Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rafiq

Forumowicz
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rafiq last won the day on May 28 2018

rafiq had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About rafiq

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Signum 1.9 CDTi

Recent Profile Visitors

311 profile views
  1. Witaj. Ja u siebie zaslepilem EGR, został on wylogowany i auto przez rok, może dwa jeździło normalnie. Teraz znowu zaczęły się objawy kodu P2279. Jeszcze się temu teraz nie przegladalem co się dzieje. Objawy mialem takie: Jazda na 4 biegu 80km/h błąd p2279 Jazda na 5 biegu 100km/h błąd p2279 Jazda na 6 biegu 120km/h błąd p2279 Teraz to nawet jak przyszpiesze do 160 i puszcze gaz aby auto zajmowało np. do 120, to nadal wyskakuje błąd. Już różne cuda przechodziłem z samochodem, ale to już jest denerwujące. Samochód Signum 2006 1.9C
  2. Witam. Poradnik na plus. Mnie taki zabieg czeka niedługo...
  3. W zależności też jaki mu błąd wyskakuje. Jeśli wyskakuje na temat wtrysków, to może być wiązka kabli, kostki a na końcu obstawiałbym wtryski.
  4. Ostatnio wymieniłem wszystkie 4 kostki wraz z częścią kabli, oba końce zarobiłem i włożyłem w tulejkę do pinów i zacisnąłem zaciskarką. Teraz to mój błąd, bo podczas sprawdzenia wiązki, kable są w tragicznym stanie, popękane (w moim przypadku wymiana kostek nic nie dała) uszkodzone kable przebijają. A teraz zastanawiam się nad wymianą całej wiązki kabli. Teraz poczekam, aby się ociepliło, bo na mrozie ruszać te kable to nie jest dobry pomysł.
  5. Jedz na stacje przegladowa na szarpaki, powiedz jaki jest problem i zacznie Ci gosc naciagac kola i zacznij skrecac. Powinien mniej wiecej znalesc przyczyne. Ja tak znalazlem problem z maglownica, a myslalem tylko ze to drazki..
  6. To moze przed maglownica masz luz. W moim przypadku sprawdzalem wszystko po wymianie maglownicy az w kierunku kierownicy i ani jednego stuku nie mam podczas takiego skrecania bez uruchomionego silnika.
  7. Tzn jakbys mial spory luz na maglownicy. Inaczej, na zgaszonym silniku jak ruszar kierownica raptownie lewo prawo slyszysz stuki?
  8. W firmowym aucie tylko ze Peugeot nowka, po wymianie armo nie wymienili kielichow i stukalo podczas jazdy przy skreceniu w lewo i prawo, po wymianie problem sie rozwiazal a zaznacze, golym okiem ciezko bylo sprawdzic
  9. Maglownica sama w sobie nie stuka przy skreceniu, nawet regenerowana. Zwroc uwage na kielichy u gory jak otworzysz maske od armotyzatorow. Czy je tez wymieniales?
  10. W moim przypadku drgan pomogla wymiana calych polosiek lewej i prawej kompletnej z przegubami i problem sie rozwiazal, tez myslalem ze to problem poduszek na skrzyni biegow, tarcz lub innych..
  11. W niektorych przypadkach musisz sie umowic na termin odnosnie geometri. Ja po przejechaniu tych 700km bez ustawionej geometrii widzialem jak scielo mi opony, szukalem w innym miescie od reki i znalazlem tego samego dnia i ustawili mi geometrie i zaplacilem ok 120zl. Potrwalo to raptem 20 min. A w jaki sposob Ci stuka? Mowisz ze od strony prawego kola i tylko przy skrecie w prawo? A kielich od prawej stronie w jakim stanie masz?
  12. Lepiej geometrie zrob, bo Ja po wymianie maglownicy przejechalem 700 km i opony sa sciete. A zaznacze ze na zimowkach zrobilem w poprzednim roku z 20tys km a w tamtym roku kupowalem nowki, a wygladaja jakby przejechaly sporo...tzn te 700 km mi zjechaly opony..
  13. Dzięki za odpowiedź ta wymiana na regenerowana była nagła, auto wróciło z trasy, mało czasu i po terminie przegląd a diagnosta dopatrzył się luzów starej maglownicy. Miałem na to raptem 3 dni aby zamówić wymienić i wracać do pracy.. Trochę podjąłem pochopnie decyzję..
  14. Coś proponujecie jak mogę rozwiązać taki konflikt??
  15. Gość mi oddzwaniał i opowiadał, że jest zgnita maglownica, że nie nadaję się do regeneracji. I tylko obudowa jest dobra i a reszta się nie nadaje do niczego. U mnie ona normalnie funkcjonowała, wymianą był powód luzów. Z tego co wiem, to nie takie maglownice regenerują i bez problemu.
×
×
  • Create New...
UP