Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

magnus8891

Forumowicz
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O magnus8891

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    opel signum

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. magnus8891

    Signum 1.9 cdti jakie obroty

    2500 bedzie dobrze jak przy tych obrotach bede zmienial bieg i jeszcze jedno jezeli bede zmienial bieg przy tych obrotach 2500 to szybko sie rozpedzac czy powoli
  2. Witam mam opla signum 1.9 cdti zrobionego na 170km jest to moj pierwszy diesel i chcial bym sie zapytac przy jakich obrotach zmieniac biegi zeby jezdzic wmiare dynamicznie a zarazem oszczednie teraz biegi zmienia, tak przy 2300tys obrotow i spalanie wychodzi mi 8,5 L wiec niewiem czy takie spalanie jest wmiare ok wiec prosze o jakies rady dodam jeszcze ze niemam dpf klapy wirowe wyrzucone egr zaslepiony zgory dzieki za pomoc
  3. magnus8891

    zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti

    witam mam pytanie bo podlaczylem strzykawke do tego przewodu co idzie do gruchy i zaczolem wciagac powietrze na samym poczatku nie bylo jej slychac jak chodzi ale po paru pompowaniach juz ja bylo slychac jak chodzi i chcialem sie dowiedziec czy jest do wymiany i drugie pytanie z tego zaworu n75 wyciagnolem przewud idacy wlasnie do tej gruchy i powietrze nie zeszlo a jak wyciagnolem drugi przewod ktory idzie do tego zaworu n75 to powietrze zeszlo i tu moje pytanie czy tak ma byc ze z jednego przewodu slodzi powietrze a z drugiego nie jak je sie odlaczy od tego zaworu z gory dzieki za pomoc
  4. magnus8891

    zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti

    witam mam pytanie bo dzisiaj zrobilem test gruchy wsadzilem strzykawke do tego wezyka co idzie do gruchyi pompowalem powietrze w nia strzykawka ciezko pompowala powietrze wiec niewiem czy tak ma byc i jeszcze chcialem wiedziec czy przy pompowaniu ma byc slyszalna ta sztango w gruszce z gordy dzieki za pomoc
  5. magnus8891

    zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti

    witam mam pytanie bo chcialem zobaczyc czy moze ten zawor n75 jest uszkodzony i wyciagnalem z niego te 2 wezyki i polaczylem je ze soba i po tym ominieciu tego zaworu samochod ledwo sie rozpedzal jak by turbiny wogole nie bylo i teraz moje pytanie czy po ominieciu tego zaworu mialo tak byc ze samochod sie wogole nie rozpedzal z gory dzieki za pomoc
  6. magnus8891

    zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti

    mam pytanie ktora zaslepke do egr kupic http://allegro.pl/zestaw-zaslepek-egr-1-9-cdti-opel-astra-h-signum-i6823898593.html?fromVariant=6825214642 http://allegro.pl/zestaw-zaslepek-egr-1-9-cdti-opel-astra-h-signum-i6825214642.html?fromVariant=6823898593 ta z pierwszego linku czy z drugiego najlepiej
  7. magnus8891

    zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti

    a da sie jakos samemu sprawdzic czy ten kolektor jest nieszczelny
  8. magnus8891

    zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti

    witam potrzebuje pomocy bo wyskoczyl mi blad p2279-11 wykryto nieszczelnosc w ukladzie wlotu powietrza chcial bym sie dowiedziec czy ktos juz mial taki problem i gdzie ta nieszczelnosc moze byc dodam jeszcze ze jak wlaczy sie ten blad to przy przyspieszaniu jest czarny dym z rury wydechowej z gory dzieki za pomoc
  9. magnus8891

    zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti

    a jest jeszcze jedna sprawa bo sa wyzucone klapy wirowe i wstawione zaslepki egr jest zaslepiony ale ta blaszka z tymi dziurkami a samochod do 2 tysiecy obrotów jest strasznie mułowaty a po krzekroczeniu 2tysiecy dopiero zaczyna jechac moze mial ktos juz cos takiego i mi pomoze z tym z gory dzieki za pomoc
  10. magnus8891

    zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti

    a jak zaslepiłem ten egr to cos trzeba zrobic z nim jeszcze czy nie np odłaczyc od niego wtyczke
  11. magnus8891

    zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti

    a jak w op comie wylogowac egr
  12. magnus8891

    zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti

    Witam mam pytanie bo wyzucilem klapy wirowe i wstawilem zaslepki i chcialem sie dowiedziec czy te klapy wirowe trzeba jeszcze jakos wyprogramowac z gory dzieki za pomoc
  13. witam chcial bym sie dowiedziec jak wymontowac kolektor ssacy i zaslepic klapy wirowe w silniku 1.9 cdti 150km znalazlem jeden temat ale tam jest tylko podane tylko zaslepienie tych klap wirowych ale nie ma podanego jak wyciagnac ten kolektor ssacy w szukajce wpisywalem ale wyskakuje mi tylko jakis blad wyszukiwania wiec jezeli by ktos byl tak mily i mi powiedzial jak wymontowac ten kolektor ssacy to byl bym wdzieczny
  14. Witaj

    znalazlem na forum informacje na temat tego ze zajmujesz sie naprawa klap wirowych w silniku 1.9 cdti czy to jest jeszcze aktualne

×