Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lesiu155

Forumowicz
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lesiu155

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zamość
  • Zainteresowania
    Vectra!

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC lift Z19DT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pierwszy klik w googlu i na zdjęciach widać różnicę - z dodatkami posiada te druty blokujące w zestawie...
  2. Hej hej Zmieniam heble na 314/292 i chcę założyć tarcze Zimmera Sport z klockami Zimmera na tył, a na przód myślałem jakieś lepsze klocki - ktoś miał i używał StopTech Street albo coś w podobie? Dzięki Ew. czy ma ktoś inne propozycje dobrze hamującego setu.
  3. Ja mam wersję 8V wiec brak klapek - wymiana sprzęgła i dwumasy poprawiła sytuację ale wciąż jest nie tak, a że tarcze mam pokrzywione i będę wymieniał na wiosnę to od razu sprawdzę bicie piast.
  4. Hej, przymierzam się na wiosnę do swapu z 285. Ale co mnie zainteresowało to 4ro tłoczki z alfy 166 lub 159. Ma ktoś rysunek techniczny albo taki na kartce adaptera? Mam dostęp do materiałów i frezarki więc sam bym sobie to ogarnął. No i pytanie czy 16" na to wejdzie przy 314 tarczy? Bo na zwykły zacisk owszem ale monoblock? Dzięki
  5. Też moje podejrzenia się kierują w tym kierunku. Ale to łożyska wysiadają, a nie napęd... Dziwne, zobaczymy. Jak trzeba będzie to się wyciągnie i rozbierze.
  6. Rozwiniesz? I tak będę zaglądał tam i tak, to przynajmniej będę wiedział na co i pod jakim kątem patrzeć/robić.
  7. To co, mogę liczyć na jakieś konkretne porady? Czy wciąż robimy ze mnie głupka?
  8. Nowe to nowe, nie nowe ze szrotu. Nie zaklinajmy rzeczywistości.
  9. A można bez? No nowe półosie to razem z przegubami się kompletne kupuje...
  10. Nie mam zielonego pojęcia. Wyszłoby na przeglądzie? Bo jak tak to w porządku - męczę się z tym już ponad rok. Wymiana półosi pomogła sporo ale wciąż coś jest nie tak.... I obawiam się, że moje wymiany mogą iść na marne, bo jeśli wciąż jest nie tak to i te półosie i łożysko szybko szlag trafi i pieniądze w błoto....
  11. Odświeżam bo mam od dłuższego czasu też problem z drganiami przy >120kmh. Jadę równo - drga, przyspieszam - drga jeszcze mocniej, wysprzęglę - jak ręką odjął. Dzieje się to tylko na 6 biegu. Obie półosie nowe, łożysko podpory nowe i nie mam już pomysłów. Koła przerzucane milion razy, tarcze przetoczone lekko z przodu i wciąż cała buda drży. Mechanizm różnicowy w skrzyni? Już głupi coraz bardziej jestem... I biedny przez te ciągłe remonty po omacku Z19DT, m32, 290kkm przelotu, 2008r.
  12. Ale ja mam 8V Poza tym w sobotę czyściłem przepustnicę oraz EGR i przy okazji zajrzałem do kolektora - rzekłbym, że jest zdumiewająco czysty - cieniutka, mokra warstwa czarnego g**na. Mapsensor czyszczony też niedawno. Przy wymianie oleju zaaplikuję sobie LM 5168 i zobaczymy ale to raczej nie z tego powodu - chociaż wczoraj i dziś przejechałem się po wymianie zaworu i też puści bąka ale jakby nie tak czarnego Zobaczę w piątek na trasie jak to będzie wyglądało ale powinno być nieco lepiej.
×
×
  • Create New...
UP