Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

daszdan

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About daszdan

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9CDTI 150KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W moim przypadku prawdopodobnie jest problem ze sterownikiem hydraulicznym(znalazłem podobny problem na forum insigni). Ktoś spotkał się może z warsztatem, który regeneruje te sterowniki w rejonie południowo-wschodnim. Do pana Kamila z Zielonej Góry trochę daleko, a potrzebuje zrobić w miarę tanim kosztem.
  2. Efekt wciśniętego sprzęgła na 2s nie jest prawidłowym zachowaniem, jeżdżę tym autem od 5 lat i nigdy tego nie miałem.
  3. Sprawdziłem wczoraj i wychodzi, że ten efekt bez odpuszczania gazu jest na jakieś 1-2s po czym ładnie wyrównuje obroty bez szarpania i jedzie/przyspiesza prawidłowo. Biegi zmienia bez problemu do 6 na ustawieniu D. przy ręcznej też nie było problemu. w trybie D jadąc w tym przedziale wciskając w dechę, ze standardowym opóźnieniem dla automatu robi redukcje na 2 i ciągnie prawidłowo. EDIT: mam wrażenie ze efekt sprzęgła najczęściej pojawia się na 4 biegu, ale nie zawsze(raz na powiedzmy 5 prób), specjalnie próbowałem kilka razy na różnych biegach.
  4. To nie depniecie w spód tylko dodanie trochę więcej gazu jak się dodaje aby przyśpieszać, nie muskanie pedału. Wciskać w podłoge nawet nie próbowałem. Może teraz będzie mniejszy ruch to spróbuje na manualu na jakich biegach jakie efekty. Wiadome, że na zimnym oleju trochę przeciąga niskie biegi, ale tu nawet nie przeciąga tylko dokładne odczucie jak na manualnej skrzyni wcisnąłbym gaz i sprzęgło.
  5. Ogólnie jadę sobie na ok 2k obrotów dodaje gazu i jest ten efekt obroty skaczą do 3-3,5k obrotów jak bym nie ciągnął skrzyni po czym popuszczam gaz i jadę na spokojnie dalej po emerycku. Prawde powiedziawszy od pierwszego przypadku dziś odważyłem się przejechać tym autem do pracy, więc za dużo testów nie zdążyłem wykonać, nie mówiąc o warunkach: Kraków, korki, wolna jazda itp.
  6. Mam problem ze skrzynią biegów, ale u mnie nie ma szarpania skrzynią jak w większości przypadków tu na forum. U mnie biegi zmienia gładko bez problemowo przód tył bez szarpnięć, natomiast podczas jazdy przykładowo próbuje wcisnąć mocniej pedał gazu jest efekt jak bym wcisnął sprzęgło, czyli obroty nagle rosną a nic się nie dzieje. Czy to wina sterownika, czy może tylko/aż sprzęgło hydrokinetyczne. Ktoś miał podobne historie. Spodziewam się wszystkiego skrzynia ma na karku prawie 400kkm bez żadnego remontu po za wymianami oleju. Dodam że przy pierwszym przypadku podczas jazdy autostradą d
  7. Wycena za silnik nie mała, za 4k kupisz cały samochód nie koniecznie anglika. Sam mam podobny i pojawiły się problemy ze skrzynią automatyczna i jako uszkodzonego chce za podobne pieniądze sprzedać. Silnik co prawda z przebiegiem 386k, a oleju 5w30 ubywa 0,5l miedzy wymianami 15kkm.
  8. Mam 370kkm prawdziwego przebiegu po Polsce od nowości na 1.9DTH z automatem. Silnik miedzy przeglądąmi (15kkm) zjada ok. 0.3 l oleju.
  9. Same te uchwyty są ok ale one za mocno trzymają w blasze. Pytanie czym to kleić aby trzymało dobrze i nie rozlazło się przy kolejnej rozbiórce (szykuje mi się malowanie klapy na wiosnę).
  10. Witam, Odgrzeje temat, choć trochę inna kwestia, czyli stuki w bagażniku, ale u mnie raczej problemem jest mocowanie tapicerki do klapy bagażnika. Te mocowania co sa klejone do uchwytów kilka puscilo. Przy rozbieraniu/ściaganiu zaczaski lepiej trzymaly niz ten klej. Macie jakieś rozwiązanie jak te uchwyty prawidłowo i mocno przytwierdzić do klapy. Dotyczy oczywiście VC kombi.
  11. Wymieniłem zbiorniczek z czujnikiem w maju i problem zniknął. Z jednym ale, po 4 miesiącach znowu ta sama historia kontrolka wlącza się po osiągnięciu temperatury 85 stopni. I pytanie czy to kolejny czujnik padł po tak krótkim czasie, czy może być jakieś inne źródło problemu. Typu przy wymianie zbiorniczka coś poruszałem i działało prawidłowo. Płyn czysty nic nie ubywa, wszystko pracuje jak powinno.
  12. Ja mam trochę inny efekt. Kontrolka niskiego poziomu płynu włącza mi się zawsze po rozgrzaniu silnika do 85 stopni, dopóki temperatura jest niższa to nic nie świeci. Płyn w zbiorniczku jest.
  13. Witam, Podepnę się do tematu bo też rozważam zakup Insigni po lifcie czyli po 2013r i tylko wchodzi w grę automat. Skrzynia automatyczna jest do wszystkich silników taka sama czy do benzyn, diesli są różne. Ja w swojej Viki mam AF40-6 i jej praca w pełni mi wystarcza. Ktoś ma porównanie do działania tych skrzyń, ewentualnie jak są różne modele to na jaki uważać.
  14. No właśnie albo w tym rozmiarze kupujesz opony klasy ekonomicznej, albo dobra gumę premium, która i tak jest zamiennikiem. Stratę w tych 10mm szerokości zyskujesz podwójnie jakością gumy. Jedynie to licznik będzie miał zakłamanie o 1,8% jak dobrze pamiętam. Za 215/55r16 goodyera juz trzeba dać ok 450zł za sztukę. Gdzie komplet juz wychodzi 1800 :). Niestety miedzy tymi rozmiarami jest straszna róznica cen.
  15. Też podobnie szukałem ale mnie znajomy wulkanizator przekonał aby kupić 205/55/R16, ale lepszą i kupiłęm Goodyear Efficientgrip Performance 205/55 R16 za komplet dałem 1060 ale jak poszukasz moze taniej znajdziesz
×
×
  • Create New...
UP