Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Luki68

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Luki68

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2.0 DTI 2003 rok

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, mam tkiae pytanie, czy w Vectrze C 2.0 dti trzeba wylogować EGR programowo, czy tylko zaślepienie wystarczy, oraz czy ktoś z Wrocławia się tego podejmował, bo chce usunąć to badziewie w cholerę. Nie dam 1000 za nowy zawór, który pojeździ z rok i znowu będzie do wymiany. Mam Op Coma, ale ponoć Techem 2 można tylko wylogować to ustrojstwo, jednak chciałbym się poradzić kogoś bardziej doświadczonego w temacie, żeby czegoś nie spieprzyć.
  2. Na Windowsa 10 x64 chce wrzucić
  3. Witam, Szukam sterowników do interfejsu Op com takiego jak na zdjęciu. Muszę się podłączyć a nie wiem jakie tam sterowniki były, a poza tym próbowałem wcześniej pobrać i dopasować, ale instalacja nie powiodła się, pomimo włączenia opcji wymuszonego podpisu cyfrowego. Liczę, że mi doradzicie co w tej kwestii zrobić, bo mi już cierpliwość kończy. Pozdrawiam
  4. Sytuacja wyglądała tak, że auto było wcześniej odpalane na plaka po tej wymianie zaworu egr i wężyków podciśnienia. Jak odpaliło to pojeździłem nim cały dzień odstawiłem. Na następny dzień odpaliłem pojechałem zostawiłem auto na na godzinę i już nie mogłem odpalić. Nie chcę już go na plaka odpalać, bo w końcu pompa mu nie poda i będę 3 tyś w plecy.
  5. Filtr paliwa wymieniałem, sprawdziłem go i było widać, że jest cały w paliwie. Natomiast obstawiam jeszcze, że z turbiną jest coś nie tak, ponieważ strasznie świszczy, zarówno przy wchodzeniu jak i schodzeniu z obrotów. Odniosłem wrażenie, że znacznie gorzej pracuje powyżej 2000 obr
  6. Witam ! Już jakiś czas borykam się z problemem zapowietrzania się. Oprócz tego EGR nie nadawał się już do niczego. Wymieniłem zawór EGR, wężyki podciśnienia, ponieważ 3 były przetarte, więc byłem pewien, że problem leży właśnie w tym. Niestety po wymianie egr-a, wężyków podciśnienia auto dalej się zapowietrza. Jedyna sugestia jaka do mnie dotarła to, że turbina rzygała olejem i jest nieszczelna, jednak nie jestem pewien do końca czy to właśnie przez turbo mi się tak cofa to paliwo. Mógłby mi ktoś coś doradzić bo zamierzam oddać auto do mechanika, jednak nie chcę, żeby było naprawiane metodą prób i błędów.
  7. Witam ! Dłuższy czas borykam się z problemem odpalania mojej Vectry i po podłączeniu do kompa wyskoczyły 2 błędy P1590 i C1109. Elektrozawór sterujący turbiną i czujnik temperatury powietrza zasysanego. Mógłby mi ktoś przybliżyć, gdzie namierzyć oba czujniki ?
  8. Witam ! Mam pytanie odnośnie lokalizacji przekaźnika pompy wtryskowej w 2,2 DTI. Ponadto chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość odpowietrzenia tej pompy. Mój problem polega na tym, że nie mogę odpalić auta, jednak za którymś razem z kolei odpalił pochodził z 5-10 sek i zgasł. Świece żarowe były 2 tygodnie temu wymieniane na nowe. Rozrusznik kreci, akumulator jest nowy. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
×
×
  • Create New...