Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

lesiu155

Forumowicz
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O lesiu155

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zamość
  • Zainteresowania
    Vectra!

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC lift Z19DT

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No mój chyba też nie pokazuje, muszę sprawdzić
  2. Ale ja mam 8V Poza tym w sobotę czyściłem przepustnicę oraz EGR i przy okazji zajrzałem do kolektora - rzekłbym, że jest zdumiewająco czysty - cieniutka, mokra warstwa czarnego g**na. Mapsensor czyszczony też niedawno. Przy wymianie oleju zaaplikuję sobie LM 5168 i zobaczymy ale to raczej nie z tego powodu - chociaż wczoraj i dziś przejechałem się po wymianie zaworu i też puści bąka ale jakby nie tak czarnego Zobaczę w piątek na trasie jak to będzie wyglądało ale powinno być nieco lepiej.
  3. Z jednej strony tak, z drugiej strony naprawdę sporo tych bąków zaczął ostatnio puszczać, czy czarnych, czy białych... Na pewno trochę szajsu w kolektorze się zebrało i należałoby go ściągnąć i przeczyścić. To samo pewnie i tłumik końcowy dokłada. Ale ja się zastanawiam czy to jednak nie wina wtrysków? Z jednej strony korekty są wysokie, z drugiej nie tak wysokie jak u innych i wszystko normalnie pracuje... Zaleję jeszcze specyfik LM do wtrysków.
  4. Winowajcą okazał się zawór, podmieniłem i zaczęła się normalnie odpychać Ale to dalej nie rozwiązuje czarnej chmury, bo taka się za mną pojawiła podczas dzisiejszej przejażdżki jak mu dałem na 1 w palnik trochę 😕
  5. Jutro podmienię zawór, jak to nie pomoże to będę próbował załatwić jakiś kanał bo tak to nie mam możliwości wejść od spodu bo wszystko robię na parkingu pod blokiem 😕
  6. No to przewód między IC a kolektorem normalnie można było ścisnąć. Ale jeśli dobrze pamiętam jak robiłem testy na postoju to zadane ciśnienie na turbie się nie zmieniało chyba więc w sumie nie powinno pompować... Wiem o gruszce mniej więcej ale jak powiedziałem, nie widzę jej w ogóle Ale z tym podciśnieniem... To co się powinno stać jak "zassę"?
  7. Najprawdopodobniej tak jest dlatego też szukam drugiego zaworu na podmiankę ale coś strasznie z tym ciężko w Wawie, żeby ktoś użyczył... A co do turba, to ja nie wiem ale u mnie jest to tak zabudowane, że totalnie nic nie widzę... Ale spróbuję jeszcze dzisiaj zerknąć. Póki klima chłodzi w miarę to nie będę się jeszcze tego czepiał
  8. lesiu155

    Poradnik do OP-COM

    Reuplouduje ktoś gifa do aktywacji BC?
  9. Filtr powietrza czysciutki w zasadzie. Ściągnąłem zderzak, sąsiad pokrecil obroty na ~3k rpm i totalnie nic nie słychać, sciakalem rury między IC, a kolektorem i nic nie słychać. Za to zdjąłem wężyki z zaworu i jeden sobie zasysał powietrze co chwilę, a drugi totalnie nic nie czuć - zarówno wężyk jak i króciec zaworu. Odpaliłem test ciśnienia doładowania i też nic się nie wydarzyło, ani na ekranie, ani na wężyku/króćcu... IC wygląda idealnie w przeciwieństwie do chłodnicy klimy 😉
  10. Myślę, że gdyby to był filtr to stopniowo by tracił moc, a to nagle się stało...
  11. Właśnie syczeć to nawet jakby mniej syczał niż normalnie... Ale będę szukał. Podejrzewam, że może po kolei wszystko się sypać po 10 latach i prawie 300kkm... Chciałem zobaczyć jak gruszka pracuje ale nijak nie mogłem jej zlokalizować. @Łukal - który to przewód? Bo jak szukam czasem zdjęć z opisami to jest masakra coś znaleźć, a aż tak mocno kumaty (jeszcze) nie jestem. I co ma filtr powietrza do tego? Wymieniałem na wiosnę Rozrusznik regenerowany, jedynie co to albo aku bo od nowości siedzi albo te paliwo - w pierwszym poście mi się pomieszało, miałem na myśli rozrusznik, a nie alternator czego nie zauważyłem Przy czym aku nadal trzyma te 14-14.1V. Jeszcze pytanie co do korekt - czy w moim 8V też jest problem z kostkami czy to dotyczy tylko 16V? Bo mam żółte ale wyglądają spoko, a wg. tutorialu to inaczej u mnie wygląda nawet jakby chcieć wyjąć, uciąć i polutować...
  12. No i chyba wykrakałem - turbo mi nie dmucha za bardzo. Na postoju różnica 0,2 bara mniej, na pełnym ogniu ~0,6 bara plus spore opóźnienie. Zawór? EGR pracuje wg. OpComa normalnie, szyna CR również. Co do dymienia - IC? Jak sprawdzić, czy nie ma nieszczelności? Oleju nie bierze, a przynajmniej nie widać. Błędów brak.
  13. Cześć i czołem! Od jakiegoś czasu zaobserwowałem zwiększone dymienie - zarówno na biało w trasie jak wcisnę gej gazu i przy odpalaniu, jak również i na czarno czasem (2tyg temu myłem furę i ostatnio widzę, że zderzak czarny przy końcówce). Co do ostatniego - tłumik nabrał basowego pomruku więc pewnie do wymiany i może to przez sadzę, w końcu od 10 lat chodzi... Furacz rocznik 2008, 280kkm przebiegu, fabrycznie bez DPFa, EGR zaślepiony blaszką z otworkami (a i tak czasem szarpnie przy 2k rpm). Oleju nie bierze, pali niewiele, ciężko pali na zimnym (od dłuugiego już czasu, alternator robiony i bez zmian, aku od nowości jak i świece) - zastanawiam się nad zaworkiem zwrotnym. Lany na LukOilu lub Orlenie zazwyczaj zwykłą ropą. Korekty wtrysków przy 120 km/h (2005 RPM), światła i klima włączone, po jakichś 150-170km ciągłej jazdy: 1) 0,62 2) 2,28 3) -1,03 4) -1,88 Na postoju bez obciążenia po tej trasie dawki było odpowiednio większe - o ile, nie pamiętam. I nie wiem od czego zaczynać, żeby zawczasu zrobić tak, aby później nie było problemów. Dodam, że ostatnio wlałem puszkę Liqui Moly do wtrysków na mniej niż pół zbiornika (nie znam korekt wtrysków przed wlaniem, różnicy w pracy nie odczułem), jeżdżone w zasadzie wyłącznie w trasie ~270km, raz na jakiś czas kilka km w mieście ale to od święta. Ktoś coś powie? Może czegoś nie uwzględniłem i przyda się więcej info, jestem do dyspozycji Zawczasu bardzo dziękuję
  14. Dzięki, to akurat znam :) Tylko mnie zastanawia co ci mechanicy policzyli jak im wyszło 25 i pewnie faktycznie liczba zębów na wałku pośrednim... Bo tak szukałem i szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć półosi prawej z 25 zębami... Masakra... A w ciemno nie chciałem kupować. Zwłaszcza, że mam czasu trochę jeszcze, żeby poszperać bo póki co nigdzie nie ma GSP w normalnej cenie, dopiero za miesiąc gdzieś będą.
  15. Cześć, Podepnę się pod temat. Ja walczę z podobnym problemem (ale w zakresie prędkości > 120) w Z19DT i M32. Miałem rozwalone łożysko podpory półosi - poprawiło się i to sporo ale nadal nie jest idealnie, cała buda drży począwszy od podłogi poprzez fotel, kierownicę i wyżej, są to drgania okresowe (przejście fali drgań i spokój na 2s i znowu), przy skręcie się nasila. Problem występuje cały rok, bez względu na założone koła. Heble mam standardowe i roczne więc myślę, że to nie to. Planuję wymianę prawej półosi tylko czy występowała taka z 25 zębami od strony skrzyni? Bo kazałem mechanikom policzyć zęby podczas wymiany łożyska ale jakoś nie bardzo w to wierzę bo jak szukam po sklepach to nie ma takiej... Będę wdzięczny, jeśli ktoś sprawdzi po VINie: W0L0ZCF6981060281 Dzięki
×