Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

calibuster

Forumowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About calibuster

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Z32SE Signum 3.2 V6

Kontakt

  • Telefon
    514580662

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trzeci katalizator też jest wywalony. U mnie po założeniu blokad wychodzi na to że prawa głowica jest przesunięta o 1-2mm Czujnik położenia wałka rozrządu i przepływka wymienione - bez skutku.
  2. Coś nadal jest z autem nie tak. Szukam, kombinuję, podmieniam - bez skutku. Niebawem jadę na ponowna wymianę i ustawienie rozrządu na blokadach do takiego gościa co ogarnia temat dość mocno. Długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa (benzyny) po zrobieniu 200km od skasowania korekt to: 0% na lewej głowicy (ta od grodzi) i +5,5% na prawej głowicy (od chłodnicy) Cały czas mam wrażenie, że auto zbiera się o wiele gorzej od dołu jak się rozgrzeje i tak faktycznie jest bo 80-120 km/h na trzecim biegu robi w 6,2-6,3s a dwóch znajomych z forum robi 80-120 w 5,1s i jest to wynik powtarzalny, m
  3. Panowie. Komuś się udało zmierzyć na rozgrzanym silniku wskazania MAFa?
  4. Odświeże temat. Mógłby mi ktoś powiedziec jakie powinno być prawidłowe wskazanie przepływomierza na ciepłym silniku, na wolnych obrotach na benzynie ? Wyczytałem gdzieś że powinno to być ok 9-11 kg/h a ja mam 13-14kg/h przy temperaturze powietrza zasysanego 28st C.
  5. Nie wymieniaj niczego w ciemno. Objaw -- > diagnoza --> sprawdzenie --> naprawa. Nie patrz na wydatek objętościowy pompy paliwa tylko na cisnienie. Powinno być 3,8bara. Sprawdź długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa. Mówiąc prekaty mam na myśli katalizatory wstepne znajdujące się w kolektorach wydechowych, ich producentem jest firma bosal. Potrafią się one zapchać i powodują wypadanie zapłonów (tak jak u ciebie). Dodam że u mnie też od ok 3500RPM za trzecim biegu zaczynał mrugać check i auto szarpało, tyle że mam F35. U Ciebie dodatkowo komp sypie randomowymi
  6. Sprawdzenie ciśnienia w listwie to bardzo prosta czynność. Od strony grodzi na wysokości kolektora dolotowego jest taki "wentylek", w niego należy wkręcić manometr. Koszt przyzwoitego manometru do ciecz to ok 60zł. W moim przypadku za pomiar w z32se krzyczeli conajmniej 50zł, więc kupiłem manometr. Poza tym kolego sprawdź stan prekatów. U mnie prekaty powodowały nagłe spadki mocy, szarpanie powyżej 3500RPM i wypadanie zaplonów oraz mnóstwo błędów. Lecące prekaty to standard w z32se, tak jak cieknące pokrywy zaworów. Bosal się nie popisał...
  7. Niemożliwe, Testy robione na przestrzeni kilku godzin - te same warunki pogodowe. Ewidentny spadek mocy. Możliwe żeby drugie sondy i błąd niesprawności katalizatorów spowodował ucięcie ok 20-30KM ?
  8. Witam. Na wstępie bardzo bym prosił o uważne przeczytanie problemu. Otóż zakupiłem pół roku temu Signuma z silnikiem Z32SE 3.2 V6. Na samym początku oprocz podstawowego serwisu zmieniłem także rozrząd (okazało się że był przestawiony o zęba na wale korbowym), wywaliłem prekaty i głownego kata i jak narazie zdjąłem tulejki mosiężne (pseudoemulatory). Torque pro pokazywał 6.1s w teście 80-120 na trzecim biegu. Pojechałem na hamownie i auto wypluło 196KM. Wynik, zważywszy że auto ma 14lat byłby spoko gdyby nie fakt że długoterminowe korekty czasu wtrysku paliwa były bardzo duże. Za
  9. Witam kolegów. Odświeżę troche temat drgań z32se. Czy któryś z Was może uporał się z drganiami? Czy macie lekko cieknące pokrywy zaworów?
  10. Mój Sig na 10tys km oleju może 100ml, może 150ml łyknął. Po mieście spala 13,5 - 14l, po trasie jadąc do 140km/h spala ok 9.5l/100km Co do przepływki to zapraszam na Bielany podmienimy i sprawdzimy. Ja miałem wymienianą przepływkę Boscha w 2014r Automat czy manual u kolegi ?
  11. Dzięki za rady Kali88x. Czekam na imbusy 5kantowe żeby rozebrać przepływomierz. Do czyszczenia kupiłem crc air mass sensor cleaner. Ty wtryski u siebie wymieniałes ? Jakiś błąd wywala że wtryski się zapętlają ?
  12. barsa992 a czy u Ciebie ten dźwięk od jakiejś prędkości się zaczynał? Ja mam podobnie, ale zaczyna się od ok 70-80km/h bez względu na obroty silnika. Mógłbyś podesłać zdjęcie o jakie śruby chodzi? Pozdrawiam
  13. Ciśnienie na zaworze 3.8 bara, jak w książce. Zamówiłem chemię do czyszenia przepływki CRC air sensor cleaner, do recznego oczyszczenia przepustnicy K2 i dodatek STP do benzynu do przeczyszczenia wtrysków. U mnie coś musi jeszcze być nie tak, bo jak rozmawiam z ludźmi to każdy kto wyciał katy ma moc powyzej serii w tym silniku. Był nawet jeden gość który po wymianie tylko i wyłącznie całego wydechu dostał bonus w postaci dodatkowych 20 koników. Jak zamodzi się do tego ecumasterem to ponad 260KM wyciśnie spokojnie.
  14. Reset ECU wykonany dziś rano. Sigmunt postał troche na wolnych obrotach i pojechałem nim do pracy ok 15km. DKCWP po 1,6% i 0,8%. Skończę pracę to poczekam aż się rozgrzeje silnik i pojade na serwisówkę wzdłóż S8 zrobić test z Torque 80 - 120 km/h. Kali88x mógłbyś zrobić taki test u siebie i zobaczyć ile Ci wyjdzie? (u mnie przed resetem ECU wychodziło od 6.0s do 6.2s, ale najczęsciej 6.1s) Btw prosiłbym Cię bardzo o zdjęcie z zaznaczonym miejscem położenia zaworu do sprawdzenia ciśnienia paliwa. Jakie ciśnienie było u Ciebie?
  15. A po odpaleniu jakaś procedura np cały czas wolne obroty zeby się zagrzał i załączył się wentylator?
×
×
  • Create New...
UP