Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dorian0312

Forumowicz
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O dorian0312

  • Urodziny 1983.02.26

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    opel vectra 3.0 cdti z30dt

Kontakt

  • Telefon
    790260283

Ostatnio na profilu byli

44 wyświetleń profilu
  1. Electric- Service - Szczecin ul. Mieszka I 61A Koszt 800zł ( najważniejsza sprawa - sami robią mody a nie zamawiają od kogoś dlatego cena jest korzystna i pełna profeska ) .
  2. Migająca kontrolka sprężynka - brak DPF

    Ja zrobiłem to z konieczności ponieważ miałem go zapchanego co powodowalo że cały aż się stopil i zapychal wydech. Spaliny dostawaly sie do kabiny a tlumiki od spodu po krótkiej jeździe wyglądał jak węgiel który już się tli po wyciągnięciu z pieca... najlepsze w tym wszystkim było to że komputer nie pokazywał zadnego błędu itp. Auto moglo się zapalić od temperatury układu wydechowego.
  3. Sprawdzę kompresję bo reszta jest na pewno ok. Chip który miał podnieść moc na 220HP i 450nm w zasadzie podniósł moc do wartości bazowej .... 191HP i 400mm...
  4. Migająca kontrolka sprężynka - brak DPF

    Mógłbyś mi na priv napisać gdzie zakupiles i jaki koszt?
  5. Układ wydechowy sprawny. Po wycięciu dpf ( który aż się stopil ) w układzie było sporo syfu. Cala sadza została już wydmuchana. Tłumiki sprawne.
  6. Wtryski ok , auto w ogóle nie kopci , cały układ doładowania sprawny . Parametry turbiny ok. Piszę bo właściwie wszystko zostało sprawdzone nie wyskakuje żaden błąd , który naprowadziłby na jakiś konkretny trop.
  7. Migająca kontrolka sprężynka - brak DPF

    Na 99% wina złego softu. Miałem to samo : wycięty dpf + Soft. Pojezdzilem tydzień i zaczęła migac sprezynka. Na początku podejrzenie padło na kasownik ( resetator ) ze był uszkodzony mechanicznie. Wymiana na nowy nic nie dała auto pojezdzilo 2 dni i pojawila się sprężynka ( auto jeździlo normalnie ). Dopiero wgranie 3 nowego softu załatwilo sprawę.
  8. Witam. Posiadam vectre 08 z30dt automat. Auto ma turbine po regeneracji , nowy przepływomierz , czujnik ciśnienia doładowania , wymienione wszystkie filtry, dpf wycięty + soft , brak błędów nawet po gruntownym skanowaniu , silnik pracuje równo i auto ma tylko 162HP i 320nm po chipowaniu odzyskal właściwie moc nominalna 191HP o 380nm... wszyscy mechanicy rozkładają ręce, nikt nie może pomoc.... Panowie jakieś wskazówki , sugestię ..? Pozdrawiam
  9. Witam. Koledzy nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale. Jestem nowy dlatego proszę ewentualnie podpowiedzieć gdzie zadać pytanie. Posiadam vectre c 3.0 cdti z30dt 08r. Mój problem jest taki , że auto ma tylko 162HP i 320nm... komputer nie widzi żadnego błędu , silnik pracuje normalnie , wymieniony został przepływomierz , turbina po regeneracji , wymienione wszystkie filtry , dpf wyciety plus nowy soft , nowy czujnik cisnienia doladowania , po chipie auto odzyskalo wlasciwie parametry fabryczne 190HP i 380nm....Będę wdzięczny za każdą wskazówkę, sugestie. Pozdrawiam
  10. silnik 3.0 V6 cdti

    Witam. Koledzy mam pytanie : czy na terenie Szczecina jest mechanik, który dobrze zna silnik z30dt i można mu powierzyć serwis i diagnozę ewentualnych usterek ?
×