Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Camilek89

Forumowicz
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Camilek89

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.9 cdti 150km

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Camilek89

    Adaptacja AF40 op comem?

    Średnio tak przez dobre 10 km no i często przetrzymuje na takich obrotach minimalne odpuszczenie gazu i wrzuca wtedy na wyższy
  2. Camilek89

    Adaptacja AF40 op comem?

    Jak dla mnie szału nie ma, ogólnie nie szarpie ani nic ale jak dla mnie jest trochę za wolna zwłaszcza pierwsze 3 biegi no i trochę irytuje mnie przeciąganie do około 2.5 tyś obrotów na pierwszych biegach także za wiele się nie zmieniło
  3. Camilek89

    Adaptacja AF40 op comem?

    Tak tak już wiem ogarnąłem to jakoś po tym poście
  4. Witam, Czy ktoś taj z zgromadzonych wie jak wgląda adaptacja tej skrzyni za pośrednictwem opcoma? czy można to zrobić na miejscu przy użyciu tylko komputera czy jeszcze oprócz tego trzeba jechać na przejażdżkę? Bardzo prosił bym o wszelkie rady najlepiej krok po kroku. Pozdrawiam
  5. Witam, Tak jak w temacie potrzebuje pilnie jakiś nr OEM kostki, która wchodzi w czujnik poziomowania świateł znajdujący się na przednim lewym wahaczu a jak nie to chociaż całej wiązki bo u mnie niestety upaliła się kostka :/ Vc polift
  6. Camilek89

    Odpięcie zaworu Egr

    Już go całkowicie wywaliłem, leży w bagażniku a dziury zaslepiłem pełnymi blaszkami, póki co jest ok, mam nadzieję że po jakimś czasie nie wyskoczy błąd z tego powodu
  7. Camilek89

    Odpięcie zaworu Egr

    Aha ok no to zaryzykuje, zaślepie całkowicie blachą od strony kolektora i rurkę od strony chłodnicy spalin a egr całkowicie wyjmę u zobaczę jakie będą efekty, a jak miałeś odpięty Egr to świeciła Ci się jakaś kontrolka? Czy dopiero ten błąd było widać na op comie
  8. Camilek89

    Odpięcie zaworu Egr

    I w sumie jeszcze jedno pytanie w kwestii całkowitego zaslepienia egr czy jest jakiś czujnik ciśnienia np w tej chłodnicy spalin?
  9. Camilek89

    Odpięcie zaworu Egr

    No właśnie mam takie podejrzenie skoro zrobiłem 500km i nic się nie stało, żadnych błędów ani nic to tak by wyglądało że jest wyprogramowany, z tym że właśnie mam małe obawy bo muszę zrobić trasę 1200 km w przyszłym tygodniu a w tym chcę go całkowicie zaślepić I nie chciał bym z tego powodu jakiś nieprzyjemności w trasie
  10. Witam, tak jak w temacie miałem duże problemy z dymieniem samochodu więc na próbę odpiąłem zawór egr po czym samochód przestał dymić, ponadto po odpięciu tego zaworu nie wywaliło mi żadnego błędu, żadnej kontrolki nic. W związku z tym mam pytanie czy może być tak że jak poprzedni właściciel usuwał dpf to jednocześnie mogli usunąć egr? Pytam się ponieważ chcę go całkowicie wyjąć i zaślepić pełnymi zaślepkami bo jest nieszczelność na chłodnicy spalin i są one zaciągane do kabiny aczkolwiek boję się że może wywalić jakiegoś checka
×