Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ws3031

Forumowicz
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About ws3031

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/31/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    bydgoszcz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    BMW E46 320D 150PS

Kontakt

  1. po wymianie skrzyni zauważyłem że półosie w skrzyni mają delikatny luz i zaczęło mi coś pukać podczas skecania na wybojach, nie są to przeguby to już sprawdzone zawieszenie też sztywne na starej skrzyni nic mi nie pukało wszystko było ok. Czy to pukanie to może być przez te luźne półosie w skrzyni, czy ze starej F18 mogę przełożyć tam cały ten mechanizm różnicowy bo tam luzu nie było, lub jak inaczej się go pozbyć??
  2. co do czyszczenia to może ten temat pomoże
  3. Znalazłem skrzynię F16 z z VA 1.8 nr I31431 0939 w394 podejdzie? czy da się tam zamontować wysprzeglik? Skrzynia już zmieniona na F16 z Nexii 1.5 16V i jest póki co na prawdę dobrze a i na przełożeniach za bardzo nie odczułem, także polecam taką zamianę jak ktoś planuje zmianę skrzyni F18.
  4. właśnie obleciałem wszystkie szroty w okolicy i znalazłem tylko od nubiry z oznaczeniem ns 94-10 ale nie wiem czy podejdzie
  5. I mnie padła dziś skrzynia. Czy ta skrzynia od Daewoo 96 183 707 ns95-1 podejdzie do x18xe 97r. Moje przełożenia są raczej długie i chciałbym aby takie pozostały. Czy może szukać innej f18. Czy na innych skrzuniach będą jakieś przekłamania licznika np na d16 lub f16. I czym w ogóle te skrzynie sie róznią. Dziś dzwoniłem na szrocik gość mi polecił skrzynię od vectry A jakas podobno nie do zajechania ale nie wiem jak tam z przełożeniami. Jak to wygląda w tej skrzyni z VA orientuje się ktoś??
  6. Czyszczenie będzie kosztowało trochę pracy i 20 PLN więc chyba warto zaryzykować??
  7. Spróbuj na szybko wyczyścić a jak nie da rady to pewnie wymiana. Preparat którym dobrze się czyści to CYCLO CARB CLEAN http://allegro.pl/cyclo-carb-clean-do-czyszczenia-gaznika-i1951731884.html a w Bydgoszczy do nabycia na ulicy Puławskiegonp ale pewnie mają to też w intercarsie i innych sklepach. Odkręć wszystkie wężyki te które idą od listwy do kolektora ssącego tak żeby została Ci sama listwa. W środku są takie tłoczki które mają skok ok 1mm albo i mniej tam za pomocą aplikatora dołączonego do preparatu wstrzyknij i dobrze wypłucz każdy wtrysk potem złóż i zobacz efekt przypuszczam że będzie pozytywny. Ile zrobiłeś na tych wtryskach?? W poniższym poście sam przerabiałem ten temat ale na innej listwie wtryskowe choć zasada działania jest taka sama. Nie musisz całości rozbierać możesz tylko wstrzyknąć do otworów widocznych na ostatnim zdjęciu
  8. Ja bym zaczął od wyczyszczenia listwy potem rozważałbym kupno nowej listwy. tu masz wszystko po kolei co i jak, tylko nie mieszaj części rozkręcaj po kolei czyść i składaj i tak kolejno wszystkie wtryski
  9. Ja mam po prawej stronie lusterka wstecznego. Praktycznie niewidoczne z zewnątrz, przyssawka jest na tym przyciemnianym pasie, prócz kabla od ładowarki który idzie od zapalniczki. Takie umieszczenie navi nie przeszkadza w prowadzeniu a i widoczność nie jest ograniczona.
  10. Oczywiście gasną z chwilą zapalenia świateł pozycyjnych więc ok. Właśnie o przewód od ładowania mi chodzi bo po stacyjce tak średnio, za każdym razem gdy przekręcisz kluczyk bez odpalania auta (czasem jest taka potrzeba) zapalać będą się dzienne u mnie póki co po 3 sec przekaźnik odcina. Dlatego chodziło mi o ten przewód od alternatora ale jakoś nie mogę go namierzyć dlatego prosiłem o fotkę gdzie się można wpiąć.
  11. odgrzewam temat może ktoś pstryknąć fotkę pod co najlepiej podłączyć plus ze stacyjki, najlepiej dopiero jak zacznie ładować alternator i zaznaczyć na fotce gdzie się wlutować. Póki co mam podłączony pod plus na przekaźniku pompy paliwa ale jakoś nie leży mi ten patent.
  12. Jak dojdziesz co to koniecznie podziel się tym na forum. Ja walczyłem z tym problemem długi czas i w końcu dałem spokój bo nie wiem co jest przyczyną, a Wymieniłem świece kable, poduszkę przy skrzyni drążek reakcyjny, i nic nie dało pozytywnego rezultatu.
  13. Wystarczy kliknąć Pomocnika;) cieszę się że tylko na tym się skończyło. Wężyk oryginalny w ASO kosztuje nowy ok 60 PLN - za drogo jak dla mnie
  14. Dobre argumenty niczym mojego syna z przedszkola ale muszę Cię zmartwić bowiem zbłądziłeś troszkę. Nie wszystkie polifty mają pompy ale zdarzają się takie które są w nią wyposażone, a oto kilka przykładów prosto z allegro, sam notabene też widziałem polifty z pompą. http://moto.allegro.pl/opel-vectra-b-2-0-16v-navi-alu-xenon-klimatronic-i1876934342.html http://otomoto.pl/opel-vectra-tanio-okazja-C20349906.html http://moto.allegro.pl/2-0-16v-136ps-sport-xenon-czarna-vectra-limited-i1896981215.html Wszystkie 3 polifty i wszystkie z pompą. Nie przeczę że polifty są też bez owej pompy,
  15. Co do pompy nie byłe pewien dlatego poradziłem sprawdzić. A czy silnik X20XEV nie jest identyczny jeśli chodzi o osprzęt jak X18XE ? Wtedy pompa powinna być. Nie jestem pewien dlatego pytam.
×
×
  • Create New...