Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Milosz86

Forumowicz
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Milosz86

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTi 120km
  1. Owszem filtr czyściłem tylko psikając przez dziurkę i był to zabieg bardziej profilaktyczny i przy okazji okazało się, że czujnik rozpadł się na kawałki. Ogólnie to filtr wypala się zawsze tak samo czyli całkowite zapchanie 100% i wtedy włącza się wypalanie, a po zakończeniu wskazuje 7%-8%. Wszystko sprawdzałem co było możliwe(oprócz tego czujnika). Choć zastanawiam się czy to może być wina tego, że przekręciłem gwint w EGR do którego dochodzi krótka rurka. Dziwne jest to, że mimo błędu wypalanie się załącza bez problemu i po wypaleniu wszystko wraca do normy.
  2. Witam. Mam problem z DPF(silnik 1,9cdti 120km), który występuje przy nasyceniu od ok 80% do czasu wypalenia(zawsze mi się wypala przy nasyceniu 100%) Na początku wywalało mi błąd "zbyt wysoka różnica ciśnień" rozwaliła się rurka od egr przy kołnierzu(3 razy wymieniałem bo pękała wiec ostatnio zakleiłem na ameni nic nie ucieka.Egr ma założoną fiatowską saślepkę. Teraz wywala mi błąd P1901 obwód czujnika ciśnienia dpf i ten błąd wywala mi tylko wtedy jak dpf jest zapchany 80%, auto tarci moc i tak wali błędem do puki dpf się nie wypali(wypalanie włącza się mimo tego, że jest ten błąd). Po wypaleniu się wszytko wraca do normy aż nasycenie osiągnie 80% i od nowa się wszystko zaczyna. Wyczyściłem dpf, wymieniłem czujnik przy dpf, egr wyczyszczony. Nie wiem gdzie szukać przyczyny tego błędu, może ktoś z was miał podobny problem? Dpf czyściłem specyfikiem przeznaczonym do tego bo mi autem telepało między 1700-2400obrotów.
×
×
  • Create New...