Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

SławekB

Forumowicz
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O SławekB

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra Dth
  1. Odesłałem turbinę na reklamację... Jak wróci to dam znać.
  2. Witam, Nie znalazłem podobnego tematu więc zaczynam nowy choć podejrzewam klapy wirowe. Krótka opowieść: Po ściągnięciu nogi z gazu np po wyprzedzaniu pojawiał się błąd 2279. Wymieniłem w serwisie egr, rozrząd, sprawdziłem wtryski, ciśnienie na cylindrach (4x28bar) i w sumie dalem sobie z tym spokój bo nie działo się to za często. Auto jeździło i przyśpieszało całkiem zadowalająco. Później zaczął mi ginąć olej z silnika, dolewałem... dolewałem(pewnie wlałem tam 5-10l oleju), w końcu znalazłem chwilkę aby oddać auto do mechanika aby zregenerować turbinę. Mechanik wysłał turbo do regeneracji, rzekomo super warsztat. Odebrałem auto po wymianie turbo... i auto nie przyśpieszało wcale do 2500-2600obr. Myślałem że to hamulce się zapiekły czy coś bo nie dowierzałem w to co czułem. Później było raz lepiej, raz gorzej, na zimnym przyśpieszał od 3000. Teraz zaczyna pracę turbina od około 2000... a do tego momentu okropnie muli... Zdemontowałem EGR, wyczyściłem środkiem do czyszczenia kominków. (był mega zawalony sadzą) chodzi bardzo elegancko. Sprawdziłem zawór n75, rozebrałem, złożyłem, nic mu nie dolegało, żadnych brudów. Gładko chodzi, Wężyk raczej szczelny, sprawdziłem strzykawką, zassałem powietrze, to wciągnęło strzykawkę z powrotem na 75% Klapy były wymieniane przy 180kkm, dzisiaj auto ma 300kkm, Dpf działa, nie sprawiał problemów, egr raczej też działa. Zastanawiam się czy nie odesłać turbiny do sprawdzenia, gdyż przed regeneracją auto lepiej chodziło niż teraz... Mechanik nie wie co może być z samochodem nie tak..
×