Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hudinni1910

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About hudinni1910

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C z19dth

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czesc. Mam odwrotny problem, niz kolega powyzej. Po podlaczeniu opcom wyskakuje blad p 0105-07 i w blokach pomiarowych jest w cisnieniu czujnika 4,98V (100kPa) - po wyjeciu czujnika z kolektora nadal 4,98 V no i po odlaczeniu wtyczki z niego nadal 4,98V. Czy to zwarcie we wiazce czy ecu uwalony? (wszystkie wskazania na rozgrzanym silniku, kiedy to juz tryb awaryjny wlada silnikiem - na zimnym jeszcze nie sprawdzalem, bo dopiero opcoma mam w uzytku 2 dni). Dodam, ze do rozgrzania silnika turbo wstaje, silnik nabiera pelnej mocy, kreci do ponad 4500obr/min i ciagnie az do rozgrzania sie do 85 -
  2. Mi to wyglada na padajaca pompe wody... U mnie, zanim zupelnie sie zatarla i stanela, tez podnosil sie poziom plynu i opadal. A brud w zbiorniczku to osad z zacierajacej sie pompy
  3. Czesc Wam. W/w problem rozwiazalem. Jak po dzis potrafil sie juz rozgrzany tylko krecic do 3500rpm i moc z litrowej Micry to do dzis przy okazji ogniska tak z ciekawosci majac cieplo i przyjemnie na dzialkowe grzebanko - rozkrecilem rury idace z turbiny do IC. Jedna gumowa rura na wyjsciu z turbiny idaca do jakiejs aluminiowej przelotki, z ktorej kolejna gumowa rura idzie juz do IC - ta pierwsza od turbiny wychodzaca chyba byla luzno osadzona, bo po dopchnieciu weszla jeszcze z 2 cm w dol. Pozostale podopychalem i podokrecalem do konca obejmy. Niedawno ruszylem - ze 40 minut jazdy (w tym nawe
  4. Mi kiedys wybili szybe i ten plastikowy slizg tez pekl... Nie do naprawienia, caly mechanizm z szyba musialem montowac
  5. W moim rupieciu (z19dth) spalane postojowe bez climatronic-a od zimnego po nocy (aktualne, chlodne noce) 1,5l/h, przez juz nagrzany 0,5-0,6l/h, az po idealnie nagrzany trzyma sie na poziomie 0,3 do 0,4l/h - co mnie dziwi, bo silnik ma odpaly czasami jak juz sie rozgrzeje tj. albo nie ma wystarczajacego doladowania, muli i kreci max 3500obr/min + wyrazny klekot, a pozniej przydlawia sie i slychac , jak turbo sie rozkreca niczym silnik odrzutowy i moc powraca. Jak taki zdlawiony jezdzi, to wskazanie spalania przy przyspieszaniu do max 12l/100km rosnie (da sie go nawet szybko rozpedzic gdyz na 1
  6. Bo to dzwiek wylaczajacego sie test mode. Zawsze tak sie dzieje, jak wlaczysz test mode - ten sam sie wylacza po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki. Test mode mozesz nawet wlaczyc bez kluczyka i wlaczonego radia. Trzymasz settings i slyszysz gong, wlaczasz radio, klikasz bc czy audio i masz wszystko.
  7. Sprawdz, czy przewod od czujnika w samym dpf-ie nie jest naderwany albo sam czujnik uszkodzony Ja tak mialem, to co troche (x-xx kilometrow) bral mi sie za wypalanie
  8. Nieee... Mam mozliwosc uzycia zbiornika podcisnieniowego i nim przez bagnet zaciagam. Olej zmieniam co 10kkm wrac z filtrem. W sumie to juz nie wiem z tym nastawnikiem. Od gory go nie widze, a kolektora nie odkrecalem. Co do bledow... no procz tego o przepustnicy przed rozruchem samochodu to nawet przy szarpaniu bledem nie sieje. Nic, null, ani ikonka na cieklokrystalicznym, ani dioda check engine. Jedynie check engine zapali sie, jak przy tym szarpaniu zgasnie mi samochod (no ale to norma, bo czujnik polozenia walu nie wychwytuje obrotow czy jakos tak). Dlatego potrzebuje kogos ze skillem i t
  9. Listwa lezala juz sama z siebie luzem, a ten nastawnik gdzies znikl (nie pytaj jak i gdzie bo tego zupelnie nie wiem i nie zlokalizowalem go w ogole. Listwe i te "motylki" od osi klap poprostu szczypcami wyjalem. Spokojnie, to sprzeglo z DM wymienie jak juz uslysze "losowanie lotka", a teraz priorytetem jest kolektor, turbo i najwazniejsze - odma (dodatkowo musze jakos wykrecic srube spustowa z miski olejowej, bo tej lepek sie urobil poprzedniemu wlascicielowi. Zreszta co sie dziwic jak na samochod za ledwo 5k pln do roboty kupilem, by schowac 3 metrowe rurki i korytka oraz spaware do swiatlo
  10. 3 klapa nie ma polaczenia z dzwignia sterujaca, wiec lata jak i inne, tak jak im turbo zawieje. Co do odmy - zbiorniczek, a dokladnie z nad zbiorniczka tavsrodkowa rurka ma z pol cm luzu w plaszczyznie gora dol (choc to podobno norma) i ogolnie na cieplym silniku z niej paruje. Co do kola zamachowego... Pisali tu, na forum, ze ten kit4p jednomasowy jest "calkiem w pytke", a ja i tak delikatnie puszczam sprzeglo z rmp<1700. Viktora kupilem z przebiegiem 320kkm wiec i tak juz swoje sie nadrzal w zyciu a DM jednak nie oplaca sie juz ladowac do samochodu, ktorego cel uzytku konczy sie w polowie
  11. Powitac forumowiczow, tych Was, ktorzy nie zlekli sie tl;dr, jak widac ponizej. Mam wielkie pytanie. Mam ja Viktora w wersji C ze 150 konna jeden-dziewiatka. Wiem, wiem, zaraz mnie odeslecie do wyszukiwarki bo to juz bylo i w ogole... Jednakze w sumie chyba tylko raz i to chyba nawet na PW do jednego forumowicza pisalem o car pass-a i super gosc - pomogl like - a - pro. Zawsze wertuje to forum i do tej pory z analizy Waszych postow dawalem rade dojsc do ladu z moja skarbonka bez dna (poki co). Jednakze teraz po ponad tygodniu poszukiwan poddaje sie i pisze do Was z prosba o wskazowke, roz
  12. Polecam z allegro jakies do vectry za 35zl max sztuka. U mnie juz pare miesiecy dzialaja bez problemu. Przed montarem duzo sprayu kontakt na gniazda i wtyczki i jak kto woli - wciskac w zderzak po uprzednim posmarowaniu silikonem, by wilgoc sie nie dostala
×
×
  • Create New...
UP