Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pitbedzin

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pitbedzin

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/21/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Będzin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja czasem aż do bólu

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 16V
  1. Mam do wymiany wiązkę silnika ( sparciała i się spaliła w zasadzie) Ma ktoś na stanie ? Ew czy wie ktoś kto takie rzeczy regeneruje ? NAjlepiej z okolic Katowic
  2. No tp ogrzewamy kotleta... Faktycznie zajrzalem kiedyś i izolacja na kablach w zasadzie nie istnieje. od tej rynienki nad wtryskami do zakretu calej wiązki przed ściana grodziową izolacja jest popekana miejscami zlazi itp. Poizolowałem co się dało wrzuciłem większość kabli w termokurczki i jakoś śmigało dość długo. Ok 10 przewodów wyjąłem z tej rynienki na zewnąrz w peszlu, żeby w tej rynience nie bylo takiego ścisku. Kilka dni temu nagle wywaliło checka i zaczęła chodzić jak cinquecento 700 ( na 2 gary ) jakoś się dotoczyłem do warsztatu wpiałem komputer i wypluło " usterka układu zapłonowego - cylinder 2 lub 3 " co ciekawe postała kilka godzin i jej przeszlo. 2 dni później ( wczoraj ) znowu to samo. Pół popołudnia grzebalem w kablach izolowałem od nowa to co się wykruszylo - poprowadziłem górą te 3 przewody takie grubsze co idą do cewki zapłonowej - no i znowu było ok. Dziś wracaałem z pracy i 2 ostatnie kilometry znowu przejechalem w trybie 2 cylindrów, parkując pod blokiem poczulem swąd palonego plastiku - otwieram maskę a tam się z okolic grodzi kopci ( gdzieś w okolicy altermatora, który notabene był 2 tygodnie temu regenerowany). Wyszarpałem kleme z aku poczekałem chwile az się przestanie kopcić i zacholowałem do kumpla na warsztat. i chyba nie mam wyjscia trzzeba wymienić wiązkę. Pytania są 3 Czy wiazki z 1.6 , 1.8 pasują do 2.0 ? Czy są różnice w wiazkach jesli auto jest inaczej wyposażone ( np wersja z klimą i bez ) Czy ma ktoś wiazkę na sprzedaz ? ew czy ktoś regeneruje takie rzeczy w okolicach Katowic - chodzi mi o kogoś z polecenia, nie pierwsze lepsze ogłoszenie z neta.
  3. Nie mierzylem cisnienia paliwa... Co steruje paliwem? Przeplywka+czujnik polozenia przepustnicy+lambda tak ?
  4. No to mam parametry z wypadaniem zapłonów i bez Pierwszy set zdjęć z POPRAWNEJ PRACY
  5. Swiece ngk. Kable magneti marelli. Wymieniane we wrzesniu po wystapieniu po raz pierwszy objawow wypadania zaplonow. Wiazka tyle ile ogrzebalem z peszla wyglada ok. Parametry postaram sie odczytac podczas normalnej pracy i "drgawek". Na szczescie mam dostep do komputera.
  6. Czujnik sprawdzony. Wyglada ok, plaszczyzny przylegania czyste nieskorodowane. Przewod wtyczki wygladaja ok. Nie wiem czy jest sens wymiamy tego. Ktos ma.jeszcze jakies pomysly ? Wogole to na jakiej benzynie powinna jezdzic vectra ? Gdzies czytalem ze sterownik sam dostosuje sie do paliwa 98 jesli takie wleje. Od dawna wlewam verve98 tylko nie wiem czy jest sens :-)
  7. Moge go nawet wymienic jesli tylko ma pomoc :-)
  8. Knock sensor nie wygenerowal by bledu na kompie ? No i czego mialbym sie spodziewac po odlaczeniu go ?
  9. Rozrzad wymieniony w czerwcu ok 3 tygodni po zakupie. Jest na 100%dobrze. Jakiekolwiek usterki mechaniczne wykluczam raczej z tego wzgledu ze problem raz jest raz go nie ma. Rozrzad zle zestawiony objawialby sie caly czas. Podobnie w przypadku gdyby przeskoczyl. A i jeszcze co zauwazylem. Zawsze jak wypadaja zaplony jest troche wyzsza temp. silnika. Normalnie wacha sie miedzy 80kilka a 90. Jak wypadaja zaplony wchodzi ponad 90, ale nigdy nie dobija do 100. Termostat wymieniony razem z rozrzadem w czerwcu.
  10. Wiazke,wtyczke sterownika sprawdze jak najszybciej sie da. Gaz jako powod ciezkiego odpalenia moge wyeliminowac chocby dlatego ze jak ciezko odpala to wypadaja zaplony. Jak zapali od strzala to silnik chodzi jak od linijki i ciagnie ze az z przyjemnoscia sie wyprzedza.
  11. Chodzi o wiazkę od sterownika na podszybiu do wtrysków itp, czy o tę grubą biegnącą wzdłuż grodzi ( w sumie też od sterownika) w stronę przekażników/bezpieczników ? Boje się że skończy się to u jakiegoś kowala elektronika który będzie grzebał 2 tygodnie i wymieni pół auta a i tak nie znajdzie przyczyny
  12. Nie wiem co miałby mieć gaz do wypadania zapłonów zarówno na gazie jak i benzynie, ale zrobiłem tak i nie pomogło ... Wymieniłem również cały aparat zapłonowy... teraz mam 2 sprawne a auto jak chodziło nierówno tak chodzi . Nikt nie ma pomysłu co może być grane ?
  13. Powaznie nikt nie ma pomyslu ...?
×
×
  • Create New...