Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dorian0312

Forumowicz
  • Zawartość

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

dorian0312 wygrał w ostatnim dniu 3 Grudzień

dorian0312 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Neutral

O dorian0312

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    opel vectra 3.0 cdti z30dt

Kontakt

  • Telefon
    790260283

Ostatnio na profilu byli

147 wyświetleń profilu
  1. Problem z klapą bagażnika kombi

    Spróbuj włożyć kluczyk do stacyjki zamknij i otwórz auto. Następny sposób to rozlacz akumulator na kilka minut sprawdź też bezpiecznik od klapy. Mi to pomogło. Sprawdzisz możesz nic nie kosztuje.
  2. Led-y W Vc - Przewodnik

    Zgodzę się na przykładzie tamtej srebrnej vectry ale to co ja mam włożone nie oslepia wieczorem akurat miałem ostatnio spotkanie z nieoznakowana drogowka. Sądzę że gdyby coś było nie tak to oni pierwsi by zwrocili mi uwagę na źle oświetlenie.
  3. Led-y W Vc - Przewodnik

    Chyba robiłeś zdjęcie z lampa bo faktycznie wygląda jakbyś miał halogen w tej ramce Mi tam Led nie przeszkadza w ramce byle faktycznie nie oslepial. Wydaje mi sie ze moje kierowcy z tyłu nie dają aż tak po galach.
  4. Led-y W Vc - Przewodnik

    I wnętrze :
  5. Led-y W Vc - Przewodnik

    Nie wiem czy zdjęcia Ciebie usatysfakcjonuja :
  6. Led-y W Vc - Przewodnik

    Oświetla tylko tablice nie drogę. Wyjdę później i zrobię Ci fotkę tablicy i wnętrza. Jest subtelnie ze smakiem:)
  7. Led-y W Vc - Przewodnik

    http://allegro.pl/t10-24-led-3014-canbus-boczna-w5w-smd-gratis-fv-i5957971299
  8. Led-y W Vc - Przewodnik

    Polecam w5w canbus 24 ledy. Mam też je w podsuditce. Bardzo fajne zimne jasne swiatlo
  9. silnik 3.0 V6 cdti

    Kolego paczkowo , Czy Ty masz identyczne objawy jak moje ? W sensie ze na postoju nic nie stuka tylko przy mocniejszym depnieciu gazu ? U mnie jak napisalem - kiedy auto jedzie na niskich obrotach nie stuka ale zamula strasznie dusi sie brakuje mocy - dopiero jak depnę to sie odzywa stukanie ale ono jest takie niejednolite. Dam znac w piatek ( mam nadzieje ze nie bedzie niespodzianek i do piatku uda sie wszystko zrobic ) czy to wszystko ustalo i bedzie ok. Dla mnie na pierwszym miejscu jest to zeby silnik mial moc bo w papierach jest v6 w spalaniu tez a w uzytkowaniu 1.9.....
  10. Z30 DT - błąd P1110 i inne

    Kolego espaceP9X , dzieki za odpowiedz. Zrobie w takim razie wszystko co zaplanowalem : 1 ) czyszczenie i sprawdzenie kolektorow - mam nadzieje ze klapy odzyja i bedzie ok 2) wymiana scv + czyszczenie sitka na pompie 3) wymiana rurki egr Panowie ile rednio mechanik powinien wziac kasy za to wszystko ? Ja uszczelki kupilem w aso ( komplet na kolektory plus uszczelki na wszystkie rurki egr to 330 zl ) Zrobie to wszystko i napisze czy auto jakos odzylo i to stukanie ustapilo ( co do stukania to ja mam chyba troche inne objawy niz koledzy to opisuja - wiec moze u mnie jest akurat kwestia zaworkow ). Mysle, ze w przyszlym tygodniu auto bedzie juz po naprawach wiec dam znac czy to cos pomoglo.
  11. silnik 3.0 V6 cdti

    A stuka Ci tez na luzie ? Czy tylko podczas jazdy ? Jak silnik sie nagrzeje to ustepuje ? Ja zauwazylem ze jak przyspieszam na niskich obrotach tego metalicznego dzwieku nie ma tylko wtedy kiedy jest powyzej 2,5 tys obrotow - ja akurat na zimnym silniku musze troche mocniej ja cisnac bo mi zamula przez blad P1110 klapy wirowe i dodatkowo nieszczelnosc w jednej rurce egr. Jestem juz w kropce czy wymienic te zewaru bo je juz kupilem ale kosszta wymiany sa duze i najpierw chce zajac sie kolektorami i rurka egr. Kolego mefjupolska czy po wymianie zaworow scv odmulilo Ci troche auto i lepiej chodzi na zimnym silniku ?
  12. Z30 DT - błąd P1110 i inne

    Zamowilem juz w aso komplet uszczelek na kolektory. Koszt za wszystkie uszczelki to niecale 300 zl dodatkowo zakupilem uszczelki na rurki od egr lewa i prawa. Najdrozsza byla rurka prawa egr ( lewa od strony kierowcy ) 420 zl bo okazalo sie ze jest dziurawa i dmucha ( moze to jest przyczyna utrata mocy i momentu obrotowego) . Prawda taka ze jeszcze nic nie zostalo zrobione a poplynalem w aso za uszczelki i rurke 750 zl ...... gdzie robocizna jeszcze za demontaz kolektorow przeczyszczenie - sprawdzenie klap wirowych , wymiana uszczelek w egr i uszkodzonej rurki. Na zawory scv chyba juz mi kasy nie starczy bo srednio za wymiane biora od 800-1000zl plus moje zawory.
  13. Z30 DT - błąd P1110 i inne

    Moim zdaniem sa nieco inne ( zobacz na otwory srub i sam ksztalt kolektora ) : http://allegro.pl/kolektor-ssacy-3-0-cdti-184km-opel-vectra-c-signum-i5918309816.html Nie wiem czy jest sens kupowania uzywki skoro problem moze sie pojawic za jakis czas znowu .. a to znow demontaz zakup uszczulek ( tylko w aso ) gdzie nigdy nie maja od reki tylko trzeba czekac kilka dni ale placac za nowy kolektor 1,6 tys za sztuke to troche przegiecie ..... Zaczne od przeczyszczenia dokladnego i moze klapy sie odblokuja a jesli nie to chyba zakupie uzywke mimo wszystko bo zakup 2 kolektorow za 3 tys do 10 letniego auta gdzie wartosc auta to 20 tys mija sie z celem do tego jeszcze robocizna ...
  14. Z30 DT - błąd P1110 i inne

    Koledzy, Na ktorym kolektorze sa te klapy wirowe ( ja mam blad w pozycji 1 ). Orientuje sie ile kosztuje nowy kolektor w ASO i czy jest sens kupowanie uzywanego ktory za jakis czas moze ulec awarii ? Ewentualnie jakie sa koszta uzywanego ?
×