Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gustlikov

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Gustlikov

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/02/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sierpc

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 2.2 Direct

Recent Profile Visitors

966 profile views
  1. Dzień dobry. Poszukuję jak w temacie powyżej kolektora do silnika Z22YH z rurką do EGR. Niestety na aukcjach są tylko z demontażu, a nie mogę znaleźć po regeneracji. Czy ma ktoś jakiś polecony serwis/osobę, która się tym tematem zajmuje i jest w stanie wysłać taki kolektor już po regeneracji z możliwością wysyłki po demontażu mojego ? Temat wymaga szybkiej wymiany, mój już słabo ciągnie...
  2. Prawda Pisząc szybko na telefonie nie zwracam czasem uwagi na jakie cudowne słowa, słownik sobie zmienia w zdaniu Sprawa rozwiązana, wymiana czujnika kąta skrętu plus pompy wspomagania z tego samego modelu o tym samym numerze serii oraz zaprogramowanie pompy z czujnikiem w ASO pomogło. Mam wielką nadzieję, że to wystarczy, ale efekt jest wreszcie należyty
  3. Witam po długiej przerwie. Oczywiście pompa do wymiany. Niestety zamiennik okazał się niezbyt dobrze zregenerowany, na dodatek nie od tego modelu i nie ten sam numer fabryczny. Czekam na nową pompę i dam znać czy to wystarczy. W międzyczasie czujnik kąta skrętu był również wymieniony.
  4. Ja tam wymieniłem pompę na regenerowaną, wspomaganie powróciło, ale od czasu do czasu małe przerywanie jest. Krzyżak w trakcie wymiany napiszę czy po wymianie przyniosło żądany efekt.
  5. W moim przypadku wymiana pompy na regenerowaną pomogła (poprzednia umarła śmiercią naturalną), ale krzyżak i tak czeka na swoją kolej, bo od czasu do czasu pojawiają się przerywania.
  6. Na razie znalazłem krzyżak i podałem WD, zdaje mnie się, że pomogło, ale nie zrobiłem dużo kilometrów. Niestety drążek kierowniczy i krzyżak są pordzewiałe więc czeka mnie wymiana tej części. Na razie wspomagania niedotykam bo może to faktycznie nie być powodem ciężkiego obracania kierownicą. No niestety w dniu dzisiejszym wspomaganie odeszło śmiercią naturalną. Czy ktoś orientuje się ile kosztuje regeneracja pompy wspomagania i gdzie w mazowieckim tak okolice Płock mogę ją oddać?
  7. Dzień dobry, Nie zauważyłem tematu dla tej wersji dlatego zakładam wątek. Chcę założyć u siebie ShortShifter zamiast standardowego ponieważ przy dynamicznym rozpędzaniu Viki jednak przekładanie biegu trwa parę sekund. Czy jesteście w stanie polecić jakiś model, który będzie pasował do skrzyni M32 oraz jak w Vice wygląda wymiana drążka zmiany biegów (w poprzednim aucie Renault zmieniałem, ale tam chyba inne mocowanie było)?
  8. Jeżeli kolega endrju450 jkorzysta z forum, chciałem się dowiedzieć ile wyniosła Cię regeneracja w tym serwisie, u mnie w Arpolu kolega też o tym mówił, ale bez cen? Jeszcze jedna sprawa, gdzie w silniku Z22YH w swojej Vice znajdę ten krzyżak? Mechanikiem nie jestem, ale próbuję po czytaniu i poradach innych część napraw przeprowadzać sam, a widzę, że w większości WD pomogło, też chciałem zobaczyć, żeby niepotrzebnie nie wymieniać rzeczy, które działają.
  9. Przepraszam za odgrzebywanie, ale nie było nic o moim silniku. Właśnie dzisiaj wymieniłem ten czujnik bo padł. W Z22YH nie jest to takie łatwe trudny dostęp, ale po wymianie działa, niestety aluminiowa uszczelka gdzieś przez syna została rzucona i trzeba było bez zamontować. Mam nadzieję, że się nie będzie pocić. Poniżej fotka z zaznaczeniem gdzie w Z22YH jest czujnik.
  10. Tłumik już przerobiony, nawet nie wygląda to źle (jak na moje oko) bo zderzak będę wymieniał.
  11. Brak odpowiedzi. Nic nie szkodzi w poniedziałek będzie dopasowany.
  12. Kupiłem jednak ten pierwszy, ładnie się prezentuje ale nie wiem dlaczego muszę go lekko wydłużyć bo wchodzi w zderzak, a mianowicie dostawać kawałek tak by poszła końcówka lekko w dół i przód. Nawet z zderzaka niestety nie wystaje. Dziwne to bo wersję pod dany silnik i model potwierdziłem, ale mały kłopot.
  13. Dzień dobry. Mam do wymiany u siebie tłumik, ponieważ jest zardzewiały i dziurawy. Oryginał, z tego co powiedziano mi w serwisie (nie ASO) i to tylko tłumik tył kosztuje 2300 PLN, trochę sporawo. Potrzebna mi opinia, co sądzicie na temat poniższego zestawu: http://allegro.pl/opel-signum-vectra-c-kombi-tlumiki-uklad-wydechowy-i6662679284.html?snapshot=MjAxNy0wNi0wNFQxNjo0NTowMi43MzBaO2J1eWVyOzFiZTk2OTRhOTAxODhmYTdiMDIzM2VhYWIzMjFmNjY3Y2YwNWJkZDlmNjNkY2Y4MGMyNTFiMWU1NTk2MGFhOGE%3D Bardziej zachęcająca cena [;
  14. Wiem, że temat dawno ucichł, ale ten sam problem mam w swojej Vice i to samo u mojego teścia ma VC 3.0 V6. Mechanik powiedział, że prawdopodobnie kwestia rozebrania mechanizmu i złożenia jeszcze raz, ale mechanizm blokuje - wystarczy kanapę troszkę mocniej skierować w tył (nie chcę napisać uderzyć nią w tył, bo aż tak mocno nie trzeba), a mechanizm się blokuje. Wygląda to na kwestie napięcia linki mechanizmu. Jak rozkręcę całość i powrotem skręcę to napiszę czy działa.
  15. Czyli żadna wymiana softu, kupienie płyty z oprogramowaniem nie pomoże? Bo też miałem się o to zapytać.
×
×
  • Create New...
UP