Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Tacowski

Forumowicz
  • Zawartość

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O Tacowski

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1985.01.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Zainteresowania
    Fotografia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C Kombi 150 KM

Kontakt

  • Telefon
    514114860
  1. Pytanie z innej beczki. Co ile wymieniać filtr paliwa? Interesują mnie km i czas czy rok czy dwa?
  2. Zasilanie rejestratora

    To jak? W który się wpiąć?
  3. Zasilanie rejestratora

    No w sumie tak. Tylko w który się najlepiej wpiąć i skąd masa?
  4. Zasilanie rejestratora

    Ja mam pytanie czy kabel od zasilania rejestratora ze standardową wtyczką pod zapalniczkę jest 2 żyłowy + i -? Bo chciałbym wpiąć się do niego z bezprzewodowym wyswietlaczem od czujników parkowania. Potrzeny mi plus po zapłonie i masa. Pomyślałem, że może takie rozwiązanie bedzie dobre bo kabel mam poprowadzony w słupku.
  5. Skąd wziąć zasilanie po stacyjce?

    Dzięki wielkie. Czyli jak wepnę się w czerwony kabel w niebieskiej wtyczce będę miał + dobrze mówię? A masę skąd najlepiej wziąć, który kabel? Edit. Tak teraz patrzę, że te wtyczki są z tyłu auta w bagażniku. Niestety kabel nie jest taki długi i potrzebuję wpiąć się gdzieś z przodu. Jest jakaś opcja oprócz zapalniczki?
  6. amortyzatory - dobór

    Wymienione. Górna śruba lekko dała się odkręcić, dolna stawiała trochę oporu, ale udało się. Czy te śruby mają być dokręcania na siłę czy z wyczuciem? Dokreciłem je grzechotką z lekką przedłużką wkładając w to trochę siły. A tak wyglądały stare amorki. Niby tragicznie, ale auto nie pływało za mocno tylko na dużych dziurach trochę dobijał tył. Zamontowane byly amorki Monroe, bo zachował się kawałek naklejki. Sachsy mają lepsze to, że osłona w której pracuje siłownik jest z plastiku i ruda go nie zje.
  7. Skąd wziąć zasilanie po stacyjce?

    Gdzie to złącze znaleźć? Też będę montował zestaw czujników parkowania z bezprzewodowym wyświetlaczem, który muszę zasilić po zapłonie. Gdzie najlepiej się piąć? Może jakieś fotki? Dodam, że w słupku mam poprowadzony kabel od kamery, która jest podpięta pod zapalniczkę. Może w niego? Potrzebuję + i -.
  8. amortyzatory - dobór

    Ok. Zamówione. 180 zł/szt. Jutro może wymienię. 😉 Dzięki.
  9. amortyzatory - dobór

    U mnie też ostatnio na dziurach, torach strasznie tył dobija. Vzy takie Sachsy będą ok do kombi 150 KM w dieslu? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5563001703
  10. przewod od stacyjki

    Przymierzam się do montażu czujników cofania ze bezprzewodowym wyświetlaczem LED. Wyświetlacz potrzebuje napięcia i ponoć najlepiej pobrać je ze stacyjki. Czy ktoś może pomóc pod jakie kable się podpiąć w stacyjce, aby było wszytko dobrze? Czy są jakieś inne propozycje. Dodam, że w słupku mam puszczony kabel od kamery, który jest wpięty pod zapalniczkę. Może lepiej pod niego się wpiąć?
  11. Pilot parkowania - taki tani ?

    Miał ktoś styczność z takim zestawem takiej firmy? Chciałbym w kombi zamontować. Akutat są matowe czujniki. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6779314242 Ewentualnie co polecacie z Allegro? Oryginału nie chcę.
  12. ZAPCHANY DPF

    Twój samochód jest w trybie awaryjnego wypalania. Musiałeś przerywać normalne wypalanie DPFa i tak się stało. Za mało go przegoniłeś. Tu masz filmik
  13. Piszczace hamulce

    A ręczny spuszcza sie do końca? Podnieś auto, pokręć kołem i zobacz czy są opory.
  14. Czy takie bąbelki w zbiorniczku są w normie od obiegu płynu? Wydaje mi się, że są ok bo po wlocie płynu do zbiorniczka chyba coś tam może się pojawić. Jak jest u Was? Może ktoś sprawdzał? www.youtube.com/watch?v=0UZ2vARpAZY&feature=youtu.be Dodam, że płynu nie ubywa.
  15. Mnie dzisiaj też spotkała podobna sytuacja. Za oknem -10 odczuwalna dużo większa bo wieje wiatr. Ładowałem dziś akumulator i po wyjęciu go zostawiłem uchyloną maskę (w sensie nie zatrzaśniętą) nie wiem czy ma to znaczenie, ale raczej chyba nie bo jak ma być zimno pod maską to i tak będzie. Po naładowaniu, włożyłem aku, ruszam i w ukrytym menu patrze, że szybko rośnie mi temperatura. Wzrosła stosunkowo szybko jak na ten dystans, który pokonuję codziennie do 70 stopni , a z nawiewów leci zimne powietrze. Stanąłem popatrzyłem pod maskę, płyn w zbiorniczku robił się letni, rura bodajże za termostatem też letnia, przejechałem się jeszcze kawałek i zaczęło lecieć letnie powietrze, a z czasem ciepłe. Myślę, że od mrozu coś się zawiesiło, przymroziło. Może coś w nagrzewnicy? Płyn raczej jest ok, bo ostatnio był badany na temperaturę zamarzania/wrzenia. Może wieczorem jak ostygnie zrobię jeszcze jeden test.
×