Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gustlikov

Forumowicz
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Gustlikov

  • Urodziny 1992.05.02

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sierpc

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 2.2 Direct

Ostatnio na profilu byli

312 wyświetleń profilu
  1. Zanikające wspomaganie

    Ja tam wymieniłem pompę na regenerowaną, wspomaganie powróciło, ale od czasu do czasu małe przerywanie jest. Krzyżak w trakcie wymiany napiszę czy po wymianie przyniosło żądany efekt.
  2. Zanikające wspomaganie

    W moim przypadku wymiana pompy na regenerowaną pomogła (poprzednia umarła śmiercią naturalną), ale krzyżak i tak czeka na swoją kolej, bo od czasu do czasu pojawiają się przerywania.
  3. Zanikające wspomaganie

    Na razie znalazłem krzyżak i podałem WD, zdaje mnie się, że pomogło, ale nie zrobiłem dużo kilometrów. Niestety drążek kierowniczy i krzyżak są pordzewiałe więc czeka mnie wymiana tej części. Na razie wspomagania niedotykam bo może to faktycznie nie być powodem ciężkiego obracania kierownicą. No niestety w dniu dzisiejszym wspomaganie odeszło śmiercią naturalną. Czy ktoś orientuje się ile kosztuje regeneracja pompy wspomagania i gdzie w mazowieckim tak okolice Płock mogę ją oddać?
  4. Short Shifter

    Dzień dobry, Nie zauważyłem tematu dla tej wersji dlatego zakładam wątek. Chcę założyć u siebie ShortShifter zamiast standardowego ponieważ przy dynamicznym rozpędzaniu Viki jednak przekładanie biegu trwa parę sekund. Czy jesteście w stanie polecić jakiś model, który będzie pasował do skrzyni M32 oraz jak w Vice wygląda wymiana drążka zmiany biegów (w poprzednim aucie Renault zmieniałem, ale tam chyba inne mocowanie było)?
  5. Zanikające wspomaganie

    Jeżeli kolega endrju450 jkorzysta z forum, chciałem się dowiedzieć ile wyniosła Cię regeneracja w tym serwisie, u mnie w Arpolu kolega też o tym mówił, ale bez cen? Jeszcze jedna sprawa, gdzie w silniku Z22YH w swojej Vice znajdę ten krzyżak? Mechanikiem nie jestem, ale próbuję po czytaniu i poradach innych część napraw przeprowadzać sam, a widzę, że w większości WD pomogło, też chciałem zobaczyć, żeby niepotrzebnie nie wymieniać rzeczy, które działają.
  6. Czujnik wstecznego...

    Przepraszam za odgrzebywanie, ale nie było nic o moim silniku. Właśnie dzisiaj wymieniłem ten czujnik bo padł. W Z22YH nie jest to takie łatwe trudny dostęp, ale po wymianie działa, niestety aluminiowa uszczelka gdzieś przez syna została rzucona i trzeba było bez zamontować. Mam nadzieję, że się nie będzie pocić. Poniżej fotka z zaznaczeniem gdzie w Z22YH jest czujnik.
  7. Tłumik środkowy i końcowy

    Tłumik już przerobiony, nawet nie wygląda to źle (jak na moje oko) bo zderzak będę wymieniał.
  8. Tłumik środkowy i końcowy

    Brak odpowiedzi. Nic nie szkodzi w poniedziałek będzie dopasowany.
  9. Tłumik środkowy i końcowy

    Kupiłem jednak ten pierwszy, ładnie się prezentuje ale nie wiem dlaczego muszę go lekko wydłużyć bo wchodzi w zderzak, a mianowicie dostawać kawałek tak by poszła końcówka lekko w dół i przód. Nawet z zderzaka niestety nie wystaje. Dziwne to bo wersję pod dany silnik i model potwierdziłem, ale mały kłopot.
  10. Vectra C / Signum GTS

    Cenna informacja, będę się właśnie rozglądać.
  11. Vectra C / Signum GTS

    Alusy pierwsza klasa, pozazdrościć. Ile kosztowały?
  12. Dzień dobry. Mam do wymiany u siebie tłumik, ponieważ jest zardzewiały i dziurawy. Oryginał, z tego co powiedziano mi w serwisie (nie ASO) i to tylko tłumik tył kosztuje 2300 PLN, trochę sporawo. Potrzebna mi opinia, co sądzicie na temat poniższego zestawu: http://allegro.pl/opel-signum-vectra-c-kombi-tlumiki-uklad-wydechowy-i6662679284.html?snapshot=MjAxNy0wNi0wNFQxNjo0NTowMi43MzBaO2J1eWVyOzFiZTk2OTRhOTAxODhmYTdiMDIzM2VhYWIzMjFmNjY3Y2YwNWJkZDlmNjNkY2Y4MGMyNTFiMWU1NTk2MGFhOGE%3D Bardziej zachęcająca cena [;
  13. Mechanizm składania tylnej kanapy

    Wiem, że temat dawno ucichł, ale ten sam problem mam w swojej Vice i to samo u mojego teścia ma VC 3.0 V6. Mechanik powiedział, że prawdopodobnie kwestia rozebrania mechanizmu i złożenia jeszcze raz, ale mechanizm blokuje - wystarczy kanapę troszkę mocniej skierować w tył (nie chcę napisać uderzyć nią w tył, bo aż tak mocno nie trzeba), a mechanizm się blokuje. Wygląda to na kwestie napięcia linki mechanizmu. Jak rozkręcę całość i powrotem skręcę to napiszę czy działa.
  14. zmiana języka menu

    Czyli żadna wymiana softu, kupienie płyty z oprogramowaniem nie pomoże? Bo też miałem się o to zapytać.
  15. Czujniki parkowania . Orginalny przycisk parktronic.

    Z tego co kojarzę czujniki trzeba podłączyć do czujnika biegu wstecznego żeby miały zasilanie, tym samym można zrobić obejście do oryginalnego włącznika zamiast podłączyć bezpośrednio. Jak tylko odbiorę swoją VC od mechanika (jest na podstawowych wymianach) też będę się z tym bawił. Jeżeli nie dostaniesz dokładnej odpowiedzi, zrobię parę zdjęć z opisem i zamieszczę poniżej.
×