jest beznadziejny. To kolega Gregor63 założył dwie. Poza tym pare osób brało zaślepki i jak narazie nie słyszałem skarg. Pozdrawiam
  6. No i wziąłem się za operację ,poraz kolejny przekonałem się jak ,,przyjazna" dla użytkownika jest Zafira.Żeby dostać się do filtra trzeba odkręcić 6 śrub t25 i odkręcić rurę przed lub za przepływomierzem,a dostęp jest nadal mocno ograniczony.Ale myśl,że mogłoby urodzić się pare koni,szczególnie teraz latem gdzie z pracującą klimą kilku kucy brak,dodawała mi otuchy,niestety po wyjęciu filtra zobaczyłem,że owej dyszy nie ma,a filtr jest równomiernie ubrudzony. Wątpie,aby moja maszyna była wyjątkowo,lub mechanicy zrobiliby dobry uczynek,tak więc to jednak tylko w VC! Pozdrawiam
  7. A w VC nie jest jak w AH,że do ziemi pedał gazu i hamulca i przekręcamy kluczyk do zapłonu i pokazuje błędy? Pozdr.
  8. Wszystko zależy od stopnia zabrudzenia EGRu itp.U mnie zaciął się w pozycji otwartej,to i po zabiegu różnica była namacalna. Co do generowania błędów to nie powinno tak być,przynajmniej nie spotkałem się z tym. Pozdr.
  9. Kiedyś,dawno,dawno temu,kiedy na Katowickiej nie było Fotoradarów to Zafira A 1,8 16v z boxem na dachu miała średnią 13,5l Ostre trasy 10,5l Miasto 12l(rekord 14l) Pare razy na trasie udało się zejść poniżej 7l,ale co było A teraz CDTi na trasie najwięcej 8l,w mieście rekord to 12,5l Najmniej 5,5l na trasie jadąc. Pozdr.
  10. Uszczelki te są po bodajże 3,36zł sztuka,tylko w serwisie mogą powiedzieć,że trzeba wziąć paczkę w której jest 5sztuk. Odnośnie samych blaszek,jako,że już ich pare sprzedałem i zbliżam się do punktu zwrotu kosztów produkcji,obniżam cenę dla forumowiczów,do 15zł z wysyłką. Pozdrawiam
  11. Komp w mieście kłamie. Mi kiedyś pokazywał 13l,a jak policzyłem wyszło 10,3l-tylko to Zafira,a to cięższa buda i krótkie trasy. Pozdr.
  12. Ta zaznaczona czerowną strzałką,to ta sama co zaznaczona 2ką. Pozdr.
×
×
  • Utwórz nowe...