Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

romekh

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About romekh

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    OPEL VECTRA C 2.2 DTI

Recent Profile Visitors

208 profile views
  1. Witam forumowiczów, z moją VC 2.2 dti jest źle, po wsystkich opisanych powyżej naprawch oraz pożądnym przeglądzie szczelności dolotu występuje błąd przepływki przy niskich obrotach, mój mechanik mówi że mogą występowć przedmuchy spalin poprzez zawory i to powoduje zakłocenie ciśnienia i powoduje błąd przepływki. Proszę komentarze.
  2. tAK TEN ZAWÓR PRZY ZBIORNICZKU PODCIŚNIENIA MAM WYMIENIONY NA NOWY. OBECNIE SAMOCHÓD STOI U ELEKTROMECHANIKA,ZOBZCZYMY CO Z TEGO BĘDZIE. NAPISZĘ CO Z TEGO WYSZŁO.
  3. Witam ponownie. Nadal mam problem z moją VC 2.2 dti kombi. Wymieniłem już zawór podciśnienia (ten przy zbiorniczku podciśnienia), przepływkę, intercooler oraz turbinę. Powyższ naprawy nic nie przyniosły, nadal wchodzi w tryb awaryjny, a do tego zapaliła się kontrolka check engine. Podpowiedzcie czy elektrozawóe strowania podciśnieniem obsługujący turbinę powinien być gorący, bo u mnie jest?
  4. Nie masz namiarów na warsztat w Rybniku? Pisałem do mariusz 0473 ale nie odpowiada.
  5. Nie, po zgaszeniu silnika auto nie wyświetla błędu i chwilę jedzie normalnie. Do wiązki przepływomierza podpięty jest emulator EGR. Mechanika mam dopiero za tydzień. Sam nie potrafię tego ogarnąć. Myślę też nad programowym usunięciem EGR i Eloau, ale nie mogę dostać namiarów na warszrat w Rybniku o którym dużo było na forum
  6. Dzięki za podpowiedzi. Dzisiaj po trasie 370 km miałem jeden błąd P 0100 i odcięcie mocy dwa razy. pojechałem na kompa skasowałem i już po kilometrze znowu odcięcie mocy i ten sam błąd stały P 0100. Tak za kazdym razem. Kasowałem i znowu jazda i cały czas odcina. Zaznaczam że mam nowy przepływomierz i brak nieszczelności w ukladzie dolotowym. W moim aucie jest emulator EGR, czy to może wpływać na ten błąd? Pomózcie bo zaczynam żałować że kupiłem.
  7. Witam. dziur w dolocie nie mam, błąd przepływomierza mógł być stary sprzed wymiany, natomiast co do przeładowania turbiny to wymieniłem wszstkie wężyki podciśnienia i wyczyściłem czujnik turbiny. Zauważyłem pod kolektorem ssącym gruchę na podciśnienie która do niczego nie jest podłaczona. Co to wogóle jest bo jak podewpnę tam podciśnienie to niepracuje choć naciskając palcem chodzi lekko. Pytanie co to jest i do czego służy? Proszę o odpowiedż.
  8. PYTANIE. JAK ODLĄCZE ZASILANIE OD PRZEPUSTNICY TO BĘDZIE OTWARTA? I CZY TAK MOŻE ZOSTAC?
  9. Witam ponownie dzisiaj zdiagnozowane błędy to P 0100- przepływka oraz P0234 za duże ciśnienie doładowania. Pytanie co z tym dalej robić, proszę o pomoc i podpowiedzi
  10. Witam ponownie, czy ktoś z klubu posiada czytelny schemat podciśnień VC 2.2 dti 2004. Postanowiłem powymienić wężyki i chce poznać co do czego i mieć o tym jakieś pojęcie
  11. Znalazłem pęknięte kolanko podciśnienia , wymieniłem auto zaczęło jechać dobrze, jednak po mocnym nagrzaniu dalej try awaryjny i brak mocy
  12. TAK KOMBI, błędy odczytam dopiero jutro, ale znajomy podpowiada mi, że turbina może być do czyszczenia. Przy turbinie jest taka dźwigienka którą naciskałem i pracuje, sprężynuje i powraca do położenia początkowego. Czy to oznacza że jest dobrze?
  13. Odpalił, ale od razu kontrolka błędu i zero mocy, silnik dziwnie klekocze. Zaznaczam że zawór podciśnienia i przepływka nowe, pomóżcie gdzie dalej szukać
×
×
  • Create New...
UP