Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

animavilis

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About animavilis

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 1,9 CDTI COSMO KOMBI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej, jak robiłes reset skrzyni? Mam wrażenie że u mnie biegi od 4 w zwyż przełączają się za późno (4 przy ok 60 km/h, 5 - ok80 km/h, 6 - powyżej 100 km/h.
  2. Hej, mam vectre C polift ze skrzynią AF40. W mojej skrzyni byl naprawiany kosz C2 (nie było 4,5,6 biegu) Po naprawie jest w zasadzie ok, poza jedna rzeczą. Mianowicie zaobserwowałem, że przełączanie z 3 na 4 następuje przy ok 60 km/h (lub ok 2 tys. obrotów), na 5 ok 80-90, na 6 powyzej 100 km/h. Generalnie mam wrazenie że biegi przełączają się przy okreslonych obrotach silnika, przy dynamiczniejszej jeździe te biegi wchodzą przy wyższych prędkościach (jakby normalne według mnie), a to co zaobserwowałem, to się dzieje przy normalnej, lub lekko emeryckiej jeździe. Więc czy ta skrzynia ma dł
  3. Witam, Szukam instrukcji adaptacji skrzyni AF40. Nie mam Opcoma, jedynie jakiś interfejs na bluetooth. Miałem rozgrzebaną skrzynie (wymiana elementów kosza C2), i wydaje mi się że warto by było przeprowadzić adaptację. Pomoże ktoś?
  4. Podobno chłodnice w 1.9 potrafią puszczać płyn chłodniczy do oleju, co kończy się śmiercią skrzyni. Koszt chłodnicy sporo mniejszy od remontu skrzyni, więc według mnie warto, jeżeli nie ma dodatkowych przeróbek. Po za tym w korkach i upały to zdrowsze dla skrzyni.
  5. To wszystko? Pasuje Plug&Play? Trzeba dorabiac jakieś specjalne mocowania? Z chłodnicą wody trzeba coś zrobić? zaślepić, zmienic bądź cokolwiek? Wklejam zdjęcie chłodnicy oleju, czy te rurki wystarczą, czy jeszcze coś trzeba? Opisałbyś krok po kroku jak to zrobić szybko i sprawnie?
  6. Vectra C 1.9cdti - dokładał ktoś chłodnicę skrzyni automatycznej ( chłodnicę oleju) od 3.0 cdti? Warto? Dużo z tym roboty, jakieś przeróbki konieczne?? Sprawa dotyczy skrzyni AF40. Będę wdzieczny za jakieś konkretne info.
  7. One są na stałe złączone? Z moich obserwacji wynika że jedna wiązka idzie od komputera (lewy przód) - ida "dwie gałęzie" za silnik (koło filtra powietrza), a druga część idzie od skrzynki bezpieczników (rozgałęzia się na wiatrak,, idzie też za silnik, idzie do skrzyni biegów itp). Do tego ta co co idzie od bezpieczników rozgałęzia się i część idzie pod spód i jest mocowana do sanek. Pierwszy raz widze, żeby tak była popieprzona instalacji, a sporo silników juz wyciagałem. Czy jak to porozpinam, to jest jakaś groźba że później coś pomylę, czy kazda wtyczka ma swoje dedykowane m
  8. Witam, Pany mam pytanie. Wyjmował ktoś silnik z Vectry C 1.9? Chce wyciągnąc dołem z sankami i całym osprzętem, ale zauważyłem, że instalacja silnika to prawie pajęczyna, do tego wiązka jest również puszczona przy sankach. Czy jest jakieś jedno główne złącze które po wypięciu odłączy silnik od reszty instalacji? Nie chce mi się tego wyplątowywać. Będę wdzięczny za rady.
  9. Mozesz powiedziec ile mu to zajelo i jaki byl koszt? Musial cos logowac, czy na zasadzie plug and play. Dlaczego zmienial sterownik? Faktycznie czuc jakies roznice w przelozeniach?
  10. Jestem raczej w podobnej sytuacji. Slyszalem ze pasuje pod warunkiem ze sie "przekreci" kolniez ze skrzyni pochodzacej od 1.9. Skrzynia od 3.0 ma podobno troche dluzsze przelozenia, ale jest wytrzymalsza, poniewaz moze przeniesc wiekszy moment obrotowy, podobno statystycznie mniej ich sie sypie, mechanicznie reszta podobno pasuje, ale nie wiem czy jest kompatybilna z samochodem, czy trzeba cos logowac czy nie. Jezeli uda Ci sie cos potwierdzic to bede wdzieczny za podzielenie sie wiadomosciami
  11. Witam, Posiadam Vectre C1.9 150 KM 2008r. mam problem z automatem, mianowicie po przekroczeniu 60 km/h skrzynia się rozłącza, jakby przechodziła na luz, gdy prędkość spadnie poniżej 60, bieg się załącza. zauważyłem też że jak trochę przycisnę i przeciągnę, to samochód rozpędza się do wyższej prędkości, ale jak zwolnie trochę gaz to skrzynia znowu przełącza się na luz. Nie wiem czy to problem z konkretnym biegiem/biegami? Na kokpicie brak błędów. Będę wdzieczny za jakąś pomoc lub sugestię.
  12. Witam, Mam pytanie. Czy nowy napinacz paska rozrządu może mieć luz, czy jest to objaw uszkodzenia? Kupiłem zestaw do wymiany rozrządu i zauważyłem, że jak się porusza zębatką od napinacza to czuć lekki luz. Nie wiem czy to normalne, czy reklamować. sama zębatka chodzi ścisło. Napinacz Dayco z łożyskiem NSK.
  13. Witajcie, mam takie dziwne pytanie. Mianowicie wymieniłem u siebie rozrząd, ale niepokoi mnie rolka napinacza paska. Zauważyłem że ma lekki luz, jak się tą zebatką porusza na boki to czuć lekkie chybotanie. Sama rolka chodzi ścisło. Nie wiem czy to tak ma być czy ten napinacz jest do wymiany. Napinacz mam Dayco, ale łożysko NSK Polska. Rozrząd wymieniony, ale silnik jeszcze nie złożony, zostawiłem w razie czego do ponownego rozkręcenia. Po przekręceniu silnikiem, niby pasek ładnie się ułożył i nigdzie nie schodzi.
  14. Nie wiem jaka jest konstrukcja kanału w którym siedzi świeca. Na dole jest tylko żarnik, według mnie kanał jest na tyle wąski że z góry raczej nic sie nie powinno dostać na cylinder. po za tym świeca raczej nie rozpada się na kilka części jak szkło, tylko raczej na dwie części. Z doświadczenia ze śrubami wiem, że to co się ukreca na wierzchu możan wyjąć a to zapieczone siedzi w środku, mam cicą nadzieję, że swieca się nie rozpołowiła, skoro nie mogą nic wyjąć.
×
×
  • Create New...
UP