Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mariusz514_2009

Klubowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About mariusz514_2009

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/13/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mrągowo
  • Zainteresowania
    motoryzacja, medycyna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Nr klubowy
    1219
  • Auto
    Vectra 1.8 16V 122KM z18xe
  • Oddział VKP
    Warmińsko-Mazurski

Recent Profile Visitors

679 profile views
  1. U mnie krawędzie były ładne, dokładnie oczyściłem ze starej uszczelki packa plastikowa, osuszyłem papierem i skręciłem, lekko przykręciłem wycieków nie ma.
  2. Może przy czyszczeniu porysowałeś coś lub źle oczyściłeś, może zużycie materiały i trzeba było dać trochę silikonu a może uszczelka felerna lub źle ułożyła sie przy dokręcaniu. Takie moje domysły, nie zerwij gwintu, ja bym zrobił wszystko jeszcze raz i na spokojnie i będzie dobrze
  3. Ja ja powiem tak : na forach, spotach każdy chwali swoje auto, twierdzi że nie bierze oleju, że perełka, wszystko wymienione na czas i z najwyższej półki,silnik igła to warto zrobić płukanke żeby pozbyc sie nagaru a słyszę odpowiedź nie bo zniszczy uszczelki, uszkodzi silnik itp. Czyli wychodzi na to że nie dbacie o dwoje auto i nie znacie go. A nagar jak ma oderwać sie to oderwie sie i bez plukanki. Jeszcze taki przyklad z medycyny: po co robić kolonoskopię po plukankach przewodu pokarmowego przecież dobrze odżywiam sie, odpowiedź prosta bo co byśmy nie jedli i tak przewód pokarmowy będzie za
  4. Od dwóch lat stosuje plukanki, wcześniej kupowałem gotowe Valvoline lub Tec2000 a od wczoraj mam zamiar plukac tylko nafta. Efekt taki sam, silnik czysciutki, ladnie cicho chodzi, zero wycieków a to wszystko za 8-9 zł.
  5. U mnie pokrywa przylegała, wszystko bylo szczelne. W moim przypadku samochód miał 3 wcześniej właścicieli i 300 tys. to kto wie jaka jest jego prawdziwa historia. Pewne jest jedne olej trzeba sprawdzać i zmieniać
  6. Od trzech lat od kiedy mam VC był problem ze stacyjka często blokowała się wczoraj wysiadajac z samochodu zablowowalem kierownicę i po włożeniu kluczyka nie mogłem jej odblokować. Kluczyk mogłem włożyć i wyjąć i na tym koniec po 4 godzinach walki stwierdziłem że albo rozwierce zamek albo wezwe kogoś do pomocy. Związku ze potrzebowałem samochodu od zaraz zadzwoniłem po jednego magia, wyjęcie wkładki z zamka zajęło mu 5 min następnie wrócił za godzinę z zregenerowana wkładka włożył i samochód chodzi jak z salonu. Miły koleś ale 360 zł skasował. Nie wiem jak to zrobił ale znał się na rzeczy i nic
  7. Od jakiegoś czasu i u mnie zaczął się problem z biegami, pierwszy bieg nie chciał wchodzić a wsteczny zgrzytal. Miałem zrobić tylko dolewke ale jak zobaczyłem korek kontrolny z opilkami metalu stwierdziłem że spuszcze cały olej i zobaczę co w misce gra. Olej kupiłem na allegro 2l +uszczelka GM 120 zł Cała wymiana zajęła mi ok. 2 godz. nie śpieszyl em się z robotą. Olej nie wyglądał najlepiej było go zdecydowanie za mało ok. 1000 ml, w misce opilki metalu. Olej wlalem przez odpowietrznik przy pomocy drenu i strzykawki. Na koniec zrobiłem jeszcze ustawienie linek skrzyni biegów
  8. witam , Panowie proszę o poradę: przestała mi działać parę miesięcy temu syrena (alarm montowany w późniejszych etapach użytkowania samochodu), kupiłem na allegro używana syrenę, oryginał GM który był fabrycznie montowany. Podłączyłem kable nie działa , podłączyłem syrenę na krótko (bezpośrednio do aku ) i słychać tylko jedne cyknięcie z syreny. Czy koleś z allegro sprzedał mi uszkodzona syrenę czy coś robię nie tak lub czegoś nie wiem.
  9. Cretux i ja przyjadę to w 4 osoby można pogadać
  10. tak jak kolega napisał wyżej , kata wywal zostaw samą puszkę jak będzie błąd to emulator wkręć do drugiej sondy i będzie po problemie.
  11. po 2 godzinach przeglądania kabli , kabelek po kabelku znalazłem 5 kabli naderwanych stykających się ze sobą i 3 całkowicie zerwane i schowane przez majstrów lub zaizolowane przez nich. dziwi mnie to że samochód w ogóle jeździł w sobotę pozabezpieczam przewody i polutuję urwane kable i dam znać .
  12. Na sondach sprawdziłem napięcie na wyłączonym i włączonym silniku i opór multimetrem oprócz tego obydwie sondy były podmienione i to samo. Założyłem emulator na drugą sondę bo mam kata pustego ale czy z nim czy bez niego to błąd jest cały czas. Jeździłem trochę na samej Pb ( ok. 30 km) ale błąd pojawia się tylko jakby później wczoraj zapalił się na PB gdy silnik miał temperaturę roboczą. Izolacja od przewodów przy pierwszej sondzie jest trochę uszkodzona bo widać przewody ale wszystko zaizolowane jest i tak jest od kiedy mam samochód (1,5 roku) i wcześniej było ok. czekam teraz na kable może
×
×
  • Create New...
UP