Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Juniorrr21

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Juniorrr21

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Głogów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C 19dth 2008 sedan

Recent Profile Visitors

119 profile views
  1. Dobrałem sie do sprężarki od klimy i chyba faktycznie to sprzęgiełko od niej tak brzęczy. Potraktowałem wd40 i na chwilę przycichło ale zanim wszystko poskładałem i zjechałem z kanału to znowu zaczęło brzęczeć. Tak więc póki co będę tak jeździł, a między czasie obejrzę się za inną. Dzięki za pomoc.
  2. witam, w kwietniu miałem problem ze znikającym płynem chłodniczym. Okazało się że to uszczelka pod głowicą. Wszystko zrobione i problem ustał. Przy okazji jak już było wszystko rozebrane rozpołowiłem, wyczyściłem i zaślepiłem kolektor, oraz okazało się że sprężarka klimy jest do wymiany więc również została wymieniona na inną używaną. No i po tej całej operacji (uszczelka + kolektor) pojawił się dziwny metaliczny dźwięk. Mechanik stwierdził że tak było wcześniej a później że to przez zaślepiony kolektor ale co ma do tego kolektor? Dodam tylko że ten dźwięk ustępuje jak tylko dodam gazu, puszcze znowu słuchać. Szczególnie głośno przy powolnym cofaniu autem. Wydaje mi się że gdzieś jak jest rozrząd ale od spodu. Link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=rpLXQWWD6dI
  3. Reasumując okazało się, że to uszczelka pod głowicą. Planowanie, szlifowanie itd, przy okazji wyczyszczony EGR, przepustnica, kolektor wraz z jego zaślepieniem. Teraz już wszystko okej, płyn nie znika. pozdrawiam
  4. Korek wymieniłem, dalej to samo czyli przy dłuższym postoju np. Przez noc gdzieś płyn sobie spływa a po jeżdzie i rozgrzaniu silnika pojawia sie z powrotem. Faktycznie możliwe że gdzieś pod uszczelkę spływa a potem przy dużym ciśnieniu wraca? Dodam tylko że jak jeździłem z niedokręconym korkiem to szybciej się nagrzewał a przez to szybciej podnosił sie jego stan w zbiorniczku wyrównawczym. No chyba że uszkodzona chłodnica spalin i tam spływa? Tylko wtedy chyba pojawiły by się spaliny i test by coś pokazał.
  5. Wydaje mi się że mam właśnie jak na dołączonym przez Ciebie schemacie ale już zgłupiałem. Dzisiaj nie jestem w stanie tego dokładnie sprawdzić (cały dzień w pracy) ale jutro obadam i dam znać.
  6. Przejrzałem na necie zdjęcia innych silników 1,9dth i na dziesięć dziewięć ma założone tak węże jak ja czyli krótki idzie do góry.
  7. Wiem że rano wskazuje zły stan, z uwagi na to że gdzieś przez noc czy powiedzmy dłuższym postoju spływa ale po rozgrzaniu z powrotem pojawia się w układzie i będzie się przelewał bo będzie go za dużo gdy wleję do zgrzewu. Nic ostatnio nie było robione, przy tym zbiorniku wogole nic nie robiłem od kiedy kupiłem tak więc myślę że tak mam od początku i takiego ciśnienia w układzie nie było. Ale skoro piszesz że powinny być odwrotnie to jutro zamienię miejscami. Ale przez te ponad 3 lata raz dolewałem płynu jakoś w listopadzie i to dosłownie z 1cm w zbiorniczku brakowało do zgrzewu. Mechanik powiedział mi że mam za duże ciśnienie z uwagi na rąbniętą uszczelķe pod głowicą ale zero jakichkolwiek oznak, nawet test co2 wyszedł prawidłowy tzn nie zmieniła się barwa.
  8. Nagrałem jeszcze filmik jak to wygląda przy uruchomiony silniku.
  9. Drugie po jeździe już na rozgrzanym silniku: Dodam że jeżdżę z nie dokręconym korkiem.
  10. No więc zrobiłem dwa zdjęcia. Pierwsze poziom płynu rano, po nocy:
  11. To już zrobione kilkukrotnie, nawet dzisiaj i nic to nie pomogło. Pojeżdze z niedokręconym do końca korkiem i dam znać.
  12. no więc po 4 godzinach poziom płynu spadł jak na zdjęciu. Stan oleju bez zmian, barwa też okej.
  13. No więc rozgrzałem do 90, ogrzewaniu Full, nawiew Full, korek odkręciłem - pochodził tak z 15 minut. Próbowałem odkręcić ten zaworek na magistrali...rozpadł się, tak więc sobie darowałem. Nie mam z kim korka zamienić, więc tego nie sprawdzę. Zauważyłem czarny nalot w zbiorniczku z płynem chłodzącym pływającymna wierzchu. Zobaczę po dwóch, trzech godzinach czy poziom płynu znowu spadł.
×
×
  • Create New...