Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

trawa

Forumowicz
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About trawa

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    VECTRA C 1.8 GTS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dobrze rozumiem podlączanie na krótko, by jeszcze sprawdzić, czy w ogóle pierwszy bieg działa? Gdzie podłączyć masę
  2. nówka sztuka kosztuje 385 zł (ale brak na magazynie), a na olx/allegro używki chodzą nawet do 400 zł - czyli dla mnie to znaczy, że nie ma, bo te ceny są niedorzeczne...
  3. Ale żeby tylko sprawdzić czy dany bieg się włączy, to jednym kabelkiem złączyć plus akmulatora i pin odpowiadający biegowi, a drugim kabelkiem pin odpowiadający masie i jakiekolwiek miejsce które nadaje się na uziemienie pod maską? (pierwszy raz będę to robił i chce mieć pewność, czy nic nie spieprze :D) + który pin to będzie masa
  4. Jeszcze spytam, co i jak mam podłączyć do tej wtyczki, żeby bezpiecznie sprawdzic "na krótko" czy oba biegi chodzą? Wiem, że drugi włącza się napewno (co jakiś czas) , ale nie wiem jak z pierwszym.
  5. Swoja drogą zapytam, czy jest jakaś opcja regeneracji tego modułu? Objechałem wszystkie lokalne szroty i nikt tego nie ma, a w internecie, też ciężko to dorwać. Co mogę zrobić, jeśli nigdzie nie ma tego modułu?
  6. A potem jeśli mi się uda wypchnąć, montowanie go spowrotem to, tez taka katorga? edit. Udało mi się to zdjac, dla poglądu pokazuje jak wyglada moduł od strony opornicy, dam aktualizacje, jak zdobędę jakis moduł na podmianke
  7. Ten metalowy element to pierścień ? No nie powiem, trochę jest ciężko nim poruszać w tej ciasnocie, a co dopiero pilnować by nie wypadł
  8. Dobra, moduk odkręcony, ale mam problem z wysunięciem tej wtyczki od silnika wentylatora, czy jest to jakis element który trzeba wcisnąć? Ciągnąć za wtyczkę do góry nie chce wyjść, a boje się ze gdy użyje więcej siły to się cos zniszczy
  9. Dzięki za post, dużo wyjaśnia, spróbuje podmienić moduł, tylko chciałbym wskazówkę w którym miejscu się on znajduje (nigdzie nie ma żadnych zdjęć) i w jaki sposób sprawdzić "na krótko" (gdzie, co i jak podłączyć)
  10. W moim op-com chyba tego nie ma, mimo wszystko za którymś odpaleniem udało się znowu sprawić ze wentylator sie włącza, wrzucam filmik jak to wyglada. czyli generalnie, wentylator w ogóle nie pracuje, gdy jest na stopniu 2, a uruchamia się gdy włącza się razem 1 i 3
  11. Tylko taki test znalazłem w ustawieniach i nie da się go włączyć, tylko zwiększać/zmniejszać (cokolwiek to znaczy) w każdym bądź razie zwiększanie/zmniejszanie nie dało żadnego efektu
  12. Witam, dzisiaj spotkała mnie nie miła niespodzianka w trasie, wentylator odmówił posłuszeństwa i przestał w ogole pracować (wczesniej występował problem z biegiem 2 i 3 i co jakis czas wyskakiwalo auto z kluczykiem) teraz problem jest taki, ze auto z kluczykiem swieci się cały czas a wiatrak w ogole nie wlacza się, przez co niemożliwa jest jazda. Od czego warto zaczac? Odłączyłem bezpiecznik FE36 i włożyłem spowrotem, to przez jeden dzień działało (dalej był błąd, ale wentylator włączał się i wyłączał i temperatura oscylowała około 90 stopni) , teraz nie daje to żadnego efektu, jakieś pomysły?
×
×
  • Create New...